Oss testetøser imellom

Hva tror dere om denne?

d15a298b985f16afcf12c0c657f479b1.jpg
cf11e83da7c57209a4a0a57590aee2d3.jpg
Posetiv :-)

Testa i går kveld etter mange timers holding..og den var helt blenda.. vet ikke om æ orker å teste mer.. Kanskje æ bare ikke har hatt eggløsning denne runden. Er nå på CD 33, og 2 dager over ikm.. legge inn åren og bare la ting gå sin gang.. straks brukt opp testene.. så vente ei uka å se om ikke mensen kommer ila da. Eller teste neste lørdag

Testa i går kveld etter mange timers holding..og den var helt blenda.. vet ikke om æ orker å teste mer.. Kanskje æ bare ikke har hatt eggløsning denne runden. Er nå på CD 33, og 2 dager over ikm.. legge inn åren og bare la ting gå sin gang.. straks brukt opp testene.. så vente ei uka å se om ikke mensen kommer ila da. Eller teste neste lørdag

Hmmm, vi som har fulgt samme løp og alt... håper du er heldigere enn meg. Her kom tr for full maskin i dag [emoji13]

:yuck:Øhm....(ekle detaljer...sorry), lotionutflod i dag, og små kramper i underlivet. Virker som om kroppen gjør seg klar til mensen. Selvom jeg ikke er vant til slik utflod.:wtf:

IMG_4733.JPG
IMG_4738.JPG
IMG_4752.JPG
IMG_4761.JPG
Sånn, da var man helt tom for tester. Tok de to siste CB early nå. Strekene er blå (det vet jeg for jeg åpnet for å se:smiley-ashamed005)

Meeeeen, dette er nok fake som alle andre strekene jeg har fått. Går ikke til innkjøp av flere tester i helga.

Kjedelig med tullestreker da! Men er enig i at dersom det hadde vært levedyktig spire på gang, burde testene vært en del sterkere etter hvert. Lykke til neste runde! Håper jeg får el sånn passe i tide til å henge meg på neste testebonanza. Bare en uke igjen før testjakten på el begynner ;)

Back
Topp