Oss testetøser imellom

Det gjør du helt sikkert. Har du lagt merke til stigning allerede ?
IMG_9920.jpeg
Bare sånn

Skulle jo gønne på å teste batcher med Makesure når eg blei gravid, e gravid og reiste ifra alle testene i fritidsboligen :smiley-angry017 men kjøpte ein batch 11 som eg kan prøve til me reise tilbake på torsdag/fredag. Her er babyplan tidlig 9dpo og makesure nokre timar etterpå.
20250804_120923.jpg
20250804_194506.jpg

Mtp tidligere streker vs hCG i blodet vil eg tippa eg har rundt 7.

Har du testa etter el i fler dager og fått økende tester..?
EL testene kan påvirkes av hcg og derfor gi uriktig svar.. (har selv fått knallsterke LH tester som gravid)
Har testet i 3 dager. De to første dagene var de sterke. To stk idag som begge var svakere enn de tidligere. Mye murringer idag. Så kan være jeg faktisk har hatt toppen igår kveld eller i natt. Men vanskelig å si siden jeg ikke har testet flere dager. Om de går nedover nå så er det jo faktisk mulig at jeg har el idag.

Skulle jo gønne på å teste batcher med Makesure når eg blei gravid, e gravid og reiste ifra alle testene i fritidsboligen :smiley-angry017 men kjøpte ein batch 11 som eg kan prøve til me reise tilbake på torsdag/fredag. Her er babyplan tidlig 9dpo og makesure nokre timar etterpå. Vis vedlegget 466426Vis vedlegget 466427
Mtp tidligere streker vs hCG i blodet vil eg tippa eg har rundt 7.
Gratulerer!! :love7

…Er det mulig at skygge streker blir sterkere? I går hadde jeg en, så testa igjen i dag og vel…

I går:
IMG_7090.jpeg

I dag:
IMG_7099.jpeg

3 år som prøver, 9 IVF forsøk, utallige skuffelser og et kapittel som har vært lukket veldig lenge.. fordi jeg fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke vil kunne bli gravid. Så er jeg over tiden, og tenker at det vel er den tidligere overgangsalderen de snakket om og konkluderte med. Helt til denne lyste mot meg på skjermen:

Vedlegg

• IMG_1408.jpeg
    IMG_1408.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 50
3 år som prøver, 9 IVF forsøk, utallige skuffelser og et kapittel som har vært lukket veldig lenge.. fordi jeg fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke vil kunne bli gravid. Så er jeg over tiden, og tenker at det vel er den tidligere overgangsalderen de snakket om og konkluderte med. Helt til denne lyste mot meg på skjermen:
Så utrolig herlig! Gratulerer så mye :love7

Back
Topp