Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart positiv [emoji173] gratulerer!!Har uregelmessig mens etter pilleslutt i mai.. kjøpte en RFSU test i butikken, og leser mye om falsk positiv og falsk negativ..
Tok en nå. Kan det være falsk positiv?
Blir det test idag?Vis vedlegget 232664
Litt sterkere ihvertfall. Dagens øverst.
Aner ikke.. men håper virkelig tiden går fort mot testing og det fort er to streker [emoji173][emoji173]Hva skal en testetøs finne på i dpo land?? Dpo 1 i dag, så både EL og gr testing er bortkasta
Hva skal en testetøs finne på i dpo land?? Dpo 1 i dag, så både EL og gr testing er bortkasta
Tror jeg må begynne å strikke eller noeAner ikke.. men håper virkelig tiden går fort mot testing og det fort er to streker [emoji173][emoji173]
Gleder meg til og se test!!I dpo land har jeg vert fast kikker her inne. Så i dag er jeg 7 dpo og skal svi av ein test i dag.
Hva tenker dere om Denne? Tok en eltest bare for og se
Jeg var ca 8 uker på vei. Men fikk positiv el test 3 september.Kor langt var du på vei da SA inn traff ? Kan ikkje være eggløsning som er på vei ? Men det kan være noe på gang og.
Ja, men er ikke vitsi å publisere bildene en gang. Testen i går må ha vist feilBlir det test idag?
Ååå så kjipt pp1 hadde jeg er skikkelig sterkt positiv test fra lloyds, men alle andre var negative. Er så surtJa, men er ikke vitsi å publisere bildene en gang. Testen i går må ha vist feil
Ååå så kjipt pp1 hadde jeg er skikkelig sterkt positiv test fra lloyds, men alle andre var negative. Er så surtJa, men er ikke vitsi å publisere bildene en gang. Testen i går må ha vist feil
Jeg var ca 8 uker på vei. Men fikk positiv el test 3 september.
Får svake streker på boots og clearblue early. BT og vanlig clearblue..nada.Ååå så kjipt pp1 hadde jeg er skikkelig sterkt positiv test fra lloyds, men alle andre var negative. Er så surt
Skal prøve igjen i kveld med bedre urinprøve. Vanlig clearblue tok jeg ikke bilde av, for den var negativ. Men, håper heksa kommer snart, slik at jeg kan starte på nytt.Ååå så kjipt pp1 hadde jeg er skikkelig sterkt positiv test fra lloyds, men alle andre var negative. Er så surt