Oss testetøser imellom

Jeg ser at det er mange av dere som bruker CB + testene, har dere mye erfaring med falske streker på disse? Jeg brukte nemlig slik forrige måned og var helt sikker på at jeg var gravid etter at jeg fikk blått kryss innen tidsfristen.. legger ved bilde. Skal aldri bruke denne type test igjen ihvertfall.

Hvordan var fargen? Den ser veldig grå ut...

Jeg ser at det er mange av dere som bruker CB + testene, har dere mye erfaring med falske streker på disse? Jeg brukte nemlig slik forrige måned og var helt sikker på at jeg var gravid etter at jeg fikk blått kryss innen tidsfristen.. legger ved bilde. Skal aldri bruke denne type test igjen ihvertfall.

Har fått falske streker på CB+ hver eneste gang jeg har brukt de, så stoler absolutt ikke på de..

Bortsett fra den digitale, hvilke testtyper stoler dere mest på? :)

Jeg liker A1 ganske godt faktisk. Den har jeg aldri fått en eneste skyggestrek på engang :) kun strek den gangen jeg faktisk var gravid.

Så bra :) Hva tenker du om strimler? Greie å bruke til man ønsker å forsikre seg?

Ja jeg har brukt en del strimmeltester. Stort sett fornøyd. Har skjedd at jeg har fått noen falske streker der også, men det kommer gjerne etter tidsfristen :) så jeg bruker mye billig-tester selv :)

Det er de jeg også har planer om å gjøre :D

img_4598-jpg.232552
img_4601-jpg.232553
img_4603-jpg.232554
Noen som har erfaring med tester fra Lloyd Pharmacy?
Den ser ut som den er svak positiv, men negativ fra rfsu:confused:

Back
Topp