Amandaa11
Forumet er livet
Noen vits å teste i dag på ettermiddags tiss, når æ testa i går på mårra og på ettermiddag.. og begge var like hvite.. ?? Har ikm i mårra !!
Jeg hadde testet uansett [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen vits å teste i dag på ettermiddags tiss, når æ testa i går på mårra og på ettermiddag.. og begge var like hvite.. ?? Har ikm i mårra !!
Finnes ikke neonskilt som en meningsløs testNoen vits å teste i dag på ettermiddags tiss, når æ testa i går på mårra og på ettermiddag.. og begge var like hvite.. ?? Har ikm i mårra !!
Finnes ikke noe slikt skulle det stå noen som vet hvordan man får redigert innlegg??? Bruker ikke app.Finnes ikke neonskilt som en meningsløs test
Det er alltid spennende å teste. Plutselig er hcg over terskelen for pos test! [emoji56] Jeg har fått svaaaake ønske/skyggestreker i går kveld og i dag tidlig, så jeg skal definitivt også teste i kveld [emoji41]. Har også ikm i morgen. Imidlertid bare 10dpo, så håper jeg får et par dager til i spenningene rike [emoji12].
Vi får alle teste ikveld
God plan. [emoji39] Jeg har startet sparingen [emoji41]
Jeg også [emoji7] Her blir det testing etter jobb. Ferdig kl8[emoji23]
Skal prøve å holde mæ til etter middag.. vist æ klare..Men har holdt meg i noen timer allerede føles det ut som... kniper igjen føttene haha
Jeg holder neppe så lenge. Har spart et par timer allerede [emoji851]
Jeg skal teste igjen om en stundGleder meg til og se [emoji7]
Jeg skal teste igjen om en stund
Bilde?Null og nix på min test! Bare ønskestrek hvis man vender og vrir i riktig lys og vinkel [emoji13] Bedre lykke ønskes dere andre!
Samme her..Null og nix på min test! Bare ønskestrek hvis man vender og vrir i riktig lys og vinkel [emoji13] Bedre lykke ønskes dere andre!
Bilde?
Samme her..
Vis vedlegget 232356 Vis vedlegget 232357 Vis vedlegget 232358 Ser noe, og begynner å tro på Clearblue og nå