Karolineel
Andre møte med forumet
Min erfaring med disse testene er at de slår ut fryktelig sent. Jeg hadde tydelig positiv med babyplan og makesure mens smilereader fortsatt var blenda negativ….Noen som ser noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min erfaring med disse testene er at de slår ut fryktelig sent. Jeg hadde tydelig positiv med babyplan og makesure mens smilereader fortsatt var blenda negativ….Noen som ser noe?
Ja, amming gjør den veldig ustabil etter hva jeg har lest. Fikk endelig min første menstruasjon i dag. Litt glad, etter som jeg nå vet når jeg vil få Eggløsning. Så håper det vil klaffe. Da blir det en liten Mai baby, forhåpentligvis Har egentlig alltid ønsket en baby fra Mai og utover.Krysser fingrene for en liten lillesøster da! Helt klart, spørs bare om mannen er med på den
Ikke sant… fikk faktisk til skr mens allerede etter 6 uker (!!) denne gangen, då skulle jo tro at det hadde hatt tid til å stabilisere seg… men ammer jo fremdeles, så det kan jo ha Nor med saken å gjøre. Ammet faktisk første fremdeles da jeg ble gravid med nr. 2, men da var hun jo 2,5 år, så ammet ikke like mye som jeg gjør nå. Fikk dog tilbake mens senere.
Hurra for samme uke!! Krysser fingrene for at det ikke blir noe tull med syklusen din nå etter SA
Føler kanskje jeg ser noe på det første? Hvor mange Dpo er du?Tell me I’m crazy! Men føler jeg ser nooooe på de testene jeg tok nå ikveld…
Vis vedlegget 440271Vis vedlegget 440272Vis vedlegget 440273Vis vedlegget 440274
Mitt streksyn sier det er noe på begge/alle men antar at det kun er ønskestrek 9dpoFøler kanskje jeg ser noe på det første? Hvor mange Dpo er du?
Jeg ser! Hvilken dpo?Føler jeg ser streker her? Samtidig tror jegikke det er noe. Men bilde tre tatt idag.
Synes jeg ser . Men veldig dårlig lys på bildene, så vanskelig å se da.Noen som ser noe på disse? Jeg er 7DPO, og jeg tok disse nå i ettermiddag/kveld på ikke veldig konsentrert urin. Syns jeg ser strek i virkeligheten, men redd for at jeg bare innbiller meg det
Ååh, ser streker joFøler jeg ser streker her? Samtidig tror jegikke det er noe. Men bilde tre tatt idag.
Synes jeg ser antydning til noe. Har du tatt ny test?Noen som ser noe?
Ja, tok nå nettopp..men føler det er øynene mine som bare tuller…Synes jeg ser antydning til noe. Har du tatt ny test?
Ser ingenting på g testen men klar å tydlig positiv el test daEndelig e EL-testen pos, tok en g.test i samme slengen, tror eg hallusinere litt,men e det antydning til strek der?
Ser strekene. Men med min historikk på slike streker som aldri blir noe mer så tørr jeg ikke å tenke så mye. Det blir det standardiserte svaret, som jeg selv er elendig på å følge: ta en ny test om noen dager Håper det viser seg å være babystrekTanker kring denne? Nå er jeg sååå lei av å få to streker som ikke blir til mere. Har prøvd nå i snart 14 mnd. Tempdropp igår å opp igjen idag. Ifølge meg er jeg 8 eller 9 dpo, men FF peilet meg tilbake til 7 DPO idag. Strekene kom etter ca 3-5 minutter men innenfor tidsfristen!
Ser en skygge på graviditetstesten om man skimter på den i rett vinkel. Men den er så svak at jeg ville sagt den er negativ. Om du sjekker så kan du på noen tester se svake streker før du har brukt testen. Men positiv el-test da, så happy humpingEndelig e EL-testen pos, tok en g.test i samme slengen, tror eg hallusinere litt,men e det antydning til strek der?
Typiske skyggestreker det der, fått det på sikkert alle makesure testene jeg har tatt der jeg ikke har vært gravid. Fikk forhåpninger hver gang…Endelig e EL-testen pos, tok en g.test i samme slengen, tror eg hallusinere litt,men e det antydning til strek der?
Synes jeg ser antydning til noe. Har du tatt ny test?