Oss testetøser imellom

IMG_4157.JPG
Jeg tror ikke på clearblue før krysstrekene et nesten like sterke... men jeg har så dårlig streksyn at jeg nesten er strekblind [emoji51]
Er veldig enig med deg jeg. Men, de syns bedre, pluss at jeg har fått strek på A1 i tillegg.

Nå har du tatt bilde av testen min igjen! Sånn strek har jeg fått i går og i dag også. Håper det er starten på en skikkelig strek!!!
Haha.. artig.. :) får håpe de blir klare og sterke straks.. :) æ øyne jo håp, siden dem ikke bruke å ha noen ekstra strek.. selv om æ vender og vrir på dem.. så noe ekstra er jo en god ting... Håpe håpe håpe[emoji173][emoji173][emoji120][emoji120][emoji120]

Haha.. artig.. :) får håpe de blir klare og sterke straks.. :) æ øyne jo håp, siden dem ikke bruke å ha noen ekstra strek.. selv om æ vender og vrir på dem.. så noe ekstra er jo en god ting... Håpe håpe håpe[emoji173][emoji173][emoji120][emoji120][emoji120]

Eksakt det samme som jeg tenker! Endring må jo bety noe *håpe* [emoji1303]

Forstår jeg er utenfor her, har 5 billig tester og en dyr liggende og håper jeg klarer meg med det før vi er klar til runde to, tester ikke før etter ikm og ikke etter eggløsning

Back
Topp