Oss testetøser imellom

IMG_4924.JPG
Endel sterkere nå enn den har vært vel?
Litt sterkere ihvertfall. Dagens øverst.

Nå har jeg egentlig insett att spiren ikke satt denne mnd[emoji29] negativ test idag, og ikm til Tirsdag.. da burde jeg vel sett strek nå. Men fortsetter å prøve neste mnd[emoji1303]

57d7fa6b2601a36262f90f8aa90c56bf.jpg

Testinga over for denne gang for min del. Vært hos gyn i dag og han påviste pcos [emoji24]

Men har du EL/mensen innimellom? PCOS er jo ingen dødsdom, men du kan trenge en liten push med hjelp av tabletter om eggløsningene er sjeldne :) God klem. Hatt diagnosen selv i mange år så bare spørre om du lurer på noe ❤️

Har uregelmessig mens etter pilleslutt i mai.. kjøpte en RFSU test i butikken, og leser mye om falsk positiv og falsk negativ..

Tok en nå. Kan det være falsk positiv?
44d0de8b46e40ff67cf7c2deb543f03c.jpg

Gratulerer[emoji3] denne er positiv ja[emoji1319][emoji1319]

Jeg må vel bare innrømme at jeg har blitt en testetøs jeg også :-) Har ett barn fra før, og testet ikke før etter ikm med henne. Denne gangen er det litt nøyere planlagt og merker at jeg vil teste hver dag! Er bare 8dpo i dag, og tok en test som var helt blank.. Men krysser fingrene for at det bare var alt for tidlig :-D Får se om jeg klarer å holde meg til ikm nå! Vanskelig altså :-p

Last edited:
Jeg er helt tom for tester, har kun 1 digital igjen. Har ikke vært på do siden jeg våknet, kanskje jeg skal ta den Nå?[emoji3] er jo over 14 dpo

Men har du EL/mensen innimellom? PCOS er jo ingen dødsdom, men du kan trenge en liten push med hjelp av tabletter om eggløsningene er sjeldne :) God klem. Hatt diagnosen selv i mange år så bare spørre om du lurer på noe [emoji173]️

Er på dag 43 i dag, EL test slo ut på dag 14, men ingen mensen og negative tester. Begynner å bli frustrert og vil bare at mensen skal komme så jeg kan få tatt blodprøver for å sjekke ståa med hormoner, skal ta rundt dag 2 - 5 i ny syklus samt ei uke etter EL.

Har starta opp med Metformin, og forstod det sånn på legen at jeg skal få femar om blodprøvene er på bærtur.

Aldri hatt så lang syklus før [emoji19]

Vis vedlegget 232664
Litt sterkere ihvertfall. Dagens øverst.
Klart tydeligere enn alle du har tatt før.
Er du usikker mtp alle de testene/dagene du har holdt på nå ville jeg fått tatt blodprøver. Med så langsom stigende hcg som det kan se ut på testene dine er det ikke veldig lyst, men kun tallenes tale som kan si noe sikkert. Lykke til.

6204e148c31bd3bbc6531c5b4bd4250f.jpg

Løpet er nok kjørt denne på, godt jeg skal til gyn på onsdag. Om 4 dager er det 9 uker siden SA og ingen tegn til tr
Kjipt, Amanda.
Håper gyn har noen gode råd å komme med.
Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet ift denne babyen vi ønsker oss.

Kjipt, Amanda.
Håper gyn har noen gode råd å komme med.
Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet ift denne babyen vi ønsker oss.
Virker sånn ja.. Syntes bare det er så rart at det skal gå så lang tid med tr.. Blir nesten litt bekymra om det er noe feil med denne kroppen..

Back
Topp