Oss testetøser imellom

Ekstremt tidlig og selv har jeg fått skygger på babyplan som er sterkere enn det der, men håper jo for din del at det er babystrek :happy:
Ja, går jo mest utifra det er skygge og at det er for tidlig enda å få positiv test:)

Fikk denne idag tidlig
1721133890814.jpeg

Noen som ser noe her,? eller går øya mine i kryss teknisk sett 10 dager over men det er i følge en syklus som jeg egt skulle brukt provera men gjorde ikke det, hadde jeg gjort det så hadde jeg fått mens mye tidligere enn det som er vanlig for meg, så ifølge min egt «normale» syklus så er jeg kanskje bare noen få dager over…. Dette er makesure 25mlu. Skal få tatt en tidlig test i morgen, spent på om det er noe på den.

Vedlegg

• IMG_8482.jpeg
    IMG_8482.jpeg
    313,1 KB · Visninger: 108
  • IMG_8480.jpeg
    IMG_8480.jpeg
    284,7 KB · Visninger: 110
  • IMG_8478.jpeg
    IMG_8478.jpeg
    281,6 KB · Visninger: 108
Noen som ser noe her,? eller går øya mine i kryss teknisk sett 10 dager over men det er i følge en syklus som jeg egt skulle brukt provera men gjorde ikke det, hadde jeg gjort det så hadde jeg fått mens mye tidligere enn det som er vanlig for meg, så ifølge min egt «normale» syklus så er jeg kanskje bare noen få dager over…. Dette er makesure 25mlu. Skal få tatt en tidlig test i morgen, spent på om det er noe på den.
Synes dessverre den ser negativ ut :(

Back
Topp