Oss testetøser imellom

Er alt håp ute med blank test 10dpo? IVF og Fryseforsøk så vet helt sikkert når jeg hadde EL og befruktning.
Jeg fikk ikke svaaak strek (typ så svak at mannen ikke så noen strek) før 12 dpo med fryseforsøk i januar. 29+0 i dag :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_3960.jpeg
    IMG_3960.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 72
IMG_3217.jpeg
Utrolig dårlig gjort! Tok denne nå. Trodde ikke helt på den så tok 3 andre fra babyplan samtidig. De to andre var mye svakere, den ene blank. Er det så forskjellige fargestoffer i testen?
 
EL testene til bp er ganske bra , men har fått en del skygger på bp sine altså . Og synes mk sine var ett hakk bedre . Men igjen har jeg inntrykk av at en del generelt får litt skygge nærmere mens uansett og det tror jeg kan være hormonelt ( vi har normalt litt hcg i kroppen til vanlig) og bra tester . Og veldig ofte er jo mange tester som viser svak strek et par ganger og hvor man ikke tenker på at det er kjemisk fordi mensen kommer når den skal eller et par tre dager over . Ikke alle har tydlig strek på kjemisk :) men mk sine er billig . De koster vel 150+ på nett for ti, så 99,- på butikken er jo innafor . :happy:
Mener du da de tidlige testene, eller de vanlige til make sure? Jeg har fått mye skygge denne runden på babyplan. Irriterende!!
 
Målte du noe HCG i det svangerskapet?
Ja, fikk 107 4+2 eller 16 dpo og tenkte det var kjørt. Hadde 457 på samme testdag med storebror. Men han var ferskforsøk da (om det har noe å si). Testet igjen 4+5 eller 19 dpo og hadde da 388 så fin utvikling! Og så gikk det jo bra da :shy: :Heartred
 
Ja, fikk 107 4+2 eller 16 dpo og tenkte det var kjørt. Hadde 457 på samme testdag med storebror. Men han var ferskforsøk da (om det har noe å si). Testet igjen 4+5 eller 19 dpo og hadde da 388 så fin utvikling! Og så gikk det jo bra da :shy: :Heartred
Godt og høre noen sånne historier også! Jeg har to dårlige hcg historier og en veldig bra så nerdet sykt mye på forskning og hcg. Ser ut som du brukte RFSU sine strimler? Er ikke de litt kjent for å gi veldig svake streker?
 
Godt og høre noen sånne historier også! Jeg har to dårlige hcg historier og en veldig bra så nerdet sykt mye på forskning og hcg. Ser ut som du brukte RFSU sine strimler? Er ikke de litt kjent for å gi veldig svake streker?
Jo, de er det. Men var jo ganske lav hcg så vet ikke hvor sterke de hadde blitt på andre heller. Vanskelig å si!
 
Mener du da de tidlige testene, eller de vanlige til make sure? Jeg har fått mye skygge denne runden på babyplan. Irriterende!!
Tidlig testene er bare bortkasta . Bp har gitt en del skygger synes jeg . Mk er noe bedre jeg har fått skygger der altså , men det kan være kjemisk eller at fargestoffe kommer mer fram osv . Synes mange henger seg for mye opp i disse skyggene og dårlig tester . Ta nye tester og svaret får man jo uansett vite de neste dagene :) jeg fikk mye skygge i fjor , men samtidig så veit jeg ikke hvor mange kjemiske .
 
Tidlig testene er bare bortkasta . Bp har gitt en del skygger synes jeg . Mk er noe bedre jeg har fått skygger der altså , men det kan være kjemisk eller at fargestoffe kommer mer fram osv . Synes mange henger seg for mye opp i disse skyggene og dårlig tester . Ta nye tester og svaret får man jo uansett vite de neste dagene :) jeg fikk mye skygge i fjor , men samtidig så veit jeg ikke hvor mange kjemiske .
Ja okei, bare tenker det tar litt tid før make sure vanlig viser noe, de er vel ment å slå ut på 25?
 
Eggløsningstest begge to. Babyplan sine to til morran idag, og i ettermiddag clearblue som blei positiv
 

Vedlegg

  • 20240710_135724.jpg
    20240710_135724.jpg
    1,1 MB · Visninger: 24
  • 20240710_100108.jpg
    20240710_100108.jpg
    1 MB · Visninger: 24

Så spennende! du har testet ut ovitrelle sant? Når var den helt ute?
Nei, gjorde det ikke denne gangen fordi jeg var bortreist. Tester fra 8dpo og da fikk jeg «tydelig» skygge. Svakere skygge 9 dpo og så og si blank 10dpo. Men i dag (10dpo) har jeg testet flere ganger med forskjellige strimler i samme urin og får skygge på alle, men de blir ikke sterkere. Så meget mulig er det fortsatt ovitrielle :(. Fikk negativ på ultra tidlig på digital fra CB og den burde slått ut hvis jeg var gravid. Så om jeg er gradvis nå så er uansett hcg så lavt/stiger så sakte at jeg ikke har troa :(
 
Nei, gjorde det ikke denne gangen fordi jeg var bortreist. Tester fra 8dpo og da fikk jeg «tydelig» skygge. Svakere skygge 9 dpo og så og si blank 10dpo. Men i dag (10dpo) har jeg testet flere ganger med forskjellige strimler i samme urin og får skygge på alle, men de blir ikke sterkere. Så meget mulig er det fortsatt ovitrielle :(. Fikk negativ på ultra tidlig på digital fra CB og den burde slått ut hvis jeg var gravid. Så om jeg er gradvis nå så er uansett hcg så lavt/stiger så sakte at jeg ikke har troa :(
Ah skjønner! Blir spennende å se, håpet er vel ikke ute enda ❤️
 
Blir matt av meg selv:laughing002 Måtte teste igjen jeg...
Denne er tatt med ettermiddagsurin, et par timer siden sist toalettbesøk. Skimter jeg en svaaaak strek på denne? IKM på fredag, og tatt med vanlig strip, ikke tidlig strip.
 

Vedlegg

  • Picsart_24-07-10_19-53-01-682.jpg
    Picsart_24-07-10_19-53-01-682.jpg
    822 KB · Visninger: 47
  • PXL_20240710_125724124.MP.jpg
    PXL_20240710_125724124.MP.jpg
    2,8 MB · Visninger: 47
Back
Topp