Helt klart strek! Krysser fingrene for fin økning fremover!Vet ikke hvor spennende det ble jeg. Synes ikke de er så mye mer tydelige…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klart strek! Krysser fingrene for fin økning fremover!Vet ikke hvor spennende det ble jeg. Synes ikke de er så mye mer tydelige…
Takk håper jeg også! Men tror de burde blitt raskere sterkere, så håpet er ikke så stort lenger merker jegHelt klart strek! Krysser fingrene for fin økning fremover!
Jeg ser strek på denne! Håper det ikke bare er skyggeTatt i går, 10 dpo. Noen som ser noe? Skal teste igjen såklart,men hadde ikke flere tester
Eg ser!Hva tror dere? Skygge?
Vet ikke dpo men 8-10 ish.
Metode tidlig test. Helt blendahvit igår.
Hvilke apotektester er bra? Må kjøpe flere i morgen
Denne må jo være positiv til tross for at bilde er tatt "etter tiden". Er ikke skyggestrek liksom!Vis vedlegget 441978Plukket testen opp fra søpla, nå var det andre boller... Blir jeg lurt??
Altså, den slo ekstremt sent ut!!!! Mange andre som har skrevet det samme her på forumet, ser jeg. Den er jo rosa. Må jo være babystrek.Denne må jo være positiv til tross for at bilde er tatt "etter tiden". Er ikke skyggestrek liksom!
Blir spennende å se hvordan andre tester slår ut! Kanskje test i morgen slår ut raskereAltså, den slo ekstremt sent ut!!!! Mange andre som har skrevet det samme her på forumet, ser jeg. Den er jo rosa. Må jo være babystrek.
Ja, i morgen blir det digitalBlir spennende å se hvordan andre tester slår ut! Kanskje test i morgen slår ut raskere
Fargestoffet i testen kan ha reagert med noe annet i søpla, som har gjort testen «positiv». Det er for en grunn at det gjerne står på tester hvor lang tid det maksimalt skal gå før man leser av, og når den går fra blenda/svaaak skygge til SÅ sterk så er det som regel for godt til å være sant. Håper du lykkes på neste syklus!Blenda i dag var ingen god idé å fiske den opp fra søpla..
Da kan det være at du har fått en dårlig batch. Forsøk med et annet merkeNoen som har testet strimlene med vann? Jeg har bare fått tester med svak svak strek de to siste dagene, og nå testet jeg en med vann og den ser tilsynelatende helt lik ut med svak strek.. Skal sies at jeg brukte samme kopp som til urin men den skylles etter hver test… Skuffende altså
Jeg startet med Crinone gel (progesteron) og Albyl-e ved positiv test i første svangerskap. Dette var mitt tredje svangerskap og det første som ikke endte i MA, så for meg funket det bra selv om det så klart kan være tilfeldigheter også.Noen som har begynt med progesteronstøtte ved positiv graviditetstest??
Jeg fikk resept på dette for å bruke etter innsett ved ivf, men nå ble jeg gravid etter 2,5 år med prøving. Kun vært gravid en gang tidligere som endte med SA 6+1… Nå er jeg livredd for at det samme skal skje igjen. Har derfor sent spørsmål til klinikken om å kunne begynne på cyclogest som jeg har kjøpt, men ikke fått svar.. derfor i påvente av svaret tok jeg en cyclogest 400mg i kveld, vanlig dosering i døgnet er 400mgx2.
Nå lurer jeg på om jeg har gjort noe galt med å ta denne, eller hva tenker dere? Har så lyst til at dette skal gå vegen og for å roe nervene ønsker jeg å gå på progesteron..
noen som har startet ved positiv graviditetstest?