Tydelig strek der!Vis vedlegget 440827
Bare meg som ser noe her??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tydelig strek der!Vis vedlegget 440827
Ikke positiv men hvis du vet hvor sterk/svak strek du bruker å ha rundt TR og den er sterkere så kan det betyr graviditet ja. Det har hvertfall vært tilfellet ved begge mine graviditeter.Spørsmål.. Vil en eggløsningstest alltid bli positiv ved graviditet? Jeg skulle fått TR i dag, men har ingen g.tester (venter på i posten seff som har brukt en uke nå..) Tok en eggløsningstest men den var ikke spesielt sterk Gahh, altfor nysgjerrig!
Jeg ser også strek .Vis vedlegget 440827
Ja, men bare veeeeldig svake skygger så dette var nok en skyggestrek eller en streiferJeg ser også strek .
Tatt ny test i dag ?
Usj, hvilken dpo?Ja, men bare veeeeldig svake skygger så dette var nok en skyggestrek eller en streifer
Ikke positiv men hvis du vet hvor sterk/svak strek du bruker å ha rundt TR og den er sterkere så kan det betyr graviditet ja. Det har hvertfall vært tilfellet ved begge mine graviditeter.
Usikker er ikke prøver nå, men er en uke siden akten så er innmari tidlig. Var veldig overrasket over den streken i går da jeg bare testet for å tilfredsstille meg selv ikke fordi jeg forventet strek før ca 9dpoUsj, hvilken dpo?
Men da kan jo fortsatt streken komme seg!Usikker er ikke prøver nå, men er en uke siden akten så er innmari tidlig. Var veldig overrasket over den streken i går da jeg bare testet for å tilfredsstille meg selv ikke fordi jeg forventet strek før ca 9dpo
Absolutt! Men den dumme streken i går har gjort at jeg har sløst vekk unødvendig mange tester i dagMen da kan jo fortsatt streken komme seg!
Kjenner meg igjenAbsolutt! Men den dumme streken i går har gjort at jeg har sløst vekk unødvendig mange tester i dag
Tja, kommer an på hvor du er i syklus kanskje? Min erfaring er at 4t urin gir utslag veldig tidlig.kan det påvirke testsvaret at jeg var på do kl 4 i natt? Testet nå litt før kl 8.
Litt usikker da jeg hadde eggløsningssmerter for både 17 og 10 dager siden.. testene er svake, så alternativet er vell 10dpo eller kjemisk.Tja, kommer an på hvor du er i syklus kanskje? Min erfaring er at 4t urin gir utslag veldig tidlig.
Er det rfsu sine? Ikke brukt de selv, men hørt at de gir dårlige streker som kan variere, så få tak i noen andre tester i morgen?Litt usikker da jeg hadde eggløsningssmerter for både 17 og 10 dager siden.. testene er svake, så alternativet er vell 10dpo eller kjemisk.
Takk for svar! Da skal jeg kjøpe noen andre i morgen.Er det rfsu sine? Ikke brukt de selv, men hørt at de gir dårlige streker som kan variere, så få tak i noen andre tester i morgen?
Jo, hcg og lh hormonene har noe samme «oppbygging», så en lh test kan bli/blir positiv ved deteksjon av hcg ogsåEr 8-9 DPO, har ikke flere graviditetstester igjen (urutinert). Ene testen er fra 6 DPO. Så ser EL testene slik ut frem til nå i dag. Er det ikke sånn at EL testene kan indikere noe ift graviditet og?
Er jo bare å prøveEr det noe vits å teste med vanlig test 5-6 dager før IKM..? Fant en vanlig strimmel i bunn av skuffen.