Oss testetøser imellom

Bildet er nok utenfor tidsfrist, men jeg så det innen tidsfristen da:p tenkte det bare var øynene mine som tror de ser noe som ikke er der og kastet den.. men noe i meg fikk meg til å ta den opp igjen for å se enda mer. Haha!
Syklusen min varierer ca 1 uke, såner ganske usikker på når el var. Hadde øm livmortapp fra 20-26 juni og det jeg tror var elslim 24. Juni..?
Du burde nok få sterkere strek om du hadde eggløsningsslim da, men kan jo være du hadde EL senere :)
 
Vanskelig det der! Kanskje ta ny om to dager, eller i morgen om du er testtøs som meg:angelic:
Haha ja, nei jeg tok egentlig mer en test for å utelukke sv.skap, og at syklusen bare er av den lengre varianten denne gang:p men lurer litt på om vi traff innenfor "feil" tidspunkt med en sengevals!:angelic: Så jeg har ikke en hau med tester liggende og sparer den evt et par dager, med mindre tanta skulle komme:joyful:
 
Haha ja, nei jeg tok egentlig mer en test for å utelukke sv.skap, og at syklusen bare er av den lengre varianten denne gang:p men lurer litt på om vi traff innenfor "feil" tidspunkt med en sengevals!:angelic: Så jeg har ikke en hau med tester liggende og sparer den evt et par dager, med mindre tanta skulle komme:joyful:
Skjønner! Ikke første gang det har skjedd at «det skjer når man minst venter det», så blir spennende å se, du får oppdatere her om du vil!:angelic:
 
Skjønner! Ikke første gang det har skjedd at «det skjer når man minst venter det», så blir spennende å se, du får oppdatere her om du vil!:angelic:
Haha nei det er sikkert og visst! Har flere barn, og de fleste er blitt til på det viset:laughing002 ikke fullstendig krise om det skulle være tilfellet (slik jeg har tenkt noen ganger før at det hr vert ved positiv test), men vi får se! Skal heller oppdatere om det viser seg å faktisk være noe mer enn øynene mine som spiller meg et lite puss:wacky:
 
Du burde nok få sterkere strek om du hadde eggløsningsslim da, men kan jo være du hadde EL senere :)
Jaa er egentlig det jeg selv tenker også, men har testet litt seint i alle fall en gang jeg har vert gravid før som jeg husker.. men vi får se, er jo ikke så mange mulige scenarioer å velge mellom her. Enten er det en strek eller ikke, men regner med det er øynene mine som tuller:wacky:
 
Noen som har noen symptomer her? Hvilke? Jeg har så mye luft i magen på kveldstid for tiden og det romsterer så mye der inne:wacky: Litt uvanlig egentlig, murringene er erstattet med dette nå. Kanskje jeg bare tenker meg til ting, men kan man tenke seg til luft i magen:p
 
Noen som har noen symptomer her? Hvilke? Jeg har så mye luft i magen på kveldstid for tiden og det romsterer så mye der inne:wacky: Litt uvanlig egentlig, murringene er erstattet med dette nå. Kanskje jeg bare tenker meg til ting, men kan man tenke seg til luft i magen:p
Ja, luft i magen, øm/spent i livmoren, kviser og trøtt! Tok du strimmel i dag og?
 
Noen som har noen symptomer her? Hvilke? Jeg har så mye luft i magen på kveldstid for tiden og det romsterer så mye der inne:wacky: Litt uvanlig egentlig, murringene er erstattet med dette nå. Kanskje jeg bare tenker meg til ting, men kan man tenke seg til luft i magen:p
Oppblåsthet, magesmerter, ømme bryster, kvalme, stikking der nede, strekker vondt når jeg bøyer meg, økt luktesans... Men er tidlig ennå da..
 
Hei, jeg hadde abort etter Missed abortion for 5 uker siden. Ikke fått mens siden. Jeg har testet med hcg-tester og LH-tester lenge. LH- testene ble negative for ca. 3 uker siden og hcg-test ble negativ rundt fredag sist uke.

har tatt LH-tester hver dag i noen uker nå, og de har vært helt blanke. Plutselig ble de mørkere i går. Kan det være eggløsning? se bilde 1.
bilde 2 er fra da jeg ble gravid sist, da fant jeg heller ikke LH-topp.
 

Vedlegg

  • IMG_4505.png
    IMG_4505.png
    1,4 MB · Visninger: 30
  • IMG_4503.png
    IMG_4503.png
    1,3 MB · Visninger: 31
Hei, jeg hadde abort etter Missed abortion for 5 uker siden. Ikke fått mens siden. Jeg har testet med hcg-tester og LH-tester lenge. LH- testene ble negative for ca. 3 uker siden og hcg-test ble negativ rundt fredag sist uke.

har tatt LH-tester hver dag i noen uker nå, og de har vært helt blanke. Plutselig ble de mørkere i går. Kan det være eggløsning? se bilde 1.
bilde 2 er fra da jeg ble gravid sist, da fant jeg heller ikke LH-topp.
Det ser jo sånn ut, selvom den ikke var 100% positiv med tanke på styrken er litt svakere enn kontroll streken, vanskelig altså!:bored: Har du merket noen andre tegn da, som slim eller noe?:)
 
9 ish DPO. Premom sier 10 dpo men det får ikke stemt helt, så holder meg til 9dpo . Haha :)

Jeg synes jeg skimter noe jeg altså, men jeg blir jo helt rar i hodet av det her
 

Vedlegg

  • Picsart_24-07-08_07-47-59-428.jpg
    Picsart_24-07-08_07-47-59-428.jpg
    358,3 KB · Visninger: 60
  • Picsart_24-07-08_07-45-55-924.jpg
    Picsart_24-07-08_07-45-55-924.jpg
    232 KB · Visninger: 58
Ja, eller kanskje det er normaltesten som slår dårlig ut. Men jeg la til kontrast på testen fra i går og jeg ser jo streken ganske godt.. Huff, irriterende.
Veldig rar strek på den testen der, synes egentlig det mest pålitelige er å legge ut bilde av testene slik de er, bedre å tyde de. Men håper jo at det er babystrek :happy:
 
Veldig rar strek på den testen der, synes egentlig det mest pålitelige er å legge ut bilde av testene slik de er, bedre å tyde de. Men håper jo at det er babystrek :happy:
Her er originalbildet. Synes jeg ser en strek, men dette var på fredag. Bare negative tester etterpå
 

Vedlegg

  • IMG_1984.jpeg
    IMG_1984.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 57
Kall meg gal, det går fint. Men jeg ser noe!! Tatt nå, tisset for litt over tre timer siden og på nytt nå, så ikke holdt meg lenge, har også drukket en del. Tredje test i dag, noen må låse testene mine inne i en safe :laughing002
IMG_6261.png
 
Back
Topp