Oss testetøser imellom

Ja okei, bare tenker det tar litt tid før make sure vanlig viser noe, de er vel ment å slå ut på 25?
Jepp , men mange her tester både med tidlig og vanlig ms og de viser likt eller vanlig viser ofte først , så egentlig bortkasta penger . Testene er så bra nå idag at tidlig test er tull . Testa noen hundre tester i fjor , med fem graviditeter , så fikk testet litt :bag:

Har sletta bildene , men tenker nok flere har bilder av tidlig og vanlig og de er skuffende for mange .
 
Jepp , men mange her tester både med tidlig og vanlig ms og de viser likt eller vanlig viser ofte først , så egentlig bortkasta penger . Testene er så bra nå idag at tidlig test er tull . Testa noen hundre tester i fjor , med fem graviditeter , så fikk testet litt :bag:

Har sletta bildene , men tenker nok flere har bilder av tidlig og vanlig og de er skuffende for mange .
Ah okei, jeg får jo svak strek på alle babyplan sine nå så de slår nok ut litt før, men tror jo uansett det fortsatt er ovitrielle. Tok en make sure vanlig også og fikk suuuuuupersvak, men så svak at det er så vidt det er mulig å se det. Så greia er kanskje at man kanskje slipper mindre ovitrielle streker iallefall? Virker som babyplan kan gi skygge på hcg 5 liksom.
 
Ah okei, jeg får jo svak strek på alle babyplan sine nå så de slår nok ut litt før, men tror jo uansett det fortsatt er ovitrielle. Tok en make sure vanlig også og fikk suuuuuupersvak, men så svak at det er så vidt det er mulig å se det. Så greia er kanskje at man kanskje slipper mindre ovitrielle streker iallefall? Virker som babyplan kan gi skygge på hcg 5 liksom.
Hvordan ser strekene dine ut? Jeg tok denne for noen dager siden nemlig, men alle testene ettepå har vært negative, så jeg har blitt litt skeptisk til tidligtester. Ble skuffet etter denne som jeg trodde var positiv
 

Vedlegg

  • IMG_1984.jpeg
    IMG_1984.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 53
Litt forskjellige, tok 4 tester samtidig og de fikk alle ulik strek, men dette er de jeg har fått i dag
IMG_3220.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3217.jpeg
    IMG_3217.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 29
  • IMG_3215.jpeg
    IMG_3215.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 28
Jeg føler jeg stirrer meg gal på testene mine. Syns jeg ser noe men lurer på om jeg bare innbiller meg noe her. Hva tenker dere? Er egentlig ikke så fan av babyplan, har fått falske streker på de før uten å vært gravid.
 

Vedlegg

  • IMG_9335.jpeg
    IMG_9335.jpeg
    829,6 KB · Visninger: 48
Ser absolutt noe der, vil tro du er gravid :Heartred Ville venta et par dager og tatt en ny test da
Jeg tror dessverre det er ovitrielle. Jeg har gjort IVF så vet akkurat hvor jeg bør være i løypa. Er jeg gravid er det veldig lav hcg så dårlig odds uansett, men det kan jo skje et mirakel. Det er bare det at jeg ikke tror på mirakler.. forrige syklus hadde jeg sterkere tester enn dette og hadde hcg 16 på 11 dpo, og 28 på 14 dpo. Altfor lavt og begynte å blø 18 dpo.
 
Ser veldig godt disse strekene :) har du prøvd make sure sine?
Ja, tok en make sure. Den var så og si blenda, mulig jeg kan skimte noe, men veldig usikkert. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt ovitrielle og fått så forskjellige utslag hadde jeg vært mer positiv :/
 
Jeg tror dessverre det er ovitrielle. Jeg har gjort IVF så vet akkurat hvor jeg bør være i løypa. Er jeg gravid er det veldig lav hcg så dårlig odds uansett, men det kan jo skje et mirakel. Det er bare det at jeg ikke tror på mirakler.. forrige syklus hadde jeg sterkere tester enn dette og hadde hcg 16 på 11 dpo, og 28 på 14 dpo. Altfor lavt og begynte å blø 18 dpo.
Hva er Ovitrelle? Og kan den gi falske positive tester?
 
Ja, tok en make sure. Den var så og si blenda, mulig jeg kan skimte noe, men veldig usikkert. Hadde det ikke vært for at jeg har brukt ovitrielle og fått så forskjellige utslag hadde jeg vært mer positiv :/
Ser den. Kjipt å ikke vite om det er ovitrielle eller ikke. Hvor lenge kan den sitte i?
 
Hva er Ovitrelle? Og kan den gi falske positive tester?
Eggløsningsprøyte. Den gir som regel falsk positivt i 10 dager, for noen enda lengre. Inneholder hcg. Jeg er på dag 12 siden sprøyta, men den kan ofte henge en stund igjen. Og de babyplan tidlig strimlene fanger nok opp det bittelille hcg som fortsatt er i kroppen etter den. Derfor også så varierende tester på samme urin.
 
Ser den. Kjipt å ikke vite om det er ovitrielle eller ikke. Hvor lenge kan den sitte i?
Som regel ikke mer enn 10 dager, men for endel ganske lenge. Veg noen som har fått skyggestreker opp til 14 dpo. Tidlig tester fanger jo opp alt mulig, så er nok derfor jeg for utslag på dem og ikke på CB digital. Men, jeg tar hcg i morgen så kan jeg slutte på medisiner om hcg er under 5. så blir det nytt forsøk neste syklus.
 
Back
Topp