Oss testetøser imellom

Hei! Min første post her inne. Hadde en MA oppdaget 10+0 i midten av juli og måtte gjennom forsøk med medisinsk abort x 2 og deretter utskrapning 18.8. Skikkelig kjipt!
Nå venter jeg på at jeg kommer tilbake i syklus og blir ikke helt klok på disse eggløsningstestene som jeg skjønner dere er ganske rå på.
Øverste er i går morges, deretter i går kveld, i dag morges og den nederste fra 13.30 i dag. CB var negativ i går morges (har ikke flere av de).
Hva tror dere om den nederste?
tempImagenTWPEf.jpg

Hei! Min første post her inne. Hadde en MA oppdaget 10+0 i midten av juli og måtte gjennom forsøk med medisinsk abort x 2 og deretter utskrapning 18.8. Skikkelig kjipt!
Nå venter jeg på at jeg kommer tilbake i syklus og blir ikke helt klok på disse eggløsningstestene som jeg skjønner dere er ganske rå på.
Øverste er i går morges, deretter i går kveld, i dag morges og den nederste fra 13.30 i dag. CB var negativ i går morges (har ikke flere av de).
Vis vedlegget 468856
Har du testet ut hcg av kroppen? Altså er hcg testene sine helt negative nå?

Vis vedlegget 468856
Åååå dette var kjempevondt å høre :sorry: Hjerteklemmer til deg. Den nederste ser positiv ut! Masse lykke til, håper spiren sitter fort nå for dere :Heartpink

Oppdatering: i dag 13 dpo er testene svakere, så og si helt blanke. Så dette var nok kjemisk, eller veldig dårlige tester fra babyplan..
Nederste testen fra i dag..
Mensen er nok rett rundt hjørnet
Så trist å høre det :confused: har du fått mensen enda? Og æ håper det blir bedre neste gang hvis det ikke blir denne gangen. Sender styrke og kjærlighet :Heartbigred

Er dette grei stigning? Testet fra 8dpo til i dag, 11 dpo. Veldig redd for kjemisk igjen, men synes jo testene er sterkere nå enn når jeg har hatt kjemisk tidligere Vis vedlegget 468934

Synes testen i dag var litt svakere.. riktignok tatt formiddag (de over er ettermiddag) etter en kopp kaffe og en del vann (så at urinen var utvannet).

Det som også gjør meg litt bekymret er at jeg har en del murringer i magen og følelsen av at TR er like rundt hjørnet. IMG_6151.jpeg

Noen andre som ser noe på denne? Ser en svak strek, men er så blank utenpå at vanskelig å få noe bra bilde? Er 4 dager etter satt inn 5dagers blasto.

Vedlegg

• IMG_6926.jpeg
    IMG_6926.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 77
  • IMG_6925.jpeg
    IMG_6925.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 82
  • IMG_6923.jpeg
    IMG_6923.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 78
Så trist å høre det :confused: har du fått mensen enda? Og æ håper det blir bedre neste gang hvis det ikke blir denne gangen. Sender styrke og kjærlighet :Heartbigred
Mensen kom på torsdag:arghh: tusen takk:Heartpink skal til sykehuset på mandag for å se om kroppen er som den skal etter exu.. jeg kommer uansett ikke til å teste før 13/14 dpo etter denne runden. Gikk helt i kjelleren med de testene, sliter med å tenke positivt på neste prøveperiode.

Noen andre som ser noe på denne? Ser en svak strek, men er så blank utenpå at vanskelig å få noe bra bilde? Er 4 dager etter satt inn 5dagers blasto.
Jeg kan se noe veldig veldig svakt, men streksynet mitt virker best når testen ligger horisontalt :hilarious: Håper at det klaffer for deg :Heartred

Har noen erfaringer med vidi pharma sine tidligtester (stav)? Får skyggestrekrr på tidligtestene til ms og bp og har ikke brukt disse nå, men klarte seff ikke å holde meg til 25 tester og kjøpte vidi sine på tilbud.
Får folk generelt mye skygger på disse? Legger ved test fra i dag 10 dpo.

Vedlegg

• IMG_1690.jpeg
    IMG_1690.jpeg
    456,7 KB · Visninger: 46
  • IMG_1706.jpeg
    IMG_1706.jpeg
    433 KB · Visninger: 42
Last edited:
Mensen kom på torsdag:arghh: tusen takk:Heartpink skal til sykehuset på mandag for å se om kroppen er som den skal etter exu.. jeg kommer uansett ikke til å teste før 13/14 dpo etter denne runden. Gikk helt i kjelleren med de testene, sliter med å tenke positivt på neste prøveperiode.
Så trist å høre :( Håper virkelig at det går veien neste gang :Heartbigred

Synes testen i dag var litt svakere.. riktignok tatt formiddag (de over er ettermiddag) etter en kopp kaffe og en del vann (så at urinen var utvannet).

Det som også gjør meg litt bekymret er at jeg har en del murringer i magen og følelsen av at TR er like rundt hjørnet. Vis vedlegget 469009
Ser ut som dette er en Metode-test, mens det du sammenligner med er Babyplan? Metode er kjent for å slå mye senere og svakere ut enn Babyplan, så ikke rart om den er litt svakere!

Hva slags tidligtester er bra for tiden? Brukte alltid babyplan forrige gang, men høres ut som mange klager på de nå?

Back
Topp