Det gjør du helt sikkert. Har du lagt merke til stigning allerede ?Den viste høy igår også. Så vi bare kjører på uansett vi, nå. Temper også på tredje dagen. Så ser jo kanskje noe der også om det blir eggløsning nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør du helt sikkert. Har du lagt merke til stigning allerede ?Den viste høy igår også. Så vi bare kjører på uansett vi, nå. Temper også på tredje dagen. Så ser jo kanskje noe der også om det blir eggløsning nå.
God startVis vedlegget 466378
Bare sånn
Ja eg fekk også EL med hCG i blodet!
men kjøpte ein batch 11 som eg kan prøve til me reise tilbake på torsdag/fredag. Her er babyplan tidlig 9dpo og makesure nokre timar etterpå. Godt å lese! Da er det mulig for meg også. Har ettermiddag hatt mye murringer i mage og rygg. Så noe skjer iallefall.Ja eg fekk også EL med hCG i blodet!va lik strek som deg faktisk, den blei negativ ganske kort tid etterpå.
Har testet i 3 dager. De to første dagene var de sterke. To stk idag som begge var svakere enn de tidligere. Mye murringer idag. Så kan være jeg faktisk har hatt toppen igår kveld eller i natt. Men vanskelig å si siden jeg ikke har testet flere dager. Om de går nedover nå så er det jo faktisk mulig at jeg har el idag.Har du testa etter el i fler dager og fått økende tester..?
EL testene kan påvirkes av hcg og derfor gi uriktig svar.. (har selv fått knallsterke LH tester som gravid)
Gratulerer!!Skulle jo gønne på å teste batcher med Makesure når eg blei gravid, e gravid og reiste ifra alle testene i fritidsboligenmen kjøpte ein batch 11 som eg kan prøve til me reise tilbake på torsdag/fredag. Her er babyplan tidlig 9dpo og makesure nokre timar etterpå. Vis vedlegget 466426Vis vedlegget 466427
Mtp tidligere streker vs hCG i blodet vil eg tippa eg har rundt 7.

Håpe det e gullegget som slipperGodt å lese! Da er det mulig for meg også. Har ettermiddag hatt mye murringer i mage og rygg. Så noe skjer iallefall.

Satser på detHåpe det e gullegget som slipper![]()

Så utrolig herlig! Gratulerer så mye3 år som prøver, 9 IVF forsøk, utallige skuffelser og et kapittel som har vært lukket veldig lenge.. fordi jeg fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ikke vil kunne bli gravid. Så er jeg over tiden, og tenker at det vel er den tidligere overgangsalderen de snakket om og konkluderte med. Helt til denne lyste mot meg på skjermen:

Tusen takk- jeg forstår virkelig ingenting, men er så dypt takknemlig, det finnes ikke ord!Så utrolig herlig! Gratulerer så mye![]()
For en stor gledeTusen takk- jeg forstår virkelig ingenting, men er så dypt takknemlig, det finnes ikke ord!
Fineste nyheten man kan få, spesielt for deg etter så lang tid! Helt fantastisk!Tenker du er gravid jeg…Er det mulig at skygge streker blir sterkere? I går hadde jeg en, så testa igjen i dag og vel…
I går:
Vis vedlegget 466451
I dag:
Vis vedlegget 466452
Nei, det er ikkje mulig, stigningen her er pga hCG, du e dermed gravid ja, gratulera…Er det mulig at skygge streker blir sterkere? I går hadde jeg en, så testa igjen i dag og vel…
I går:
Vis vedlegget 466451
I dag:
Vis vedlegget 466452
Gratulerer så myeVis vedlegget 466492
Gikk litt over stokk og stein, men er vel ikke tvil om at det var positiv strek lengre nei![]()