Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke godt å si, jeg ser strekene. Men har selv hatt masse sånne streker på makesure forrige ukeVis vedlegget 441510Øverste fra igår kveld. To nederste på dagen idag. Alle er jo tørket, men så noe på alle med en gang de ble tatt. Er dette bare skyggestreker? Har alltid vært fornøyd med Makesure, og har aldri fått streker (selv etter tiden) uten å være gravid.
Har lest nå at flere har opplevd det med makesure i det siste, ja. Veldig kjedelig å få blandede signaler!Det er jo ikke godt å si, jeg ser strekene. Men har selv hatt masse sånne streker på makesure forrige uke
Føler jeg ser noe, ja! Blir spennende med ny test i morgen!Noen som ser strek her? Tror jeg er 10-12 dpo. Synes jeg ser strek selv men de er så svake så er så redd det bare er skygger.
Ah godt når noen andre ser den! Som om det gjør meg mer gravidBør sikkert vente et par døgn med ny, men det er jo så vaaanskeligFøler jeg ser noe, ja! Blir spennende med ny test i morgen!
Synes jeg serUsikker på denne. Jeg er nok 8-9dpo, så enda tidlig..
Så absolutt!! GratulererEr det noen andre som ser en svak positiv på denne? RFSU test tidlig. Venter mens først om 5 dagerVis vedlegget 441624
Absolutt, og ikke svak heller! GratulererEr det noen andre som ser en svak positiv på denne? RFSU test tidlig. Venter mens først om 5 dagerVis vedlegget 441624
Åh, så bra det ikke bare var megTakk, er så glad!!Så absolutt!! Gratulerer
Personlig ser jeg dessverre ikke noe på noen av disse i og med at det nå er mange dager siden den første du så en svak strek på, burde disse være sterkere nå om HCG økte slik det skal. Har lest flere her inne som skriver at makesure har hatt en del skyggestreker i det siste, har visst vært noen dårlige bunker. Men er jo fortsatt håp om at egget festet seg sent, og at du likevel fortsatt kan bli gravid denne syklusen selv om du ikke er det nåEg miste håpet egt,make sure-en viser svak strek ,men rfsu tidlig var negativ. Svaaaak strek ved demontering, er det fortsatt noe håp eller skal eg bare gi opp?
Absolutt! Den der ville jeg tenkt er positiv!Er det noen andre som ser en svak positiv på denne? RFSU test tidlig. Venter mens først om 5 dagerVis vedlegget 441624
Synes jeg ser en svak en! SpennendeUsikker på denne. Jeg er nok 8-9dpo, så enda tidlig..
Vet ikke hvor spennende det ble jeg. Synes ikke de er så mye mer tydelige…Føler jeg ser noe, ja! Blir spennende med ny test i morgen!