Oss testetøser imellom

Disse kan dessverre ikke leses av slik. Kommer 2 streker på alle. Kan kun leses av i monitoren hvis du har advanced ? Prøv en annen graviditetstest
Har den ja. Men har fått beskjed av andre her inne at jeg ikke kan teste med monitoren før jeg har brukt den en syklus. Fikk monitoren for 2 dager siden

10 dpo, testet negativt på strimmeltest i dag. Håper virkelig jeg snart ser en strek!

Bare vente på tr Nå?:(
Jeg har i kveld vært på besøk hos ei venninne, som er nygravid. Hun hadde to tester til overs, og hun spurte om jeg ville teste. Nei, sa jeg. Jeg har bestemt meg for å vente på tr jeg. Åh, kan du ikke teste for min del daaaaaa, sa hun. Og etter å ha nektet til jeg ble blå i ansiktet, så sa jeg greit. Og så dette. Forvirringen er komplett.
Men, jeg tar ingenting for gitt, siden jeg har hatt de testene jeg har. Så dette er sikkert også bare fake :confused:
IMG_4776.JPG
IMG_4777.JPG
IMG_4791.JPG
IMG_4796.JPG

Jeg har i kveld vært på besøk hos ei venninne, som er nygravid. Hun hadde to tester til overs, og hun spurte om jeg ville teste. Nei, sa jeg. Jeg har bestemt meg for å vente på tr jeg. Åh, kan du ikke teste for min del daaaaaa, sa hun. Og etter å ha nektet til jeg ble blå i ansiktet, så sa jeg greit. Og så dette. Forvirringen er komplett.
Men, jeg tar ingenting for gitt, siden jeg har hatt de testene jeg har. Så dette er sikkert også bare fake :confused:Vis vedlegget 232619Vis vedlegget 232620Vis vedlegget 232621Vis vedlegget 232622

Alle testene dine så langt er negative. Det du kanskje ser er streken der fargestoffet skal lahe strek om streken er positiv. For andre er dette helt negative tester dessverre.

God morgen testetøser:smug: Håper dere får en super søndag, med eller uten testing. Er det noen som tester?
Jeg har en test som jeg fikk av venninna mi som jeg kanskje tar i ettermiddag. Vi får se om jeg deler resultatet eller ikke. Det er noen som må slenge dritt for at man kanskje har lagt ut en del bilder. Sånt kan man holde seg for god til. Hvis man ikke vil kommentere bildene, så tenker jeg man kan la være. Det er helt frivillig. (Dette er ikke i testetøsgruppa).:angry3 Så kanskje jeg skal la personen(e) få slippe å se fler bilder, vi får se:smiley-angelic006
Lykke til alle som tester:smiley-angelic003

God morgen testetøser:smug: Håper dere får en super søndag, med eller uten testing. Er det noen som tester?
Jeg har en test som jeg fikk av venninna mi som jeg kanskje tar i ettermiddag. Vi får se om jeg deler resultatet eller ikke. Det er noen som må slenge dritt for at man kanskje har lagt ut en del bilder. Sånt kan man holde seg for god til. Hvis man ikke vil kommentere bildene, så tenker jeg man kan la være. Det er helt frivillig. (Dette er ikke i testetøsgruppa).:angry3 Så kanskje jeg skal la personen(e) få slippe å se fler bilder, vi får se:smiley-angelic006

God morgen testetøs[emoji16] helt enig, sånt burde man holde seg for god til. Jeg har jo noen tester igjen så må vel få brukt de hehe

Kjør på med bilder.. vist man ikke tåler det .. Ja så får de heller la være å kommentere :)

Jeg synes ikke svaret til Marihøna var å slenge dritt?
Jeg trodde hele meningen med å legge ut tester her var å vite om andre så noe på testene man legger ut eller ikke? For å bekrefte eller avkrefte liksom?
Jeg ser desverre heller ingen strek på de testene du la ut nå Viprøver79[emoji853]
Dette er absolutt ikke kritisk ment altså[emoji4] Forstår godt at temaet kan være sårt.

Last edited:
Jeg synes ikke svaret til Marihøna var å slenge dritt?
Jeg trodde hele meningen med å legge ut tester her var å vite om andre så noe på testene man legger ut eller ikke? For å bekrefte eller avkrefte liksom?
Jeg ser desverre heller ingen strek på de testene du la ut nå Viprøver79[emoji853]
Dette er absolutt ikke kritisk ment altså[emoji4] Forstår godt at temaet kan være sårt.
Er du sikker på at det var Marihøna sin kommentar jeg mente?

Back
Topp