Oss testetøser imellom

Jeg har blitt gravid av tester som er positive langt over tiden. Blir den positiv i morgon og neste dag, da burde dei komme innen tiden.

Å jeg håååper. Suger til meg alt som kan gi litt håp! Men den er veeeeeldig vanskelig å se da..nå viser streken ganske godt.. litt under 2 timer siden jeg tok den..

Vedlegg

• IMG_1157.JPG
    IMG_1157.JPG
    54,1 KB · Visninger: 211
Jada, men de blir ikke sterkere. Tester i ettermiddag igjen, men virker som at løpet er kjørt:sorry:

Har du testet mer?

Mine ser akkurat ut som de har gjort den siste uka, blir nok kanskje en test i kveld hvis jeg rekker! Men er klar for at tr skal komme så jeg kommer igang med ny syklus og monitoren! Skal til gyn til onsdag også, er jo over 8 uker siden SA og har ikke fått tr... syntes det er litt rart

Å jeg håååper. Suger til meg alt som kan gi litt håp! Men den er veeeeeldig vanskelig å se da..nå viser streken ganske godt.. litt under 2 timer siden jeg tok den..
Når jeg var gravid ble de sterkere over tiden, men kan også komme skygge. Du får ta igjen senere og se..

Testet i dag 8dpo. Syntes jeg kunne skimte noe svaaakt.
Nederste bildet er redigert, dro opp fargemetningen for å se om streken ble rosa eller ikke [emoji23][emoji85] blir jo gal av det her!

150abe171fc0377e9022fad37e47f1a1.png

75dcf786d87fb6dbfdc0f5900af8d253.png

Er det håp?

Testet i dag 8dpo. Syntes jeg kunne skimte noe svaaakt.
Nederste bildet er redigert, dro opp fargemetningen for å se om streken ble rosa eller ikke [emoji23][emoji85] blir jo gal av det her!

150abe171fc0377e9022fad37e47f1a1.png

75dcf786d87fb6dbfdc0f5900af8d253.png

Er det håp?
Alltid håp! :) hvor langt unna er IKM?

Testen blir nok tur innen 1 time. Da er streken kommen. Du får følge med neste test og skjekke når den kommer. Den kan ha komme etter 20 el 30 min. Kommer den kjappere i morgon og kjappere neste dag er det håp.

Testen blir nok tur innen 1 time. Da er streken kommen. Du får følge med neste test og skjekke når den kommer. Den kan ha komme etter 20 el 30 min. Kommer den kjappere i morgon og kjappere neste dag er det håp.

Hva betyr det at den blir "tur" ? Prøver igjen i morgen

Jeg har ofte spotting men da fortsetter det til det tar seg opp.. når jeg var gravid forrige gang hadde jeg festeblødning og den viste seg kun som litt blod ved et toalettbesøk. Hadde også en liten blødning når jeg skulle hatt mensen som minnet om spotting kun den ene dagen. Har du testet?

Det var kun i dag tidlig, noen dråper og nå er det helt borte:wacky: jeg har aldri noe blod eller rødlig utflod før mensen, det kommer fullt på med en gang den dagen det starter så det ser ut som det har skjedd et mord hehe

Livmortappen er høy, hard isj og bakovervendt og det finnes ikke spor igjen etter den det i dag tidlig.
Testene er fortsatt svake, men jeg er foreløpig bare 11 dpo.

Det var kun i dag tidlig, noen dråper og nå er det helt borte:wacky:
Livmortappen er høy, hard isj og bakovervendt og det finnes ikke spor igjen etter den det i dag tidlig.
Testene er fortsatt svake, men er foreløpig 11 dpo.

Da er det jo fremdeles gode sjangser for deg:happy: Jeg er ikke så kjent med livmortappen.. :P

Alltid håp! :) hvor langt unna er IKM?

Jeg vet ikke [emoji85] hadde denne syklusen vært normal var IKM i går. Men fikk positiv el test først en uke etter jeg trodde el skulle være. Eneste jeg vet er derfor at jeg er 8 dpo i dag.

Jeg vet ikke [emoji85] hadde denne syklusen vært normal var IKM i går. Men fikk positiv el test først en uke etter jeg trodde el skulle være. Eneste jeg vet er derfor at jeg er 8 dpo i dag.
Da er det jo fortsatt tidlig :)

Jeg ser at det er mange av dere som bruker CB + testene, har dere mye erfaring med falske streker på disse? Jeg brukte nemlig slik forrige måned og var helt sikker på at jeg var gravid etter at jeg fikk blått kryss innen tidsfristen.. legger ved bilde. Skal aldri bruke denne type test igjen ihvertfall.

Vedlegg

• IMG_1163.PNG
    IMG_1163.PNG
    504,6 KB · Visninger: 311
  • IMG_1162.PNG
    IMG_1162.PNG
    577,6 KB · Visninger: 323
Back
Topp