Oss testetøser imellom

Jeg startet med Crinone gel (progesteron) og Albyl-e ved positiv test i første svangerskap. Dette var mitt tredje svangerskap og det første som ikke endte i MA, så for meg funket det bra selv om det så klart kan være tilfeldigheter også.

Kan ikke se for meg at du gjorde noe galt i å starte opp med en dose nå, men samtidig er det greit å høre hva de sier på klinikken tenker jeg. Ønsker deg masse lykke til!
Tusen takk for svar❤️ Da håper jeg på positivt svar fra klinikken i dag❤️
 
Ser testene bra ut? Øverste er fra i går kveld, nederste i dag tidlig. Vanlige makesure tester.
Utifra antatt eggløsning skal jeg være 4+3 i dag, men så klart kan eggløsning ha skjedd senere eller egget har festet seg senere! Hadde negativ lørdag og første positive var på mandag, selvom jeg sikkert hadde hatt positiv søndag også.
 

Vedlegg

  • IMG_2803.jpeg
    IMG_2803.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 71
Hei. Jeg er 12 dpo i dag. Brukt eggløsningstest, så vet når jeg hadde eggløsning. Tok test i dag, den var negativ.. jeg brukte normal sine tester, har hørt mye negativt om dem, at de blir positive veldig sent! Ville dere stolt på den, eller kjøpt en annen type? Mister litt håpet når jeg er så nærme IKM, og de enda er negative. Hatt en god del symptomer, men mistenker at de er innbilte. IKM om 3 dager
 
4+ 3-5 (rundt der) idag ❤️ Her ser man hvor stor forskjell det er på merker! Makesure tester øverst og metode tester nederst:oops:veldig fornøyd med makesure testen jeg tok i dag, og ser god stigning på begge merkene da❤️
IMG_2892.jpeg
IMG_2890.jpeg
 
La ut denne på IKM gruppa; å så egentlig ingenting selv… men nå sier flere at de ser.. så må prøve her og da :eek:
Noen som ser noe, eller driver øynene mine gjøn med meg?
IMG_4506.jpeg
 
8 dpo i dag, hadde én enslig test liggende og falt for fristelsen :p nå er det bare å vente til ikm på tirsdag

Trodde først jeg kunne skimte en skygge, men det var nok bare øynene som tullet ;)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240824-082737_FF App.jpg
    Screenshot_20240824-082737_FF App.jpg
    47,2 KB · Visninger: 35
  • IMG_20240824_082257.jpg
    IMG_20240824_082257.jpg
    901,5 KB · Visninger: 36
Obs, laaaaang post :angelic:
Etter å ha vært veldig aktiv her inne med nr 1, så må jeg krype inn hit igjen i forsøk på nr to med en mega hodekløe.
Skrekkelig klar over at g.tester ikke skal måle hcgstigning, men det er jo en sterk indikasjon.

Tester med makesure strimmel 25mlu, babyplan 10mlu og clearblue monitor 50mlu.

Onsdag morgen (10dpo) var jeg overbevist om en skygge på MS strimmel, kommer ikke frem på bilder en gang, neg BP. På eftan fikk jeg positiv MS, BP og positiv digital.

Torsdag morgen svakere enn kvelden før, 1t og 1 kopp kaffe seinere var den sterkere igjen men neg på monitor og på kvelden enda sterkere.

Fredag nesten usynlig MS på morgenen. Igjen ca 1 t seinere, en kopp kaffe så var den sterkere enn dagen før, + positiv monitor.. kvelden var den ikke så mye sterkere egentlig.

Idag, Lørdag kan jeg knapt se streken på morgenen, typ skygge igjen. 1t seinere er den noe svakere enn dagen før Samme tid. Venter 2t så er den litt sterkere enn forrige og BP er sterkere enn fredagens På samme tid. og holder meg så i 3t så er den ca på styrke med fredagens sterkeste.

Klarer virkelig ikke fatte hva som skjer. Hjelp?!

Kan legge til at jeg temper og den er fin og høy enda. Hatt exu og fjernet en eggleder før nr1, så er litt på tuppa når det gjelder hcg og stigning, men skal ringe lege mandag altså!
 

Vedlegg

  • 20240824_160520.jpg
    20240824_160520.jpg
    659,7 KB · Visninger: 54
  • 20240824_160340.jpg
    20240824_160340.jpg
    809 KB · Visninger: 54
  • 20240824_155931.jpg
    20240824_155931.jpg
    417,5 KB · Visninger: 54
Last edited:
Back
Topp