Oss testetøser imellom

DPO 9, berre meg eller er det ein liten skygge her? Alle før har vore blendakvit - men eg har hatt symptom sidan DPO 5. Eg veit det er for tidleg og sikkert placebo, men trøyt, kvalm, såre puppar (eg ammar), mageverk og supergod luktesans under bleieskift… Hadde vore kjekt om det ikkje berre var hjernen min som var teit med meg :smiley-ashamed004
Jeg ser en svak strek her!
 
DPO 9, berre meg eller er det ein liten skygge her? Alle før har vore blendakvit - men eg har hatt symptom sidan DPO 5. Eg veit det er for tidleg og sikkert placebo, men trøyt, kvalm, såre puppar (eg ammar), mageverk og supergod luktesans under bleieskift… Hadde vore kjekt om det ikkje berre var hjernen min som var teit med meg :smiley-ashamed004
Jeg ser den
 
Er disse gode streker til å være 12 og 13 dpo? Vet når eggløsning var siden jeg bruker CBFM. CBFM er forresten negativ på graviditetstest
12 dpo tatt på morgningen
13 dpo en test tatt på morgningen
13 dpo to tester tatt på samme urin fra ettermiddagen
Vis vedlegget 438952

Min så slik ut 12 dpo, og jeg har de andre gangene testa klart positivt 8 dpo og 7dpo. Lillebror er venta nå i juli, jeg er 38+4 i dag. Så ja, det kan se slik ut 12dpo og være en terminspire :happy: jeg tok aldri noe hcg måling, testa stedet hver 2.dag og bestilte tidlig UL i uke 7.
 
Altså damer. Hjelp!
Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer! Jeg har hatt Maksimal på monitor hele tre dager (se charten) å tempen har gått opp i 4 dager med FF har fortsatt ikke satt coverline på meg.? ‍♀️ Noen som har vært borti det samme? Tok en graviditetstest imorges for å sjekke, men føler jo det er for tidlig. Men der er det vel to streker? Eller?



Erfaringer?
Jeg ser strek altså . Men hadde en del sånne streker på bp sine selv som var negative . Men med tanke på tempen så er det lov å håpe :nailbiting: Kjøp make sure på Kiwi til 99,- :bag:
 
Er de bedre enn babyplan?
EL testene til bp er ganske bra , men har fått en del skygger på bp sine altså . Og synes mk sine var ett hakk bedre . Men igjen har jeg inntrykk av at en del generelt får litt skygge nærmere mens uansett og det tror jeg kan være hormonelt ( vi har normalt litt hcg i kroppen til vanlig) og bra tester . Og veldig ofte er jo mange tester som viser svak strek et par ganger og hvor man ikke tenker på at det er kjemisk fordi mensen kommer når den skal eller et par tre dager over . Ikke alle har tydlig strek på kjemisk :) men mk sine er billig . De koster vel 150+ på nett for ti, så 99,- på butikken er jo innafor . :happy:
 
Har lagt ut flere plasser i dag, men jeg er så nervøs og forvirra. Er denne positiv eller ei, 10 dpo i dag
 

Vedlegg

  • IMG_1984.jpeg
    IMG_1984.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 65
Hvilken dpo er du på? Det meste er mulig, men hvis det er 2 dager før mens så burde du vel kanskje hatt positiv test nå? ❤️
Dessverre blei blodet Rødt og I større mengde I dag når eg våkna. Pleier ikkje å komme så mykje tidligere og den var veldig lett og lyse rosa I går så trudde det kunne vert festeblødning. Får prøve igjen og igjen som vanleg
 
Min så slik ut 12 dpo, og jeg har de andre gangene testa klart positivt 8 dpo og 7dpo. Lillebror er venta nå i juli, jeg er 38+4 i dag. Så ja, det kan se slik ut 12dpo og være en terminspire :happy: jeg tok aldri noe hcg måling, testa stedet hver 2.dag og bestilte tidlig UL i uke 7.
Oki, takk for svar :) jeg har testet litt og jeg selv mener at streken blir sterkere. I dag (altså akkurat 4 uker) hadde jeg en veldig liten blødning og begynte å bli stressa. Heldigvis så stoppa den og testene viser fortsatt to streker. Jeg får bare krysse fingrene på at denne spira sitter i noen flere måneder til :laughing002:Heartred
 
Oki, takk for svar :) jeg har testet litt og jeg selv mener at streken blir sterkere. I dag (altså akkurat 4 uker) hadde jeg en veldig liten blødning og begynte å bli stressa. Heldigvis så stoppa den og testene viser fortsatt to streker. Jeg får bare krysse fingrene på at denne spira sitter i noen flere måneder til :laughing002:Heartred
Hva med å ta en hcg blodprøve hos fastlegen? De strimlene sier så lite, men Hcg gir svar
 
Artig å være tilbake som prøver. Denne gangen skal vi ta det litt som det kommer, og syklusen min er helt ute å kjøre etter fødsel mai 23. Fikk den først tilbake nå i april, og har vært opp mot 40 dager mellom de to mensene jeg har hatt til nå.

Nå er jeg på CD 18, og vi har nå bestemt oss for å ikke bruke prevensjon lenger, også ser vi hva som skjer.

Målet denne gang er å ikke bli like testtøs som forrige gang - men jeg har likevel lyst til å teste for når el er denne syklusen. Jeg er rimelig sikker på at den ikke har vært, men jeg kan jo ikke si det for sikkert ettersom jeg ikke har testet.

Jeg tok en test i stad, og den var veldig negativ. Men nå husker jeg ikke helt hvor ofte det lønner seg å teste for el - Holder det å teste hver 2. dag? (Fra litt uti syklusen åpenbart, og ikke fra cd 1 :laughing002)
 
Last edited:
Back
Topp