Mavik
Forelsket i forumet
Føler jeg kan skimte noe her Test på nytt i morgen?Er 8dpo idag,tok en test i kveld. Ikke superkonsentrert. Men EL-testen var ganske sterk og g.testen syns jeg at jeg ser en svaaak strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg kan skimte noe her Test på nytt i morgen?Er 8dpo idag,tok en test i kveld. Ikke superkonsentrert. Men EL-testen var ganske sterk og g.testen syns jeg at jeg ser en svaaak strek
Ja,tenkte jeg skulle teste i morraFøler jeg kan skimte noe her Test på nytt i morgen?
Ser litt kjemisk aktig ut kanskje, men det handler jo litt om hvor du er i syklus? Og ja, rfsu har jeg hørt kan gi sånne streker lenge selv om det egentlig er bra stigning så bytt test før du gjør vurderinger.Er det dårlig stigning på disse??
Skal kjøpe andre tester da jeg har hørt mye dårlig om disse fra rfsu.
Usikker på dpo da jeg enten hadde eggløsning x2, veeeldig sen implantasjon eller så er det hele en kjemisk.
Kan skimte en svak strek9 dpo, 3 timer siden sist dobesøk.
Kan jeg stole på denne? Det er ordentlig strek, sant?
Jeg ser streker. Veeeldig svakt, men de er der!!!!9 DPO
Sterkere enn i går kveld, men enda vanskelig å se om det er babystrek eller skygge
Vis vedlegget 441050
Jeg har dessverre opplevd en del skygger på MS i det siste, og de vises godt etter tiden også. Veldig irriterende, man får jo et håp.
Hvilken dpo er du på nå?Meg igjen.. kanskje dumt å sammenligne et annet merke? Noen som har erfaring mtp styrke på rfsu og makesure?
Rsfu er håpløse.. og man kan ikke bruke strimmeltester for å måle økning i hcg.. her er mine, og jeg er nå 32+6.Er det dårlig stigning på disse??
Skal kjøpe andre tester da jeg har hørt mye dårlig om disse fra rfsu.
Usikker på dpo da jeg enten hadde eggløsning x2, veeeldig sen implantasjon eller så er det hele en kjemisk.
Usikker.. tror eggløsning kom 1 uke senere enn vanlig, og er i såfall 12 dpo.Hvilken dpo er du på nå?
Okei 12 dpo bør jo begynne å gi ordentlige streker. Hold meg til MS så vil du raskt se om den øker fremoverUsikker.. tror eggløsning kom 1 uke senere enn vanlig, og er i såfall 12 dpo.
Drikker du mye veske da?Flere som sliter med å få prøven i koppen konsentrert nok. Føle jeg kan både tipse flere ganger og deretter holde meg i 4-> timer men fortsatt utvannet når jeg skal ta test