Viprøver79
Glad i forumet
Meget mye sterkere jaEndel sterkere nå enn den har vært vel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meget mye sterkere jaEndel sterkere nå enn den har vært vel?
Litt sterkere ihvertfall. Dagens øverst.Endel sterkere nå enn den har vært vel?
Og den er blå! Tok meg friheten til å redigere ene bildet [emoji56]Vis vedlegget 232664
Litt sterkere ihvertfall. Dagens øverst.
Hehe, harru sett så fancy. Hadde jeg visst at det gikk an før jeg knakk den oppOg den er blå! Tok meg friheten til å redigere ene bildet [emoji56]
Er gøy å åpne testene også! [emoji6][emoji28]
Hehe, harru sett så fancy. Hadde jeg visst at det gikk an før jeg knakk den opp
Ser ut som babystrek det der! Krysser fingene for degVis vedlegget 232652 Vis vedlegget 232653 Vis vedlegget 232654 Da tok jeg siste test jeg fikk av venninna mi, og velger å dele resultatet.
Det tok litt tid..men der kom den. Ser grå ut på bildet ser jeg, men den er blå. Åpnet opp for å se.
Så får de som har lyst kommentere, ikke noe tvang.
Denne er positiv! Gratulerer [emoji16]Har uregelmessig mens etter pilleslutt i mai.. kjøpte en RFSU test i butikken, og leser mye om falsk positiv og falsk negativ..
Tok en nå. Kan det være falsk positiv?
Håpet er ikke ute før tr kommer vet du! Flere som ikke får noe positiv test før etter ikmNå har jeg egentlig insett att spiren ikke satt denne mnd[emoji29] negativ test idag, og ikm til Tirsdag.. da burde jeg vel sett strek nå. Men fortsetter å prøve neste mnd[emoji1303]
Testinga over for denne gang for min del. Vært hos gyn i dag og han påviste pcos [emoji24]
Har uregelmessig mens etter pilleslutt i mai.. kjøpte en RFSU test i butikken, og leser mye om falsk positiv og falsk negativ..
Tok en nå. Kan det være falsk positiv?
Jeg er helt tom for tester, har kun 1 digital igjen. Har ikke vært på do siden jeg våknet, kanskje jeg skal ta den Nå?[emoji3] er jo over 14 dpo
Men har du EL/mensen innimellom? PCOS er jo ingen dødsdom, men du kan trenge en liten push med hjelp av tabletter om eggløsningene er sjeldne God klem. Hatt diagnosen selv i mange år så bare spørre om du lurer på noe [emoji173]️
Klart tydeligere enn alle du har tatt før.Vis vedlegget 232664
Litt sterkere ihvertfall. Dagens øverst.
Kjipt, Amanda.
Løpet er nok kjørt denne på, godt jeg skal til gyn på onsdag. Om 4 dager er det 9 uker siden SA og ingen tegn til tr
Virker sånn ja.. Syntes bare det er så rart at det skal gå så lang tid med tr.. Blir nesten litt bekymra om det er noe feil med denne kroppen..Kjipt, Amanda.
Håper gyn har noen gode råd å komme med.
Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet ift denne babyen vi ønsker oss.