Oss testetøser imellom

Noen vits å teste i dag på ettermiddags tiss, når æ testa i går på mårra og på ettermiddag.. og begge var like hvite.. ?? Har ikm i mårra !!

Jeg får så å si helt blank på morgenurin, men ganske tydelig på ettermiddag/kveld. Er 11 dpo i dag og har testet siden 8 dpo hvor jeg fikk min første svaaaakt positive [emoji4]

Noen vits å teste i dag på ettermiddags tiss, når æ testa i går på mårra og på ettermiddag.. og begge var like hvite.. ?? Har ikm i mårra !!

Det er alltid spennende å teste. Plutselig er hcg over terskelen for pos test! [emoji56] Jeg har fått svaaaake ønske/skyggestreker i går kveld og i dag tidlig, så jeg skal definitivt også teste i kveld [emoji41]. Har også ikm i morgen. Imidlertid bare 10dpo, så håper jeg får et par dager til i spenningene rike [emoji12].

Skal prøve å holde mæ til etter middag.. vist æ klare..Men har holdt meg i noen timer allerede føles det ut som... kniper igjen føttene :) haha

Null og nix på min test! Bare ønskestrek hvis man vender og vrir i riktig lys og vinkel [emoji13] Bedre lykke ønskes dere andre!

IMG_4185.JPG
IMG_4160.JPG
IMG_4153.JPG
Ser noe, og begynner å tro på Clearblue og nå:eek:

Back
Topp