Ser svak strek!Skyggestreken min har blitt sterkere! skjønner ingenting jeg
Vis vedlegget 466731Vis vedlegget 466732
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser svak strek!Skyggestreken min har blitt sterkere! skjønner ingenting jeg
Vis vedlegget 466731Vis vedlegget 466732

Ser strek på den som er i midten på første bilde, og til høyre på andre bilde.Hva tenker dere om disse? 9 dpo kveld, 10 dpo morgen og 11 dpo morgen.
Jeg synes jeg ser en svak linjeNoen som ser noe her? Har vært uvanlig hormonell denne uken, tatt til tårene og vært helt kokkoVet ikke når jeg hadde eggløsning, men mens skulle komme mellom i går og om 5 dager.
Vis vedlegget 466836
Hmmm jeg også. Blir spennende å se om det utvikler seg!Jeg synes jeg ser en svak linje![]()
Så spennende! Jeg ser noeJeg har fått en svak strek igjen i dag, tredje dagen. Tror kanskje til og med den er litt sterkere? Hva tror dere? Skyggestreker, eller kan jeg virkelig være gravid?!
Har tatt babyplan vanlig, makesure vanlig og metode tidligtest i dag også( ikke på samme urin som babyplan tidlig) og de var helt blanke.
Har bare en tidligtest igjen, så tenke å spare den til i morgen.
Vis vedlegget 466790Vis vedlegget 466791
Hadde ikke tid til å ta bilde før noen timer etterpå, så den er ganske gul og tørka, men streken kom innen tidsfristen.
Føler jeg ser noe jaNoen som ser noe her? Har vært uvanlig hormonell denne uken, tatt til tårene og vært helt kokkoVet ikke når jeg hadde eggløsning, men mens skulle komme mellom i går og om 5 dager.
Vis vedlegget 466836
Jeg ser noe på noen av testeneHva tenker dere om disse? 9 dpo kveld, 10 dpo morgen og 11 dpo morgen.
Kan ikke bruke ChatGPT til å lese av testerJeg tror chatGPT sier det jeg ønsker den skal si, for jeg ser ingenting her![]()

Her er rett bilde12dpo kveld, fikk 0.01 på premom, men har ikke trua. Kommer til å ta siste test i morgen tidlig bare for å få brukt de opp. Neste syklus tenker jeg å vente til ikm-datoen med testing.
Wow! Hvis man tar en EL test mens man er gravid ser den sånn utDenne trenger ikke å tydes, men jeg må bare stolt vise fram min veeldig positive EL-testvar liksom ikke tvil i dag! Aldri fått en så positiv test før
![]()

Du har sikkert fasiten nå, men jeg har fått mye skyggestreker på slike stavtester. Har til og med tatt de gjennom Checker og fått positivt svar. Tror det var MakeSure sine staver. Jeg har kuttet de helt ut og bare brukt strimler.Jeg har fått en svak strek igjen i dag, tredje dagen. Tror kanskje til og med den er litt sterkere? Hva tror dere? Skyggestreker, eller kan jeg virkelig være gravid?!
Har tatt babyplan vanlig, makesure vanlig og metode tidligtest i dag også( ikke på samme urin som babyplan tidlig) og de var helt blanke.
Har bare en tidligtest igjen, så tenke å spare den til i morgen.
Vis vedlegget 466790Vis vedlegget 466791
Hadde ikke tid til å ta bilde før noen timer etterpå, så den er ganske gul og tørka, men streken kom innen tidsfristen.