Ørkenrev
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Ååå nei[emoji24] sender deg masse klemmer [emoji173]️
[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå nei[emoji24] sender deg masse klemmer [emoji173]️
Ikke gi opp..jeg har også pco og en gutt på 5 år spør om.provera for å få mens og letzerol for eggløsning. Temp og bruk tester. Dette går bra [emoji173]
Her er det noeTatt ny test/tester[emoji23] tok også en cb early som det ble strek på rett etter jeg tisset på den, så ble streken nesten helt borte...
Ser her jegTatt ny test/tester[emoji23] tok også en cb early som det ble strek på rett etter jeg tisset på den, så ble streken nesten helt borte...
Likner veldig på mine. Krysser fingrene for at dette er begynnelsen på noe for oss begge.God morgen jenter[emoji254] Hva tenker dere om denne? Syns faktisk streken er sterkere enn igår og den kom opp innen de 3 minuttene som står på pakken. Men stoler ikke helt på CB+.. syns det er vanskelig å få frem fargen på bilde, men det er mer blå enn grå.
Håpet er ikke ute før heksa kommer! Ikke gi opp
Begynner og miste håpet
Vis vedlegget 232346 Vis vedlegget 232347 Vis vedlegget 232348 Er redd for at det er den dumme skyggestreken asså, men håper det er noe på gang her. Er bare en test asså
Bilde? Håper håper håper for ossSånn ser mine ut også, håper for oss [emoji173]️