Oss testetøser imellom

Noen som har opplevd stor forskjell i strek i forskjellige svangerskap og det fortsatt bare har vært én inni der? Første bildet er 4+3 med minste barnet, andre bildet er 4+3 nå. Har en så sterk følelse på tvillinger :bag:

Vedlegg

• IMG_8436.jpeg
    IMG_8436.jpeg
    47,1 KB · Visninger: 76
  • IMG_8437.jpeg
    IMG_8437.jpeg
    47,4 KB · Visninger: 75
Noen som har opplevd stor forskjell i strek i forskjellige svangerskap og det fortsatt bare har vært én inni der? Første bildet er 4+3 med minste barnet, andre bildet er 4+3 nå. Har en så sterk følelse på tvillinger :bag:
Man kan ikke sammenligne styrken på teststreken mellom tester fra ulike år/batcher fordi ulike batcher kan ha ulik mengde fargestoff. For eksempel har jeg forstått at det jevnt over var mye mer fargestoff i testene da jeg var gravid sist (2019) enn nå. Om det stemmer vet jeg ikke :)
En dag eller to fra eller til mtp når egget festet seg vil også ha mye å si :shy:

Endelig, denne testen var deilig å se i dag :shy: :Heartbigred
nå håper jeg på 3+ på fredag så legger jeg testene på hylla og prøver senke skuldrene

Vedlegg

• IMG_3041.jpeg
    IMG_3041.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 49
Man kan ikke sammenligne styrken på teststreken mellom tester fra ulike år/batcher fordi ulike batcher kan ha ulik mengde fargestoff. For eksempel har jeg forstått at det jevnt over var mye mer fargestoff i testene da jeg var gravid sist (2019) enn nå. Om det stemmer vet jeg ikke :)
En dag eller to fra eller til mtp når egget festet seg vil også ha mye å si :shy:
Takk for svar :) Hvis det var mer fargestoff i testene før (første bildet er fra 2020) er denne ihvertfall sykt sterk :wideyed: Testet i går også og økningen fra i går til i dag var stor!

Oi! Det var stor forskjell! Trur ikkje det e særlig stor forskjell på batchene sånn sett, iallefall ikkje babyplan vanlig. Eg syns iallefall dei har vært ganske like i forhold til dpo år etter år..
Mine har vært ganske lik utvikling på igrunn, så kanskje følelsen din stemme?:woot:

Mener å ha hørt at hver graviditet er også forskjellig, så, hva HCG nivået ditt nå trenger ikke nødvendigvis og være likt det det var sist gang. Eller, trenden skal være ganske lik (hvor fort det dobbler seg hos deg osv), men selve mengden HCG kan ha en del variasjoner. Kan jo også ha hatt implantasjon på en annen dag en sist gang mener jeg på. Meeeeeeeeeeeen når det er sagt så var det jo en stor forskjell der da, så er jo spennendes.

Jeg lurer litt på om jeg kan ha ´´hoppet over´´, for jeg har ingen tegn til mensen. Rundt ikm hadde jeg de normale symp jeg pleier å ha før mensen. Uren hud og strålinger i ryggen. Men dette har blitt helt borte nå. Har lest flere steder om folk som tester positivt mange dager etter forventet mens, men må si at jeg begynner å miste håpet om mulig graviditet denne syklusen.

Er det noen som har noen tanker eller ligende erfaringer? :D
Jeg opplevde det en gang. Ventet mensen, men den kom aldri ig tok test etter test og alle var negative. Ikke før 11 dager etter Ikm testet jeg positivt

Oi! Det var stor forskjell! Trur ikkje det e særlig stor forskjell på batchene sånn sett, iallefall ikkje babyplan vanlig. Eg syns iallefall dei har vært ganske like i forhold til dpo år etter år..
Mine har vært ganske lik utvikling på igrunn, så kanskje følelsen din stemme?:woot:
Ganske spennende ja! Tenkte å ta en digital i morgen :shy:

Mener å ha hørt at hver graviditet er også forskjellig, så, hva HCG nivået ditt nå trenger ikke nødvendigvis og være likt det det var sist gang. Eller, trenden skal være ganske lik (hvor fort det dobbler seg hos deg osv), men selve mengden HCG kan ha en del variasjoner. Kan jo også ha hatt implantasjon på en annen dag en sist gang mener jeg på. Meeeeeeeeeeeen når det er sagt så var det jo en stor forskjell der da, så er jo spennendes.
Takk for svar! Ja, blir spennende å se :happy:

Vis vedlegget 466674
Ser dere noe på denne, eller har jeg blitt loco?:confused004
Ja ser! Men ja, har og sett at denne type strek er det folk typisk får som skygge på BP, så så lenge den ikkje blir sterkere og meir rosa er det nok berre ein skygge.
Eg har dogg testa mykje med babyplan, og kun fått ein slik skygge ein gang trur eg.

Ja ser! Men ja, har og sett at denne type strek er det folk typisk får som skygge på BP, så så lenge den ikkje blir sterkere og meir rosa er det nok berre ein skygge.
Eg har dogg testa mykje med babyplan, og kun fått ein slik skygge ein gang trur eg.
Takk for svar! Ja, jeg må jo bare se om det blir noe mer. Usannsynlig, men hadde vært hjertelig velkommen :happy:

9dpo . CB er tidligtest
Så spennende disse dagene, selv om de ser negative ut.

Vedlegg

• Snapchat-856344547.jpg
    Snapchat-856344547.jpg
    543,6 KB · Visninger: 69
  • Snapchat-658055775.jpg
    Snapchat-658055775.jpg
    611,2 KB · Visninger: 65
  • Snapchat-476284199.jpg
    Snapchat-476284199.jpg
    133,4 KB · Visninger: 63
Back
Topp