Ehh. Ser dere noe her?? Streken er mer tydelig føler jeg i virkeligheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter med samme dilemma selv her i dagEhh. Ser dere noe her?? Streken er mer tydelig føler jeg i virkeligheten.
Vis vedlegget 440532Vis vedlegget 440533
Synes det ser ut som strek!Er dette rosa strek eller skyggestrek?
Vanskelig å se fargen, men sjeldent at skyggestreker er så sterke etter min erfaringEr dette rosa strek eller skyggestrek?
Denne er nok ikke positiv. Hadde den vært det skal streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstrekenTok en til EL-test i kveld og make sure er fortsatt positiv vil det da si at jeg fortsatt er i EL eller ikke har fått det enda?
Har noen forresten erfaring med rfsu sine EL-tester for den er elendig for meg,viser noe annet hver dag.
Okei,men når kontrollstreken fortsatt e så sterk må jo LH-nivået være høyt fortsatt, samme idagDenne er nok ikke positiv. Hadde den vært det skal streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken
Kan hende el et rett rundt hjørneOkei,men når kontrollstreken fortsatt e så sterk må jo LH-nivået være høyt fortsatt, samme idag
Mtp at jeg har begynt å få vonde nipler så har eg EL nå eller muligens vært,om ikke symptomer kan komme før ELKan hende el et rett rundt hjørne
Jeg får symptomer 2 dager før til 1 dag etterMtp at jeg har begynt å få vonde nipler så har eg EL nå eller muligens vært,om ikke symptomer kan komme før EL
Ser rosa utEr dette rosa strek eller skyggestrek?
Jeg ser strek og LH testene blir sterke ved graviditet . Spennende .Hei! Kan dere hjelpe meg litt med å tyde ting? Jeg er 6 dager før ikm og hadde begynt å teste med graviditetstester (tester vanligvis ikke etter EL men bare antok at jeg hadde EL som vanlig rundt cd 15), men så får jeg plutselig mange tegn på eggløsning (slim og vondt bla)..! Jeg er på cd 22. Nedtur i så fall at EL ikke kom da «den skulle».Vis vedlegget 440054 Ingen sjans for å være gravid da vel, når graviditetstesten er blank og el-test veldig positiv?
Jeg tenker den er sterkere fordi det er ett annet merke dessverre ja babyplan er mye mer sensitiv enn normal. har du fått testet noe mer? El tester vil også kunne slå ut feil så lenge du har hcg i kroppen, så lurt å vente til du har helt blanke hcg tester førstTrenger litt hjelp til å tyde. Hadde en medisinsk abort 5 juli, startet å prøve igjen nøyaktig 2 uker etter. Har tatt jevnlige g-tester for å se om jeg får negativ slik at jeg kan vite om ny positiv skyldes ny graviditet eller gjenværende hcg.. de siste dagene har testene vært nærmest blenda hvite. Men i dag syntes jeg streken var tydeligere igjen? Kan det være fordi det er annet merke? Alle er jo strimler men de første er normal og siste babyplan. Eller kan det være ny graviditet? (Ser datoer i venstre kolonne)Vis vedlegget 440526
Ja, jeg ser!!Ser noen noe på denne?
Vis vedlegget 440665
Jeg ser!Ser noen noe på denne?
Vis vedlegget 440665