Oss testetøser imellom

9 og 10 dpo, det ser ut som den blir sterkere. :nailbiting: :smiley-angelic001
IMG_7068.jpeg

Hvilke EL tester anbefaler dere? Eller hvertfall, hvilke er det best å styre totalt unna?
Babyplan sine er rimelig og fungerer bra :) bestilte 100stk på eBay for en billig penge for ett år siden , de viser det samme som bp sine . Tar bare litt lenger tid før man kan lese av .

Syns babyplan er så svak strek på, har de endret seg i det siste? Blir litt bekymret, selv om jeg bare er 12 dpo..

Hei! Kan dere hjelpe meg litt med å tyde ting? Jeg er 6 dager før ikm og hadde begynt å teste med graviditetstester (tester vanligvis ikke etter EL men bare antok at jeg hadde EL som vanlig rundt cd 15), men så får jeg plutselig mange tegn på eggløsning (slim og vondt bla)..! Jeg er på cd 22. Nedtur i så fall at EL ikke kom da «den skulle».
IMG_3817.jpeg
Ingen sjans for å være gravid da vel, når graviditetstesten er blank og el-test veldig positiv?

Hei! Kan dere hjelpe meg litt med å tyde ting? Jeg er 6 dager før ikm og hadde begynt å teste med graviditetstester (tester vanligvis ikke etter EL men bare antok at jeg hadde EL som vanlig rundt cd 15), men så får jeg plutselig mange tegn på eggløsning (slim og vondt bla)..! Jeg er på cd 22. Nedtur i så fall at EL ikke kom da «den skulle».Vis vedlegget 440054 Ingen sjans for å være gravid da vel, når graviditetstesten er blank og el-test veldig positiv?
Jeg syns jeg kan se noooe på g-testen.. men usikker :confused013

Hei! Kan dere hjelpe meg litt med å tyde ting? Jeg er 6 dager før ikm og hadde begynt å teste med graviditetstester (tester vanligvis ikke etter EL men bare antok at jeg hadde EL som vanlig rundt cd 15), men så får jeg plutselig mange tegn på eggløsning (slim og vondt bla)..! Jeg er på cd 22. Nedtur i så fall at EL ikke kom da «den skulle».Vis vedlegget 440054 Ingen sjans for å være gravid da vel, når graviditetstesten er blank og el-test veldig positiv?
Tipper du dessverre har eggløsning nå ja. Så vidt jeg har skjønt krever det mer hcg for at en el-test skal bli positiv ved graviditet, så da burde i alle fall graviditetstesten også vært ganske tydelig. Mulig jeg har misforstått da.

Tusen takk dere! :) Jeg tror kanskje det var eggløsning, med tanke på at seksualdriften også ble ganske høy nå kan man si, men så aaalt for sent. :bored: Mannen er bortreist også. Jaja.

Vis vedlegget 439996
Må tørke støv av kremen.. :hilarious: men her er det enda en tydelig strek
Herregud :dead::hilarious: Vår krem er like støvete enda den blir brukt ofte.. utrolig støv tiltrekkende de krem flaskene der :hilarious: regner med at det er Canoderm :)

Trodde jeg fikk TR, men viser seg at det er en etterblødning fra SA 21 Juni. Så venter enda. Men, kjøpte en ny pakke med tester i dag og de har ingen falske. Har vært blankt negative, men de to andre pakkene de har jo vært masse skygger på.

Back
Topp