Amandaa11
Forumet er livet
Men den var i går, og helt blank i dag på morgenurin i dag? Så viiidt jeg kunne se noe som helst antydning.
Bilde av den fra idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men den var i går, og helt blank i dag på morgenurin i dag? Så viiidt jeg kunne se noe som helst antydning.
Samme tankegangen har jeg og. Har testet med rfsu.Men gir ikke helt opp før tr er her! Blir snart test, ingen andre som har testet idag ?
Jeg ser strek. Jeg får sterkere resultat på kvelden, av en eller annen merkelig grunn.Jeg har testet siden 8 dpo, er 10 dpo i dag.
Jeg skimtet en svak strek 8 dpo på kveldsurin. 9 dpo på morgenen var den nesten helt usynlig, men seinere på dagen var den mer tydelig men fortsatt svak. Tok en test nå på morgenen 10 dpo og der klarte jeg egentlig ikke å se noe særlig til strek [emoji15]
Er det ikke mest "normalt" å få strek på morgen urin? På meg har det vært mer resultat på ettermiddag/kveld..
Legger ved en test fra ettermiddag 9 dpo.
Bilde av den fra idag?
Tok dette bildet av testen fra i morgest nå, er utenfor tidsfristen men slenger det med likevell [emoji4]
Når jeg holder den mot lyset så kan jeg nesten se antydning, men er stor forskjell fra i går..
Jeg ser strek. Jeg får sterkere resultat på kvelden, av en eller annen merkelig grunn.
Vis vedlegget 232257 Vis vedlegget 232258 Vis vedlegget 232259
Samme tankegangen har jeg og. Har testet med rfsu.
Ser den veldig godt. Men, prøv å unngå toalettbesøk på tre-fire timer, også tar du en ny test. Det pleier å gi bedre resultat på meg. Lykke til.Bra vi er fler [emoji87][emoji1]
Jeg tester jo hele dagen, men den negative testen får alltid mer trua enn den positive [emoji849]
Glad, så nervøs.. så usikker, å så glad ijænn osv [emoji85]
Ja, den kom opp med en gang, og har mer farge enn den i går kveld. Blir en tur på apoteket i dag, for å se hva som finnes av morsomme tester.Ser fortsatt strek
Det er absolutt strek på denne også!
Ja, den kom opp med en gang, og har mer farge enn den i går kveld. Blir en tur på apoteket i dag, for å se hva som finnes av morsomme tester.
Har du testet?
Enig i det. Det er bare slitsomt dette, men det er ikke over før heksa kommer.
Kan vi ikke få helt sterke streker snart?[emoji33] 11 dpo idag
Enig i det. Det er bare slitsomt dette, men det er ikke over før heksa kommer.
Jeg ser noe på testene dine.
Da synes jeg at den sneglen kan få en rakett i rompa snart