Oss testetøser imellom

Første EL test er tatt, tipper EL er til helgen. Dere med erfaring, hva tenker dere om den her?
Synes det er så vanskelig å si med EL-tester. Streken min kan variere med styrke hele syklusen. Trodde først EL nærmet seg slutten av juni pga strek som var litt sterkere enn din her, men fikk ikke positiv EL-test før 18./19. juli.

Ser vi noe her? Make sure stav. Bare tatt ut av innpakning. Ikm vet jeg ikke helt når er. Syklus har forandret seg. Men tror kanskje jeg er 8 dpo

Vedlegg

• 20240731_122607.jpg
    20240731_122607.jpg
    1,8 MB · Visninger: 112
Synes det er så vanskelig å si med EL-tester. Streken min kan variere med styrke hele syklusen. Trodde først EL nærmet seg slutten av juni pga strek som var litt sterkere enn din her, men fikk ikke positiv EL-test før 18./19. juli.
Såpass, blir spennende å se. Startet å teste i dag siden jeg EL slimet startet i går

Om man får positiv eltest seint på lørdagskveld, er det mulighet for at man har en siste sjanse på tirsdagen mtp fra ELtest til eggløsning er det 12-48t og når el kommer så har man ca 24t før det er forsent?

Om man får positiv eltest seint på lørdagskveld, er det mulighet for at man har en siste sjanse på tirsdagen mtp fra ELtest til eggløsning er det 12-48t og når el kommer så har man ca 24t før det er forsent?
Jeg er ingen ekspert på det. Men tirsdag er kanskje heeelt i grenseland, og forutsetter da at det har gått så lang tid fra peak til egget slipper, og at egget overlever maxtid. Men det er selvsagt en mulighet, og dere kan være heldige :Heartred:Heartred:Heartred

Noen som har pcos og prøvd å teste etter EL og fått det til? Skjønt at det ikke er noe vits i å teste når man har pcos. Testene mine er iallfall jevne om ikke annet:wacky:
1722624027488.jpeg

CD dagene stemmer ikke da -ikke fått tilbake mensen etter forrige graviditet enda.

prøvd Letrozol for få eggløsning?
Nei, ikke hørt om det før. Så måtte Google litt, jeg ammer så kan ikke ta noe. Når jeg ble gravid sist brukte jeg Metformin som tydeligvis funket bra☺️ Kroppen prøvde iherdig på el 10.07 og 23.07. Så får vi se om det det gikk eller ikke.

Noen som har opplevd å få negativt resultat med makesure (tidligtest) og positiv med clearblue (tidlig digitaltest)? Hvem skal man stole på?

Noen som har opplevd å få negativt resultat med makesure (tidligtest) og positiv med clearblue (tidlig digitaltest)? Hvem skal man stole på?
Jeg fikk positiv med clearblue ultra digitalt og målte hcg den dagen som kun var på 5, så den slår ut ekstremt tidlig. Samtidig fikk jeg skyggestrek på babyplan og makesure, men var nesten helt umulig å se

Back
Topp