Oss testetøser imellom

Er det dårlig stigning på disse??
Skal kjøpe andre tester da jeg har hørt mye dårlig om disse fra rfsu.
Usikker på dpo da jeg enten hadde eggløsning x2, veeeldig sen implantasjon eller så er det hele en kjemisk.

Vedlegg

• IMG_1627.jpeg
    IMG_1627.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 106
Usikker på dpo da jeg enten hadde eggløsning x2, veeeldig sen implantasjon eller så er det hele en kjemisk.
Ser litt kjemisk aktig ut kanskje, men det handler jo litt om hvor du er i syklus? Og ja, rfsu har jeg hørt kan gi sånne streker lenge selv om det egentlig er bra stigning så bytt test før du gjør vurderinger.

Meg igjen.. kanskje dumt å sammenligne et annet merke? Noen som har erfaring mtp styrke på rfsu og makesure?

Vedlegg

• IMG_1635.jpeg
    IMG_1635.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 96
Rsfu er håpløse.. og man kan ikke bruke strimmeltester for å måle økning i hcg.. her er mine, og jeg er nå 32+6.

Vedlegg

• IMG_0151.jpeg
    IMG_0151.jpeg
    799,1 KB · Visninger: 82
9 DPO 23:45
1722958705446.jpeg

10 DPO 09:00
1722958759788.jpeg

10 DPO 15:45
1722958808200.jpeg

Er det noe fremgang i disse skygge strekene? Noen som ser?

Flere som sliter med å få prøven i koppen konsentrert nok. Føle jeg kan både tipse flere ganger og deretter holde meg i 4-> timer men fortsatt utvannet når jeg skal ta test

Hva tenker dere om denne?

Siste dagene har EL-testene vært sterkere på morgenen, og så bare blitt svakere ut over dagen og helt ned til 0,05 i premom på kvelden. Våknet nå og tok denne, tror dere jeg får positiv EL test i dag?
Normalt har jeg kort LH-peak, men dette er første ordentlige syklus etter MA, så kan være litt kluss :love7

Vedlegg

• IMG_4984.jpeg
    IMG_4984.jpeg
    177,9 KB · Visninger: 57
Back
Topp