Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser en skygge, men om det er mer enn det synes jeg det er vanskelig å si noe om. 11 dpo, kan du være kortere ?Hva tror dere om denna? 11dpo. Er litt mer tydelig «skygge» enn gårsdagens. Er løpet kjørt at det bare er tulle skygge? Eller er det håp for dettane?
Ja jeg har ikke brukt eggløsningstester denne gangen, kun fulgt kalender i Flo appen. Så 100% sikker på 11dpo kan jeg ikke være..Syns jeg ser en skygge, men om det er mer enn det synes jeg det er vanskelig å si noe om. 11 dpo, kan du være kortere ?
Ser ikke noe dessverre...God kveld. Første bildet er med farge (men det ser dere jo selv) Andre bildet er rett og slett svarthvitt. Hva tenker vi? Ser dere strekene jeg ser?
Takk for svarSer ikke noe dessverre...
Hvor legger du inn testene i Premom slik at den leser testen av for deg?7DPO, og mine øyne ser en så svak strek at jeg er sikker på at ingen andre ser den Prøvde også analyseringsknappen i Premom, som sa den var positiv. Hva tror dere? Skal jeg bestille meg nye øyne?
Jeg som blanda apper. Ikke premom, men en app som heter Checker. Vet ikke hvor mye akkurat den avlesningen er til å stole påHvor legger du inn testene i Premom slik at den leser testen av for deg?
Takk for svar!Jeg som blanda apper. Ikke premom, men en app som heter Checker. Vet ikke hvor mye akkurat den avlesningen er til å stole på
Ikke så lett å se på bildet, men stoler på øynene dine altså og spennende å se de neste dagene..7DPO, og mine øyne ser en så svak strek at jeg er sikker på at ingen andre ser den Prøvde også analyseringsknappen i Premom, som sa den var positiv. Hva tror dere? Skal jeg bestille meg nye øyne?
Ser jo veldig ut som strek, men av erfaring har jeg også fått slike engang å da var det rett og slett feil på testene. Tok kontakt med Babyplan å fikk tilsendt nye. (Testet med andre merker å de var negative, helt Blenda)!Nå er jeg fortvila og vet ikke hva som skjer. Fikk en positiv test nå, på CD3 med tung blødning både på CD1 og 2. Kjente litt stikking og ubehag i brystene, som jeg ellers aldri pleier å ha. Begynte jo først å tenke på om jeg hadde dultet borti noe dagen før og om det var derfor. Kjente og litt stikk i magen. Siden jeg fikk positiv test i januar/februar i fjor etter åtte dagers blødning, tenkte jeg å teste for sikkerhets skyld.
Urinen var jo selvsagt rød, og testen ble også rød i fargestoffet…. Fløt utover så jeg la den bort og tenkte jeg kunne se om fargen forsvant etterhvert. Så før jeg skulle legge meg så jeg på den, og der var det en tydelig men svak strek(synes bedre i virkeligheten, men justerte fargene litt her).
Altså, jeg testet negativt på det jeg tror var rundt 13dpo på mandag. Tempdropp på tirsdag og mens kom på onsdag.
Kan dette være exu? Eller evt at det er en farget strek der pga fargestoff i blodet, altså falsk positiv?
Jeg synes jeg ser en svak strek!Er det strek eller ikke? Ca 8 DPO!
Tusen takk. Her er bedre bilde av testen. Det må jo være babystrek. Svigermor serverer prosecco 0 jeg tenker jeg må avstå!Jeg synes jeg ser en svak strek!
Krysser fingrene for deg! :-D Det hadde jeg gjort også!Tusen takk. Her er bedre bilde av testen. Det må jo være babystrek. Svigermor serverer prosecco 0 jeg tenker jeg må avstå!
Ser noe, men skal være innen tidsfristen. Men ta en ny i morgenHei! Jeg er ny på forumet, men jeg er også en testetøs og lurte på om dere kunne hjelpe meg å tyde Jeg går på kobberspiral, men har blitt gravid på det før og klarer derfor naturlig nok ikke å stole helt på den. Og nå innbiller jeg meg av ulike årsaker at jeg er gravid Jeg har bare hatt en menstruasjon etter forrige fødsel og vet derfor ikke helt hvor lang syklus jeg har, men er på syklusdag 27 idag (historisk har jeg hatt alt fra 29 til 38 dagers syklus). Tok denne testen idag som ble negativ, men da jeg smugtittet på den igjen etter en time synes jeg at jeg ser en strek?! Men resultatet er kanskje ugyldig når den er så «gammel»?
Ja, tenkte å ta ny i morgen, men blir så nysgjerrig på om det faktisk kan være noe! haha Selv om jeg skjønner at sjansen for det er minimal!Ser noe, men skal være innen tidsfristen. Men ta en ny i morgen