Oss testetøser imellom

Nå er det bare og komme seg hjem og teste!
c107850ae72a578e4ade623ef9a8eb56.jpg
Venter i spenning.

Har en to pk med clearblue plus i skuffen. Må svi av en om tre/fire timer. Nekter å tro at det var fake streker!

Omg..tror jeg får abstinenser snart..har bare 3 tester igjen...og venter på fler fra ebay haha ...testøs mutch....

Jeg ser strek. Jeg får sterkere resultat på kvelden, av en eller annen merkelig grunn.
Det er ganske mange som opplever å få sterkere på kvelden. Har noe med når man skiller ut mest hormon å gjøre. "tradisjonen" med å teste på morgenurin har å gjøre med at urinen da ofte er mer konsentrert siden man liksom ikke drikker noe på natta og også at urinen har stått lenger i blæra. Men det er som sagt mange som får sterkere utslag på kvelden enn på morgenen.

Testinga over for denne gang for min del. Vært hos gyn i dag og han påviste pcos [emoji24]

Testinga over for denne gang for min del. Vært hos gyn i dag og han påviste pcos [emoji24]
Ikke gi opp..jeg har også pco og en gutt på 5 år :) spør om.provera for å få mens og letzerol for eggløsning. Temp og bruk tester. Dette går bra ❤:)

Back
Topp