Hvor lenge etter fristen?
Strek som man må myse seg til innenfor fristen og synlig men svak strek når den har tørket timer etterpå sånn var de sist også,så lurer veldig på om de bare er veldig dårlige på den måten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge etter fristen?
Har du tatt en ny?Strek som man må myse seg til innenfor fristen og synlig men svak strek når den har tørket timer etterpå sånn var de sist også,så lurer veldig på om de bare er veldig dårlige på den måten
Jeg syns det er veldig rart, jeg får svakere streker på morgenurin. Måtte prøve nye tester, ca. 2 1/2 time etter siste toalettbesøk. Og Clearblue er sterkere!Se der jaa! Håper virkelig ikke det er kjemisk
Har du tatt en ny?
Hvis du ser streken innenfor fristen, så er det noe på gang. Det er den du skal stole på. Masse lykke tilJa, det samme med den så frustrerende med disse testene så tidlig.
Bilde?God morgen [emoji173]️ Hos meg har tempen gått endel opp[emoji7] snart testing
Hvis du ser streken innenfor fristen, så er det noe på gang. Det er den du skal stole på. Masse lykke til
Vis vedlegget 232429 Vis vedlegget 232430 Vis vedlegget 232431
Jeg syns det er veldig rart, jeg får svakere streker på morgenurin. Måtte prøve nye tester, ca. 2 1/2 time etter siste toalettbesøk. Og Clearblue er sterkere!
Ser streker
Ser streker
Vis vedlegget 232444 Vis vedlegget 232445 Vis vedlegget 232446 Vis vedlegget 232447 Tror jeg skal svi av en digital i morgen tidlig.
Jaaaa, teste som vanlig uansett jaVurderer det samme selv! Men blir vanlig test i ettermiddag uansett
Tok to tester. Åhh de er så svake
Tok to tester. Åhh de er så svake