Abbie90
Glad i forumet
For meg ser 11dpo testen sterkere ut enn 10, så jeg vil si nei.. men jeg er ingen ekspertTanker? Kan det fremdeles være ovitrelle som henger igjen?
Vis vedlegget 439419
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For meg ser 11dpo testen sterkere ut enn 10, så jeg vil si nei.. men jeg er ingen ekspertTanker? Kan det fremdeles være ovitrelle som henger igjen?
Vis vedlegget 439419
Enig, hvis det var ovitrelle ville de vel blitt svakere og ikke sterkere? Ser en god stigning på se testene!For meg ser 11dpo testen sterkere ut enn 10, så jeg vil si nei.. men jeg er ingen ekspert
Min tanke ogsåEnig, hvis det var ovitrelle ville de vel blitt svakere og ikke sterkere? Ser en god stigning på se testene!
Tanker? Kan det fremdeles være ovitrelle som henger igjen?
Vis vedlegget 439419
Definitivt ikke så sterk på 11 dpo med ovitrielle! Tipper 9 var ovitrielle og 10 var graviditet. Hvordan har det gått?Tanker? Kan det fremdeles være ovitrelle som henger igjen?
Vis vedlegget 439419
Har hatt stigning, er 13dpo i dag. Positiv på både monitor og cb digital den sier 1-2 uker, håper ikke det er for lav hcg til å være 13dpo?Definitivt ikke så sterk på 11 dpo med ovitrielle! Tipper 9 var ovitrielle og 10 var graviditet. Hvordan har det gått?
Nei, det er jo supert! Ta en hcg blodprøve i morgen? Den vil fortelle deg det mesteHar hatt stigning, er 13dpo i dag. Positiv på både monitor og cb digital den sier 1-2 uker, håper ikke det er for lav hcg til å være 13dpo?
Veldig fin økning! GratulererVis vedlegget 439577
Er dette ok stigning fra 12 dpo til 14 dpo? Burde streken vært sterkere nå?
Superfin!! Gratulerer!!Vis vedlegget 439577
Er dette ok stigning fra 12 dpo til 14 dpo? Burde streken vært sterkere nå?
Hørt fler her er misfornøyde med dem. At de kan gi endel skyggestrekerHva er deres erfaring med normal sine tester?
Aldri hørt noen få utslag så tidlig, kan du være lengre enn du tror? Eller har du brukt ovitrielle?
Hørt noen har fått 6dpo, men er nok sjeldent. Kan ikke være lengre, hadde EL slim tirsdag og onsdag og kun hatt samleie di to dageneAldri hørt noen få utslag så tidlig, kan du være lengre enn du tror? Eller har du brukt ovitrielle?
Blir spennende de neste dagene daHørt noen har fått 6dpo, men er nok sjeldent. Kan ikke være lengre, hadde EL slim tirsdag og onsdag og kun hatt samleie di to dagene
JaBlir spennende de neste dagene da