Oss testetøser imellom

Såå frustrert over skyggestreker.. hva tenker dere? Tror eg er mellom 11-14 dpo en plass men masse tull i syklus grunna amming. Fått helt blenda, de siste dagene men i dag fikk jeg to med skygge.

Vedlegg

• IMG_3004.jpeg
    IMG_3004.jpeg
    629,7 KB · Visninger: 117
  • IMG_3005.jpeg
    IMG_3005.jpeg
    242,2 KB · Visninger: 115
  • IMG_3007.jpeg
    IMG_3007.jpeg
    921,6 KB · Visninger: 114
Hva tror dere? Skygge?
Vet ikke dpo men 8-10 ish.
Metode tidlig test. Helt blendahvit igår.
Hvilke apotektester er bra? Må kjøpe flere i morgen :)

Vedlegg

• IMG_6594.jpeg
    IMG_6594.jpeg
    200,1 KB · Visninger: 100
Testet fra 6 DPO for å sammenligne. Tok en i dag tidlig som var negativ, men nå kom det strekk innenfor tiden! Blir helt skjelven. Blir gal om det er skygge! Er 8 DPO i dag. Får sterkere test på ettermiddag en morningen. I hvertfall sist jeg var gravid

Vedlegg

• IMG_3615.jpeg
    IMG_3615.jpeg
    158,2 KB · Visninger: 114
  • IMG_3606.jpeg
    IMG_3606.jpeg
    989,4 KB · Visninger: 117
Er Metode kjent for skygge? Syntes den i så fall har blitt sterke siden i går og i dag tidlig. Det bilde de er over hverandre er tatt i går kveld, i dag tidlig og nå.

Vedlegg

• IMG_3844.jpeg
    IMG_3844.jpeg
    685,1 KB · Visninger: 67
  • IMG_3842.jpeg
    IMG_3842.jpeg
    509,3 KB · Visninger: 62
  • IMG_3843.jpeg
    IMG_3843.jpeg
    572,3 KB · Visninger: 64
  • EA4B03B1-35CB-47F5-B130-8B32990B9202.jpeg
    EA4B03B1-35CB-47F5-B130-8B32990B9202.jpeg
    763,4 KB · Visninger: 64
Last edited:
IMG_1768.jpeg
Nå har jeg fått streker på hjernen. Denne er blenda, ikke sant? Jeg vet egentlig at den er det, men blir sprø av denne prøvingen :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_1767.jpeg
    IMG_1767.jpeg
    474,4 KB · Visninger: 57
Blenda i dag :( var ingen god idé å fiske den opp fra søpla..
Fargestoffet i testen kan ha reagert med noe annet i søpla, som har gjort testen «positiv». Det er for en grunn at det gjerne står på tester hvor lang tid det maksimalt skal gå før man leser av, og når den går fra blenda/svaaak skygge til SÅ sterk så er det som regel for godt til å være sant. Håper du lykkes på neste syklus! :happy:

Noen som har testet strimlene med vann? Jeg har bare fått tester med svak svak strek de to siste dagene, og nå testet jeg en med vann og den ser tilsynelatende helt lik ut med svak strek.. Skal sies at jeg brukte samme kopp som til urin men den skylles etter hver test… Skuffende altså

Noen som har testet strimlene med vann? Jeg har bare fått tester med svak svak strek de to siste dagene, og nå testet jeg en med vann og den ser tilsynelatende helt lik ut med svak strek.. Skal sies at jeg brukte samme kopp som til urin men den skylles etter hver test… Skuffende altså
Da kan det være at du har fått en dårlig batch. Forsøk med et annet merke :Heartred

Noen som har begynt med progesteronstøtte ved positiv graviditetstest??
Jeg fikk resept på dette for å bruke etter innsett ved ivf, men nå ble jeg gravid etter 2,5 år med prøving. Kun vært gravid en gang tidligere som endte med SA 6+1… Nå er jeg livredd for at det samme skal skje igjen. Har derfor sent spørsmål til klinikken om å kunne begynne på cyclogest som jeg har kjøpt, men ikke fått svar.. derfor i påvente av svaret tok jeg en cyclogest 400mg i kveld, vanlig dosering i døgnet er 400mgx2.
Nå lurer jeg på om jeg har gjort noe galt med å ta denne, eller hva tenker dere? Har så lyst til at dette skal gå vegen og for å roe nervene ønsker jeg å gå på progesteron..
noen som har startet ved positiv graviditetstest?❤️

Noen som har begynt med progesteronstøtte ved positiv graviditetstest??
Jeg fikk resept på dette for å bruke etter innsett ved ivf, men nå ble jeg gravid etter 2,5 år med prøving. Kun vært gravid en gang tidligere som endte med SA 6+1… Nå er jeg livredd for at det samme skal skje igjen. Har derfor sent spørsmål til klinikken om å kunne begynne på cyclogest som jeg har kjøpt, men ikke fått svar.. derfor i påvente av svaret tok jeg en cyclogest 400mg i kveld, vanlig dosering i døgnet er 400mgx2.
Nå lurer jeg på om jeg har gjort noe galt med å ta denne, eller hva tenker dere? Har så lyst til at dette skal gå vegen og for å roe nervene ønsker jeg å gå på progesteron..
noen som har startet ved positiv graviditetstest?❤️
Jeg startet med Crinone gel (progesteron) og Albyl-e ved positiv test i første svangerskap. Dette var mitt tredje svangerskap og det første som ikke endte i MA, så for meg funket det bra selv om det så klart kan være tilfeldigheter også.

Kan ikke se for meg at du gjorde noe galt i å starte opp med en dose nå, men samtidig er det greit å høre hva de sier på klinikken tenker jeg. Ønsker deg masse lykke til!

Back
Topp