Oss testetøser imellom

Nei, jeg bare antok det siden det var den eneste jeg så som kanskje kunne oppfattes som negativ. Beklager hvis jeg tok feil.

Er du sikker på at det var Marihøna sin kommentar jeg mente?

Leste en gang til nå og så at det var en annen tråd du siktet til, beklager.
Håper du får to streker hvis du skulle teste igjen i kveld[emoji4]
Jeg har testet i dag uten strek desverre. IKM er i morgen så da regner jeg med at jeg må videre til neste prøveperiode[emoji4]

Oh, no! Jeg bestilte i går nye tester til neste runde. Bestemte meg for å gi el-tester én sjanse til, siden jeg bare hadde 5 stk forrige runde. Bestilte 20 stk eltester og 20 stk g-tester. Rett før betaling oppdager jeg "kombipakker" og finner ut at hvis jeg kjøper en pakke med 20 el + 10 g tester og så legger til 10 g-tester, så blir det samme antall tester 3 (!) kr billigere. Så oppdager jeg på ordrebekreftelsen at g-testene i kombipakken ikke er tidligtester, men sånne som har sensitivitet 30! Jadda, det straffer seg å være gnitalus. Grrrrr altså, føler meg lurt. Hvis jeg skal bruke tester med sensitivitet 30 kan jeg jo like godt vente til ikm og se om tr kommer, men det er ikke noe artig!!! Blæsj. Bortkastede penger [emoji13]

Oh, no! Jeg bestilte i går nye tester til neste runde. Bestemte meg for å gi el-tester én sjanse til, siden jeg bare hadde 5 stk forrige runde. Bestilte 20 stk eltester og 20 stk g-tester. Rett før betaling oppdager jeg "kombipakker" og finner ut at hvis jeg kjøper en pakke med 20 el + 10 g tester og så legger til 10 g-tester, så blir det samme antall tester 3 (!) kr billigere. Så oppdager jeg på ordrebekreftelsen at g-testene i kombipakken ikke er tidligtester, men sånne som har sensitivitet 30! Jadda, det straffer seg å være gnitalus. Grrrrr altså, føler meg lurt. Hvis jeg skal bruke tester med sensitivitet 30 kan jeg jo like godt vente til ikm og se om tr kommer, men det er ikke noe artig!!! Blæsj. Bortkastede penger [emoji13]
Hakke bestilt tidligtester i tillegg jeg da [emoji23]

Hakke bestilt tidligtester i tillegg jeg da [emoji23]

De ti g-testene jeg bestilte utenom var heldigvis tidligtester, og så har jeg igjen 24 fra forrige runde. Ble bare sur fordi jeg nå har ti dustetester som ikke slår ut før jeg har vært på første ultralyd!! [emoji12]

De ti g-testene jeg bestilte utenom var heldigvis tidligtester, og så har jeg igjen 24 fra forrige runde. Ble bare sur fordi jeg nå har ti dustetester som ikke slår ut før jeg har vært på første ultralyd!! [emoji12]
Det skjønner jeg godt! Venter på over 100 stk i posten jeg, det er heldigvis tidlig tester! Har 1 tidligtest og en digital igjen nå

IMG_4892.JPG
IMG_4893.JPG
IMG_4895.JPG
Da tok jeg siste test jeg fikk av venninna mi, og velger å dele resultatet.
Det tok litt tid..men der kom den. Ser grå ut på bildet ser jeg, men den er blå. Åpnet opp for å se.
Så får de som har lyst kommentere, ikke noe tvang.

God morgen testetøser:smug: Håper dere får en super søndag, med eller uten testing. Er det noen som tester?
Jeg har en test som jeg fikk av venninna mi som jeg kanskje tar i ettermiddag. Vi får se om jeg deler resultatet eller ikke. Det er noen som må slenge dritt for at man kanskje har lagt ut en del bilder. Sånt kan man holde seg for god til. Hvis man ikke vil kommentere bildene, så tenker jeg man kan la være. Det er helt frivillig. (Dette er ikke i testetøsgruppa).:angry3 Så kanskje jeg skal la personen(e) få slippe å se fler bilder, vi får se:smiley-angelic006
Lykke til alle som tester:smiley-angelic003

Syns du skal fortsette å legge ut så mye bilder/tester som du vil jeg. Ikke stopp pga en negativ kommentar[emoji173] jeg syns i allfall det er stas å følge deg! Legger selv ut en del tester :-)

Den der er blå og mye sterkere enn de andre du har tatt [emoji4] syns denne ser lovende ut [emoji173] hvor mange dpo er du?
Usikker, hvis jeg skal stole på de vanlige 28 dagers syklusene, så er ikm i dag. Forrige måned gikk jeg over med tre dager. Følger jeg den, er ikm på tirsdag. Så jeg er egentlig litt surrete kan man si :hilarious:

Usikker, hvis jeg skal stole på de vanlige 28 dagers syklusene, så er ikm i dag. Forrige måned gikk jeg over med tre dager. Følger jeg den, er ikm på tirsdag. Så jeg er egentlig litt surrete kan man si :hilarious:
Uansett veldig spennende! [emoji4] hvor lang lf bruker du å ha?

Back
Topp