Oss testetøser imellom

Ser det ut som disse er blitt sterkere? Jeg syns det er så vanskelig å se + at øye ser jo gjerne det man ønsker å se..

Var hos gynekolog 18 august og da hadde jeg trolig akkurat hatt eggløsning…

Hadde noe jeg tenker var festeblødning tirsdag-onsdag denne uken..

Den nederste testen er fra i dag.. jeg hadde håpt de ble litt sterkere etter hvert.. nesten så jeg tror det er skyggestreker..
noen som har noen tanker ?
Vis vedlegget 468535
Vet ikke hva du legger i ordet skyggestreker. Mener du at testene kan være defekte?
Isåfall ser det ut som vanlig strek som slår ut ved hcg i kroppen. Hvor lenge har du testet? Siste er fra i dag, men hva med første?

Vet ikke hva du legger i ordet skyggestreker. Mener du at testene kan være defekte?
Isåfall ser det ut som vanlig strek som slår ut ved hcg i kroppen. Hvor lenge har du testet? Siste er fra i dag, men hva med første?
Tror ikke testene er defekte nei, men mener streker som kan komme selv om man ikke er gravid.. den nederste er fra i dag, den nest nederste er fra i går kveld og den over er fra i går tidlig, også er det daglig videre oppover, så den første er vel fra 27 august

Tror ikke testene er defekte nei, men mener streker som kan komme selv om man ikke er gravid.. den nederste er fra i dag, den nest nederste er fra i går kveld og den over er fra i går tidlig, også er det daglig videre oppover, så den første er vel fra 27 august
Jeg forstår. Det kan skje, men det er veldig sjeldent (min erfaring). Noe har fått testen til å reagere, og strekene er rosa, men jeg er enig i at stigningen ikke er som forventet. Streken er tydeligere i dag, men etter noen dager forventer man mer. Hvor mange DPO er du i dag?

Jeg forstår. Det kan skje, men det er veldig sjeldent (min erfaring). Noe har fått testen til å reagere, og strekene er rosa, men jeg er enig i at stigningen ikke er som forventet. Streken er tydeligere i dag, men etter noen dager forventer man mer. Hvor mange DPO er du i dag?
Er ikke sikker på dpo, men antar 14-16 dpo i dag, men hadde jo som nevnt festeblødning tidligere denne uken..

Ser det ut som disse er blitt sterkere? Jeg syns det er så vanskelig å se + at øye ser jo gjerne det man ønsker å se..

Var hos gynekolog 18 august og da hadde jeg trolig akkurat hatt eggløsning…

Hadde noe jeg tenker var festeblødning tirsdag-onsdag denne uken..

Den nederste testen er fra i dag.. jeg hadde håpt de ble litt sterkere etter hvert.. nesten så jeg tror det er skyggestreker..
noen som har noen tanker ?
Vis vedlegget 468535
Hvor mange dager der det mellom testene?

Hvor mange dager der det mellom testene?
den nederste er fra i dag, den nest nederste er fra i går kveld og den over er fra i går tidlig, også er det daglig videre oppover, så den første er vel fra 27 august

Tok en til i kveld og sammenlignet med den jeg tok i går kveld så syns jeg det er en stigning

Vedlegg

• IMG_2277.jpeg
    IMG_2277.jpeg
    574,4 KB · Visninger: 72
  • IMG_2278.jpeg
    IMG_2278.jpeg
    892,8 KB · Visninger: 69
Det er litt laber stigning på de første du la ut, og det er generelt et dårlig tegn. Samtidig er makesure testene skikkelig rævva mtp fargestoff om dagen, om du er færre dpo enn du tror er det mye som kan påvirke hvor sterke streker du får. Synes stigningen på de siste fra i kveld ser bedre ut. Ville kommet meg en tur til legen for blodprøver :shy: Håper at den sitter :Heartred

Tidligtest fra Vitus, hva tenker dere om dette? Lest av 4 min etter testen er tatt.

Vedlegg

• Screenshot_20250901_114001_Pregnancy Test Checker.jpg
    Screenshot_20250901_114001_Pregnancy Test Checker.jpg
    204,8 KB · Visninger: 57
Tatt disse testene i dag 11 dpo, 4 og 5 minutter etter den ble dyppet. Syns streken ble mye mindre synlig etter den tørket. Hva tror dere? Er det lov å håpe?
Tok en ultratidlig digital nå midt på dagen som var negativ.
Håper veldig etter exu i Mai og måtte fjerne ene egglederen.

