Oss testetøser imellom

Spørsmål.. Vil en eggløsningstest alltid bli positiv ved graviditet? :hilarious: Jeg skulle fått TR i dag, men har ingen g.tester (venter på i posten seff som har brukt en uke nå..) Tok en eggløsningstest men den var ikke spesielt sterk:bag: Gahh, altfor nysgjerrig! :banghead:

Spørsmål.. Vil en eggløsningstest alltid bli positiv ved graviditet? :hilarious: Jeg skulle fått TR i dag, men har ingen g.tester (venter på i posten seff som har brukt en uke nå..) Tok en eggløsningstest men den var ikke spesielt sterk:bag: Gahh, altfor nysgjerrig! :banghead:
Ikke positiv men hvis du vet hvor sterk/svak strek du bruker å ha rundt TR og den er sterkere så kan det betyr graviditet ja. Det har hvertfall vært tilfellet ved begge mine graviditeter.

Ikke positiv men hvis du vet hvor sterk/svak strek du bruker å ha rundt TR og den er sterkere så kan det betyr graviditet ja. Det har hvertfall vært tilfellet ved begge mine graviditeter.

Hakke peiling! :hilarious: Så får vel bare vente i spenning noen dager til..

Usj, hvilken dpo?
Usikker er ikke prøver nå, men er en uke siden akten :hilarious:så er innmari tidlig. Var veldig overrasket over den streken i går da jeg bare testet for å tilfredsstille meg selv ikke fordi jeg forventet strek før ca 9dpo

Tja, kommer an på hvor du er i syklus kanskje? Min erfaring er at 4t urin gir utslag veldig tidlig.
Litt usikker da jeg hadde eggløsningssmerter for både 17 og 10 dager siden.. testene er svake, så alternativet er vell 10dpo eller kjemisk.

Vedlegg

• IMG_1607.jpeg
    IMG_1607.jpeg
    369,8 KB · Visninger: 79
Er 8-9 DPO, har ikke flere graviditetstester igjen (urutinert). Ene testen er fra 6 DPO. Så ser EL testene slik ut frem til nå i dag. Er det ikke sånn at EL testene kan indikere noe ift graviditet og?

Vedlegg

• PXL_20240802_123813185.MP.jpg
    PXL_20240802_123813185.MP.jpg
    2,9 MB · Visninger: 70
  • Screenshot_20240804-151235.png
    Screenshot_20240804-151235.png
    747,9 KB · Visninger: 71
Er det noe vits å teste med vanlig test 5-6 dager før IKM..? Fant en vanlig strimmel i bunn av skuffen. :laughing002

Back
Topp