Oss testetøser imellom

Er det noen som ser noe her?
Er 10 dpo.

Vedlegg

• IMG_9880.jpeg
    IMG_9880.jpeg
    710,9 KB · Visninger: 124
9 DPO 23:45
Vis vedlegget 441084
10 DPO 09:00
Vis vedlegget 441085
10 DPO 15:45
Vis vedlegget 441086

Er det noe fremgang i disse skygge strekene? Noen som ser?
Det er veldig svakt og kan være skygge, dessverre. Og strimler burde ikke brukes til å følge med på stigning, det er så utrolig variert menge fargestoff i de. Men skal man først måle økning er det annenhver dag som gjelder:) Forsatt tidlig med 10 dpo så ting kan jo skje de neste dagene!

Jeg synes jeg ser en liten strek jeg altså!! :Heartred :Heartred
Synes også jeg ser en strek! :Heartred

Ja, fikk den opp som 0,01 når jeg la den inn som eggløsningstest i Premom, så det er noe på det bildet. Har tatt 3 babyplan tidlig, 1 make sure tidlig og 1 make sure vanlig på 3 forskjellige urinprøver og har klart å innbille meg at det er streker/skygger på alle tidlig testene. Ble også så revet med at jeg tok en digital tidlig også, men den er negativ. Så om det er noe, så er det ikke nok til å slå ut på digital i dag.

Legger ved bilder av alle strimmeltestene fra i dag. Ser dere noe på noen av dem? Jeg har stirret så mye på de at jeg tror jeg kan se strek på et hvitt A4 ark akkurat nå. Har også laga negativ også uten at det har gjort meg noe klokere. Skjønner jo at det eneste fornuftige er å vente til i morgen eller i overimorgen og ta ny test da, men enn så lenge så klarer jeg ikke å være fornuftig.

Edit: de tre øverste er babyplan tidlig tatt på hver sin urin (nyeste øverst). Den nest nederste er make sure tidlig og den nederste er make sure vanlig tatt på 2. urin.

Vedlegg

• IMG_9917.jpeg
    IMG_9917.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 93
  • IMG_9918.jpeg
    IMG_9918.jpeg
    427,3 KB · Visninger: 90
Last edited:
Ja, fikk den opp som 0,01 når jeg la den inn som eggløsningstest i Premom, så det er noe på det bildet. Har tatt 3 babyplan tidlig, 1 make sure tidlig og 1 make sure vanlig på 3 forskjellige urinprøver og har klart å innbille meg at det er streker/skygger på alle tidlig testene. Ble også så revet med at jeg tok en digital tidlig også, men den er negativ. Så om det er noe, så er det ikke nok til å slå ut på digital i dag.

Legger ved bilder av alle strimmeltestene fra i dag. Ser dere noe på noen av dem? Jeg har stirret så mye på de at jeg tror jeg kan se strek på et hvitt A4 ark akkurat nå. Har også laga negativ også uten at det har gjort meg noe klokere. Skjønner jo at det eneste fornuftige er å vente til i morgen eller i overimorgen og ta ny test da, men enn så lenge så klarer jeg ikke å være fornuftig.
Synes jeg ser noe veeeldig svakt på de 2-3 øverste kanskje? Men nå har jeg ganske streksyn selv også da

Meg igjen.. kanskje dumt å sammenligne et annet merke? Noen som har erfaring mtp styrke på rfsu og makesure?
Slik er den i dag (dagens er uten dato).. kanskje et snev svakere? Kjenner at dette på toppen av alt annet går skikkelig inn på meg. Må vell bare innse at det ikke går veien og heller bli positivt overrasket om det skulle gjøre det.

Vedlegg

• IMG_1643.jpeg
    IMG_1643.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 101
Noen som ser strekene her? Andre syklus med skyggestreker på magesyre.. :depressed: (uredigert og redigerte bilder, pga kvaliteten her inne) usikker på dpo, men ca.2-3 dager til forventet mens

Vedlegg

• IMG_2857.jpeg
    IMG_2857.jpeg
    869,8 KB · Visninger: 88
  • IMG_2858.jpeg
    IMG_2858.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 90

Edit: de tre øverste er babyplan tidlig tatt på hver sin urin (nyeste øverst). Den nest nederste er make sure tidlig og den nederste er make sure vanlig tatt på 2. urin.
Ser strek på alle sammen, hvor mange DPO er du?

Må spørre her også, er første gang jeg bruker tester.

Er det vanlig at den blir høy under/etter EL? Har hatt EL smerter i helle dag, og EL slimet er minimalt nå i kveld. Var mye i dag tidlig og i går.

Vedlegg

• IMG_3220.jpeg
    IMG_3220.jpeg
    328,6 KB · Visninger: 38
  • IMG_3221.jpeg
    IMG_3221.jpeg
    417,1 KB · Visninger: 38
Jeg ser! Men er det sannsynlig å få skygge på 2 stk?
Aner ikke. Har fått kanskje 4-5 tester de to siste dagene med sånne skyggestreker, noen av de forsvinner når tiden er gått ut, imens andre blir sterkere. Skjønner ikke hvorfor eg får så mye sånne.. håååper streken blir sterkere snart!

Tatt test de siste 3 kveldene,men får bare svake streker,som sees tydelig når test har tørket. Er ca 8-10 dpo, disse er tatt på kvelden,da jeg sliter med å få konsentrert væske så litt bedre på kvelden. Noen erfaringer som ble sterkere?

Vedlegg

• 20240807_221408.jpg
    20240807_221408.jpg
    1,5 MB · Visninger: 71
  • 20240807_221432.jpg
    20240807_221432.jpg
    1 MB · Visninger: 68
  • 20240807_221428.jpg
    20240807_221428.jpg
    1,1 MB · Visninger: 69
  • 20240807_221434.jpg
    20240807_221434.jpg
    1 MB · Visninger: 74
Tatt test de siste 3 kveldene,men får bare svake streker,som sees tydelig når test har tørket. Er ca 8-10 dpo, disse er tatt på kvelden,da jeg sliter med å få konsentrert væske så litt bedre på kvelden. Noen erfaringer som ble sterkere?
Sånn ser mine ut også de siste tre dagene. Sterkest på ettermiddag.. lurer på om det er noe med de testene:hungover:

Back
Topp