Oss testetøser imellom

Tok en ny rfsu strimmel test når jeg kom hjem fra jobb idag. Fargen ble veldig flytendes, og etter minuttene var ute var den fortsatt rar.. har hørt at man kan dyppe/skylle den i vann for å skylle bort den overflødinge fargen. Gjorde dette men da ble testen knallpositiv[emoji23]hvordan kan en test bli så positiv pga vann?

Sånn her var den
6fb07dcfe46c3babfd50ff7b3b3b79bb.png

Ser jo fortsatt strekene godt?

De synes bittelitt bedre i virkeligheten, heldigvis, men det er til å bli helt sprø av :wacky: nå som de er tørket synes de enda bedre, så jeg lurer virkelig på om disse strimmeltestene egentlig er veldig vanskelige å bruke for de gir strek, men som mange har skrevet om dem før 'de gir aldri ordentlig sterk strek' og så tørker de og da ser man bedre.

Jeg prøver å holde håpet oppe ved at de mest sannsynlig ikke gir strek om det ikke finnet ikke finnes noe som helst hcg, så noe må det vel være, (kanskje jeg må teste med forloveden sitt ? :joyful: )
Jeg håper i så fall at alt er som det skal og at det er en blanding av dårlige tester og at jeg er litt for tidlig ute ennå så må det slå ut positivt på digital neste uke:smiley-angelic001

Fikk monitoren idag, prøvde meg selvfølgelig på ei gtest på den. Kom selvfølgelig opp ikke gravid, selvom jeg tror jeg ser strek på testpinnen
6bc6456ac93da363bfca3a5f0f790493.jpg

Tok selvfølgelig en vanlig test også
a0305111d03203f974ced59b547022c3.jpg

Fikk monitoren idag, prøvde meg selvfølgelig på ei gtest på den. Kom selvfølgelig opp ikke gravid, selvom jeg tror jeg ser strek på testpinnen

Jeg bruker monitor, så du spurte om noen brukte det :)
For å svare deg på g-test pinnen, så fikk jeg opp 2 streker på g-testen selv om jeg ikke var gravid, så ville ikke stolt på den dessverre :(

Måtte jo bare prøve å teste en gang til i dag.. helt blank i mårrest, ikke antydning på ettermiddags tisset (hadde ikke klart å holde meg så lenge) og så testa æ nu på kvelden. Det dukka opp en ekstra svak strek ganske raskt, men den e litt forskjøvet mot test streken... Hmm. Men så kvalm og uggen som æ var på bussen hjem i dag.. det har æ ikke vært på lenge.. og never mind det ikke helt rene underlaget testen ligger på
0ee29a46d146ce295229af15f5ae1f66.jpg

Last edited:

Du må bruke monitoren ein syklus før du kan bruke den for å teste om du er gravid :-)

Noen som har opplevd spotting? :nailbiting:

Etter toalettbesøket så jeg plutselig at det drapp noe ned i toalettet, (beklager TMI) ikke mye men som når man har litt mye utflod så det dryppen en dråpe eller to. Jeg har tatt på meg et truse-innlegg og ingenting er farget på det ennå.
Det er 3 dager til ikm, men jeg får 'pang' masse med fast slim til samme tid hver måned + / - 1 dag, aldri "utvannet" rødlig i forkant.
Håper det er en liten bebis spire som graver seg godt ned og blir der de neste åtte månedene :smiley-angelic001

Er det helt fyfy å se på test etter en time? For nå kan jeg jo skimte noe..... er dette skygge? Legger ved bilde tatt innen tiden og det bilde jeg har tatt nå..

Vedlegg

• IMG_1142.JPG
    IMG_1142.JPG
    496,2 KB · Visninger: 273
  • IMG_1153.JPG
    IMG_1153.JPG
    623,6 KB · Visninger: 273
  • IMG_1154.JPG
    IMG_1154.JPG
    765,9 KB · Visninger: 284
Noen som har opplevd spotting? :nailbiting:

Etter toalettbesøket så jeg plutselig at det drapp noe ned i toalettet, (beklager TMI) ikke mye men som når man har litt mye utflod så det dryppen en dråpe eller to. Jeg har tatt på meg et truse-innlegg og ingenting er farget på det ennå.
Det er 3 dager til ikm, men jeg får 'pang' masse med fast slim til samme tid hver måned + / - 1 dag, aldri "utvannet" rødlig i forkant.
Håper det er en liten bebis spire som graver seg godt ned og blir der de neste åtte månedene :smiley-angelic001

Jeg har ofte spotting men da fortsetter det til det tar seg opp.. når jeg var gravid forrige gang hadde jeg festeblødning og den viste seg kun som litt blod ved et toalettbesøk. Hadde også en liten blødning når jeg skulle hatt mensen som minnet om spotting kun den ene dagen. Har du testet?

Er det helt fyfy å se på test etter en time? For nå kan jeg jo skimte noe..... er dette skygge? Legger ved bilde tatt innen tiden og det bilde jeg har tatt nå..

Jeg har blitt gravid av tester som er positive langt over tiden. Blir den positiv i morgon og neste dag, da burde dei komme innen tiden.

Back
Topp