Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg skimter noe svakt!
Ingen tvil lenger nå.9 og 10 dpo, det ser ut som den blir sterkere. Vis vedlegget 439951
Babyplan sine er rimelig og fungerer bra bestilte 100stk på eBay for en billig penge for ett år siden , de viser det samme som bp sine . Tar bare litt lenger tid før man kan lese av .Hvilke EL tester anbefaler dere? Eller hvertfall, hvilke er det best å styre totalt unna?
Fornøyd med smilereader, de er også billige.Hvilke EL tester anbefaler dere? Eller hvertfall, hvilke er det best å styre totalt unna?
Meget fornøyd med easy@home, har kjøpt to pakker så langt, med 100 strimler i, på amazonHvilke EL tester anbefaler dere? Eller hvertfall, hvilke er det best å styre totalt unna?
Ååh, se der ser tydelig økning der9 og 10 dpo, det ser ut som den blir sterkere. Vis vedlegget 439951
GratulererIngen tvil lenger nå.
Dagens test!
Jeg har tatt både babyplan og makesure og makesure har mye tydeligere strek.Syns babyplan er så svak strek på, har de endret seg i det siste? Blir litt bekymret, selv om jeg bare er 12 dpo..
Jeg syns jeg kan se noooe på g-testen.. men usikkerHei! Kan dere hjelpe meg litt med å tyde ting? Jeg er 6 dager før ikm og hadde begynt å teste med graviditetstester (tester vanligvis ikke etter EL men bare antok at jeg hadde EL som vanlig rundt cd 15), men så får jeg plutselig mange tegn på eggløsning (slim og vondt bla)..! Jeg er på cd 22. Nedtur i så fall at EL ikke kom da «den skulle».Vis vedlegget 440054 Ingen sjans for å være gravid da vel, når graviditetstesten er blank og el-test veldig positiv?
Tipper du dessverre har eggløsning nå ja. Så vidt jeg har skjønt krever det mer hcg for at en el-test skal bli positiv ved graviditet, så da burde i alle fall graviditetstesten også vært ganske tydelig. Mulig jeg har misforstått da.Hei! Kan dere hjelpe meg litt med å tyde ting? Jeg er 6 dager før ikm og hadde begynt å teste med graviditetstester (tester vanligvis ikke etter EL men bare antok at jeg hadde EL som vanlig rundt cd 15), men så får jeg plutselig mange tegn på eggløsning (slim og vondt bla)..! Jeg er på cd 22. Nedtur i så fall at EL ikke kom da «den skulle».Vis vedlegget 440054 Ingen sjans for å være gravid da vel, når graviditetstesten er blank og el-test veldig positiv?
Herregud Vår krem er like støvete enda den blir brukt ofte.. utrolig støv tiltrekkende de krem flaskene der regner med at det er CanodermVis vedlegget 439996
Må tørke støv av kremen.. men her er det enda en tydelig strek
Godt å høre at det er flere! Kjøpte Rfsu test ofte i dag, og selv den fikk sterkere strek enn Babyplan.Jeg har tatt både babyplan og makesure og makesure har mye tydeligere strek.