Vedlegg

• IMG_6476.jpeg
    IMG_6476.jpeg
    191,5 KB · Visninger: 60
  • IMG_6477.png
    IMG_6477.png
    709,1 KB · Visninger: 59
  • IMG_6478.png
    IMG_6478.png
    423,2 KB · Visninger: 55
  • IMG_6483.jpeg
    IMG_6483.jpeg
    199,1 KB · Visninger: 63
Tatt disse testene i dag 11 dpo, 4 og 5 minutter etter den ble dyppet. Syns streken ble mye mindre synlig etter den tørket. Hva tror dere? Er det lov å håpe?
Ser definitivt noe! Det er lov å håpe :Heartred Håper du ser den bedre på neste test!

Jeg ser strek, og selvfølgelig er det lov å håpe! Eneste bekymring jeg har er at baby plan tester er litt skjent for skyggestreker… jeg hadde kjemisk graviditet for ca 2 uker sia, og bestilte en god del tester rett etter jeg begynte bløde så at jeg slapp sløse så mye penger på tester til neste gang :hilarious:
Når jeg fikk di bestemte jeg meg å ta en av hver av di graviditets testene mens jeg var 100% sikker at jeg ikke var gravid, for å se om noen av di gir skygge strek. Og di tidlige baby plan testene, stav og strimle, hadde skygge strek :nailbiting: er veldig glad for at jeg gjorde det så unngår æ kanskje å bli såret i fremtiden… kan hende at det var bare tilfeldig. Men vill ikke du skal bli såret. Derimot så ser streken din ut som baby strek, mye sterkere enn skyggen jeg hadde :love017

Jeg ser strek, og selvfølgelig er det lov å håpe! Eneste bekymring jeg har er at baby plan tester er litt skjent for skyggestreker… jeg hadde kjemisk graviditet for ca 2 uker sia, og bestilte en god del tester rett etter jeg begynte bløde så at jeg slapp sløse så mye penger på tester til neste gang :hilarious:
Når jeg fikk di bestemte jeg meg å ta en av hver av di graviditets testene mens jeg var 100% sikker at jeg ikke var gravid, for å se om noen av di gir skygge strek. Og di tidlige baby plan testene, stav og strimle, hadde skygge strek :nailbiting: er veldig glad for at jeg gjorde det så unngår æ kanskje å bli såret i fremtiden… kan hende at det var bare tilfeldig. Men vill ikke du skal bli såret. Derimot så ser streken din ut som baby strek, mye sterkere enn skyggen jeg hadde :love017
Takk for svar! Har opplevd skyggestrek med babyplan selv i det siste, det er så skuffende da det skjer.. men da har alltid skyggestreken kommet etter avlesningstiden for min del, så jeg håper veldig på at dette er babystrek! vanskelig å vente helt til i morgen med å ta flere.. men tatt 4 tester i dag, alle viste strek som på bildet, men ble svakere etter cirka 15 minutter! Skimter noe etter den har tørket også, men ikke på langt nær like mye..

Takk for svar! Har opplevd skyggestrek med babyplan selv i det siste, det er så skuffende da det skjer.. men da har alltid skyggestreken kommet etter avlesningstiden for min del, så jeg håper veldig på at dette er babystrek! vanskelig å vente helt til i morgen med å ta flere.. men tatt 4 tester i dag, alle viste strek som på bildet, men ble svakere etter cirka 15 minutter! Skimter noe etter den har tørket også, men ikke på langt nær like mye..
Håper da at streken blir sterkere i morgen! Er så utrolig irriterende med skygge strek, gir falsk håp til så mange :banghead:

Men som sagt streken din ser mye sterkere ut enn det æ fikk. Så tror nok det er baby :love017

Så sant!
Håper håper håper:love7
Æ tok nettopp en baby plan tidlig strimle test får å se om æ klarte få med skyggestreken jeg så sist på foto. Vet ikke om du klarer se det, lit vanskelig og få med på foto :smiley-ashamed004
Men er veldig 100% sikker på at jeg ikke er gravid. Men så kommer disse streker opp… og æ klarer se dem innom tidsfristen

Men som sagt, din ser mer ut som baby strek. Håper neste testen er mer klar :love017

Vedlegg

• IMG_2664.jpeg
    IMG_2664.jpeg
    177,3 KB · Visninger: 52
Back
Topp