11/12 DPO
Noen som har fått så sterk skygge på MS?
Noen som har fått så sterk skygge på MS?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine skyggestreker har vært litt slakere enn din, syns også din ser rosa ut!
Ja, fått en og annen . Men tror det er fordi det naturlige hcg i kroppen kanskje øker et par hakk før mens . Men har også fått sånn stek på gravid , men da tidligere .
Jeg så ingenting på mine før 12 dpo, så alt håp er ikke uteGodt at det ikke bare er jeg som ser det
Jeg er 10 dpo så tenker at de burde vært sterkere. Men får se i morgen. Tok en til i kveld på mer utvanna urin og den har jeg ikke klart å finne strek på. Hva nå enn det betyr…
Blank i dagMine skyggestreker har vært litt slakere enn din, syns også din ser rosa ut!
Satse på mensen da, for her var testen blank igjen i dag.Ja, fått en og annen . Men tror det er fordi det naturlige hcg i kroppen kanskje øker et par hakk før mens . Men har også fått sånn stek på gravid , men da tidligere .
Fikk mensen i dag, et par dager før forventet, så nå er det nok det. Men takk for oppmuntingenJeg så ingenting på mine før 12 dpo, så alt håp er ikke ute
Samme her. Har hatt streker i tre dager, blankt i dag (kanskje en aaanelse skygge) så nå bare venter jeg på mensen i stedenfor haha. Noe rart med de Makesure testene altså..Satse på mensen da, for her var testen blank igjen i dag.
Jeg ser strek på gravidtestenEr 8dpo idag,tok en test i kveld. Ikke superkonsentrert. Men EL-testen var ganske sterk og g.testen syns jeg at jeg ser en svaaak strek
Jeg ser på makesure men har fått flere sånne streker så stoler ikke på makesure før det er tydeligere strek! Spent på hvordan din utvikler segTok test når jeg kom hjem i kveld,både magesyre og rfsu tidligtest, ingen strek på rfsu. Men ganske tydelig strek på makesure,men frustrerte vanskelig å få den på bilde. Bare på ett bilde hvor man ser streken uten å myse, håpe det er ett godt tegn. Er det andre som også ser den?
Ser veldig svakt ut til å være tre dager over ikm, synes jeg så vidt kan skimte noe. Men er jo lov å håpe Har av erfaring opplevd det samme, mens var nesten en uke forsinket og jeg hadde flere tester som viste skygge.Har egentlig tro da jeg har kjent smålig menskramper. Men brystene er ømme. Ingen tegn til mens. Er 3dager ikm i dag. Skulle hatt den på torsdag/fredag. Hva tenker dere?
Ser veldig svakt ut til å være tre dager over ikm, synes jeg så vidt kan skimte noe. Men er jo lov å håpe Har av erfaring opplevd det samme, mens var nesten en uke forsinket og jeg hadde flere tester som viste skygge.
Har du tatt en ny eller en annen test? Jeg hadde ikke stolt fult på den siste som sa ikke gravid. Jeg har lest mye forskjellig om disse, kanskje det var en dårlig test som trengte mer hcg?Noen ekstreme testetøser her som kan noe om demonterte cb digital tester?
(Ja, jeg vet det er fyfy)…
Disse ser veldig like ut i mine øyne, men den øverste viste 1-2 og den nederste var negativ
Vis vedlegget 441454
Jaa, har tatt 2 stk rfsu, som begge har hatt svak strek, men rosa. Ingen stigning fra 12 til 15 dpo på de.Har du tatt en ny eller en annen test? Jeg hadde ikke stolt fult på den siste som sa ikke gravid. Jeg har lest mye forskjellig om disse, kanskje det var en dårlig test som trengte mer hcg?
Rfsu er ikke noen gode tester, jeg ville kjøpt Make sure på kiwi/spar/meny og heller fulgt med på utviklingen på de. Håper for degJaa, har tatt 2 stk rfsu, som begge har hatt svak strek, men rosa. Ingen stigning fra 12 til 15 dpo på de.
Jeg blir ikke klok.