Oss testetøser imellom

Her er det jo noe! Mine så sånn ut 9-10 dpo:shy:
Håper du har rett! Skal ta blodprøve i dag.

Her er dagens test, 9 dpo. Er så redd det bare er skygge igjen.
IMG_7056.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_7058.jpeg
    IMG_7058.jpeg
    522,3 KB · Visninger: 16
Hehe, det er aldri godt å vite! Ikke fått tydelig skygge på alle dette partiet altså, men ved tre anledninger nå har jeg fått tydelig rosa skygge på makesure. Var ikke slik da jeg ble gravid i januar 23! (Og heller ikke den syklusen jeg mistet i juni 22). Men med yngste fikk jeg faktisk strek 7dpo, den var bittelitt svakere enn din her! Så det kan jo også bety graviditet. Følger spent med, håper du skal teste i morgen? :happy:

Edit: Synes forresten streken din er hakket for sterk til å være skygge altså! Og i så fall veldig fin og tydelig strek til å være 8dpo!!
Nå er jeg skikkelig demotivert, tok en ny før jeg la meg! Herregud blir sånn non stop tester :hilarious: og på den er det så vidt man kan se en strekk.. er veldig spesielt å få en så super klar også får man en det ikke er noe på i det helle tatt omtrent.. nederste er i går 18:30 og den andre ble tatt 22:00 de er tørre nå. Skal kjøpe flere tester etterpå
 

Vedlegg

  • IMG_2428.jpeg
    IMG_2428.jpeg
    1 MB · Visninger: 25
Last edited:
Nå er jeg skikkelig demotivert, tok en ny før jeg la meg! Herregud blir sånn non stop tester :hilarious: og på den er det så vidt man kan se en strekk.. er veldig spesielt å få en så super klar også får man en det ikke er noe på i det helle tatt omtrent.. nederste er i går 18:30 og den andre ble tatt 22:00 de er tørre nå. Skal kjøpe flere tester etterpå
ser ut som du hadde mer konsentrert urin på den du tok 18.30. Så tidlig er det viktig at urin er konsentrert også ifht hcg nivå i urinen
 
Jeg er livredd for en ny SA (2 stk siden mars..) og har endelig blitt gravid på nytt. Øverste test ble tatt igår 11 dpo morgen. Nederste ble tatt 12 dpo morgen.. Jeg sliter selv med å se en positiv økning på disse, men det er jo helt klart økning siden første test 10 dpo..(siste bilde)
Monitor sa også gravid idag, har lest at den krever relativt mye hcg for å gi utslag?
 

Vedlegg

  • IMG_4839.jpeg
    IMG_4839.jpeg
    960,2 KB · Visninger: 26
  • IMG_4838.jpeg
    IMG_4838.jpeg
    971,9 KB · Visninger: 25
  • IMG_4835.png
    IMG_4835.png
    2,1 MB · Visninger: 26
  • IMG_4836.png
    IMG_4836.png
    2,3 MB · Visninger: 25
  • IMG_4782.jpeg
    IMG_4782.jpeg
    924,7 KB · Visninger: 23
  • IMG_4842.jpeg
    IMG_4842.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 27
Jeg er livredd for en ny SA (2 stk siden mars..) og har endelig blitt gravid på nytt. Øverste test ble tatt igår 11 dpo morgen. Nederste ble tatt 12 dpo morgen.. Jeg sliter selv med å se en positiv økning på disse, men det er jo helt klart økning siden første test 10 dpo..(siste bilde)
Monitor sa også gravid idag, har lest at den krever relativt mye hcg for å gi utslag?
Mente første test på nest siste bilde
 
ser ut som du hadde mer konsentrert urin på den du tok 18.30. Så tidlig er det viktig at urin er konsentrert også ifht hcg nivå i urinen
Ja, er det jeg tenker også. Men, lurer på om jeg også kanskje kan ha opplevd en festeblødning i går. Først noen flekker rust, så seinere nesten usynlig rosa. Er ikke noe mere etter det. Men, jeg blødde i 2 uker etter SA så tenker at kanskje det er sår skorpe som har falt av evt. får så mye tanker :hilarious:
 
Ja, er det jeg tenker også. Men, lurer på om jeg også kanskje kan ha opplevd en festeblødning i går. Først noen flekker rust, så seinere nesten usynlig rosa. Er ikke noe mere etter det. Men, jeg blødde i 2 uker etter SA så tenker at kanskje det er sår skorpe som har falt av evt. får så mye tanker :hilarious:
blir spennende å se da!
 
Nå er jeg skikkelig demotivert, tok en ny før jeg la meg! Herregud blir sånn non stop tester :hilarious: og på den er det så vidt man kan se en strekk.. er veldig spesielt å få en så super klar også får man en det ikke er noe på i det helle tatt omtrent.. nederste er i går 18:30 og den andre ble tatt 22:00 de er tørre nå. Skal kjøpe flere tester etterpå
Det der er AKKURAT det jeg har opplevd flere ganger nå også. Sinnsykt irriterende?!
 
Jeg er livredd for en ny SA (2 stk siden mars..) og har endelig blitt gravid på nytt. Øverste test ble tatt igår 11 dpo morgen. Nederste ble tatt 12 dpo morgen.. Jeg sliter selv med å se en positiv økning på disse, men det er jo helt klart økning siden første test 10 dpo..(siste bilde)
Monitor sa også gravid idag, har lest at den krever relativt mye hcg for å gi utslag?
Forstår godt den bekymringen! Graviditetstest er nok ikke den beste indikasjonen på økning av hcg hvor blodprøver er bedre. Ofte må det gå 48 timer uansett for å se kraftig økning av strek på test. Hadde selv en test på dpo 13 som var svakere enn dpo 12 men på dpo14 var det betydelig økning. Den lille jenten i magen kan bekrefte at man ikke alltid skal stole blindt på strekene på tester og det førte til bekymring hos meg hvertfall når jeg ikke så økning fra dpo 12 til 13.
 
Jeg er livredd for en ny SA (2 stk siden mars..) og har endelig blitt gravid på nytt. Øverste test ble tatt igår 11 dpo morgen. Nederste ble tatt 12 dpo morgen.. Jeg sliter selv med å se en positiv økning på disse, men det er jo helt klart økning siden første test 10 dpo..(siste bilde)
Monitor sa også gravid idag, har lest at den krever relativt mye hcg for å gi utslag?
Om man skal fortsette å teste med strimmel bør man bare ta annenhver dag.. alt for mye som kan påvirke styrken. De er jo ikke ment til annet enn å si gravid eller ikke gravid
 
Også med den fine testen i går! Det er så sykt kjipt. Har ikke hatt disse problemene med makesure før… og jeg har tatt en del:hilarious:
Jaaa! Skjønner ikke at det er mulig jeg :banghead::hilarious: Men er jo fortsatt tidlig så får se hva som skjer de neste dagen. Hadde EL en dag mellom tirsdag og lørdag 13
 
Back
Topp