Ekstremt tidlig og selv har jeg fått skygger på babyplan som er sterkere enn det der, men håper jo for din del at det er babystrek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekstremt tidlig og selv har jeg fått skygger på babyplan som er sterkere enn det der, men håper jo for din del at det er babystrek
Ser ingenting, men så synes jeg det er lettere å se eventuelle streker på ikke-manipulerte bilder da.Noen som ser antydning til strek?
Det her er kjempefin stigning!!Vis vedlegget 439577
Er dette ok stigning fra 12 dpo til 14 dpo? Burde streken vært sterkere nå?
Ja, går jo mest utifra det er skygge og at det er for tidlig enda å få positiv testEkstremt tidlig og selv har jeg fått skygger på babyplan som er sterkere enn det der, men håper jo for din del at det er babystrek
Synes nå jeg ser en sterkere strek så håper for deg!Ja, går jo mest utifra det er skygge og at det er for tidlig enda å få positiv test
Fikk denne idag tidlig
Vis vedlegget 439627
Hvordan så den ut når testvinduet var hvitt?Ja, går jo mest utifra det er skygge og at det er for tidlig enda å få positiv test
Fikk denne idag tidlig
Vis vedlegget 439627
Hvis jeg ser i riktig lys så kan jeg skimte strekenHvordan så den ut når testvinduet var hvitt?
Der er det noe! Har du ikke strimmel?er jeg sinnsyk eller er det noe der? 9 dpo
Ba mannen kjøpe graviditetstest for meg til morgenen idag, han kom hjem med rfsu tidlig test Han skal ha for innsatsen <3 men skal handle inn makesure nå!Der er det noe! Har du ikke strimmel?
HeheBa mannen kjøpe graviditetstest for meg til morgenen idag, han kom hjem med rfsu tidlig test Han skal ha for innsatsen <3 men skal handle inn makesure nå!
Ser Hvor mange dpo er du?Bare meg som skimter noe her?
Jeg ser!Bare meg som skimter noe her?
Synes dessverre den ser negativ utNoen som ser noe her,? eller går øya mine i kryss teknisk sett 10 dager over men det er i følge en syklus som jeg egt skulle brukt provera men gjorde ikke det, hadde jeg gjort det så hadde jeg fått mens mye tidligere enn det som er vanlig for meg, så ifølge min egt «normale» syklus så er jeg kanskje bare noen få dager over…. Dette er makesure 25mlu. Skal få tatt en tidlig test i morgen, spent på om det er noe på den.
Ser antydning til en strek9 eller 10 dpo i dag. Noen som kan se noe? Vis vedlegget 439688
9 eller 10 dpo i dag. Noen som kan se noe? Vis vedlegget 439688