Oss testetøser imellom

Takk for det. Det håper inderlig jeg også. Med pcos så er det jo sånn at vi egentlig aldrig helt vet når vi har El å alt er bare kluss. Hadde sterkere El test idag men ikke helt positiv, men snart. Monitor viste HØY. Har igår å idag tatt 3 slike fra Babyplan tidlig test å alle viser god strek, men den "försvinner" etter 10 minutter så vet ikke om jeg skal klasse den positiv eller negativ. Strekene er jo der. Prøvde med en lik fra Lloyd (mener det er det den heter), men der syns jeg ikke jeg kan se noe Blir litt sånn smågal av dette å dessuten hadde jeg mens mellom 5-9 juni så dette kan da ikke være mulig!
Om du tar flere og eventuelt fra forskjellig batch, og det er strek på alle så er det mest sannsynlig babystrek!❤️ Kan dyppe en av de i vann også og se om det kommer strek!
 
Om du tar flere og eventuelt fra forskjellig batch, og det er strek på alle så er det mest sannsynlig babystrek!❤️ Kan dyppe en av de i vann også og se om det kommer strek!
Smart. Kanskje skal teste det ikveld eller imorgen tidlig. Kanskje ikke klarer å holde meg til imorgen. Usikker på om de er forskjellige batcher, men sjekker.
 
Merkelige greier men begynte med litt småblødning 5 å hadde liten mens fram til 9:de. ‍♀️
Oi! Da er det jo litt rart at graviditetstesten er positiv :scratch Er jo egentlig umulig ut at du kan være gravid når det bare er litt over en uke siden du fikk mensen:bag: Men ja det kaaaan jo være babystrek, håper det❤️
 
Oi! Da er det jo litt rart at graviditetstesten er positiv :scratch Er jo egentlig umulig ut at du kan være gravid når det bare er litt over en uke siden du fikk mensen:bag: Men ja det kaaaan jo være babystrek, håper det❤️
Ikke sant‍♀️ Virker jo ikke helt reelt nei! Blir ikke klok på den kroppen, det er ihvertfall helt sant!
 
Oi! Da er det jo litt rart at graviditetstesten er positiv :scratch Er jo egentlig umulig ut at du kan være gravid når det bare er litt over en uke siden du fikk mensen:bag: Men ja det kaaaan jo være babystrek, håper det❤️
Øverste er tatt med urin å nederst er med vann. ‍♀️♀️ Jaja, får bare se ann noen dager så finner vi vel ut av ting! Forhåpentligvis. Men da får jeg vel brått stå over vin til middag med mannen idag da
 

Vedlegg

  • Screenshot_2024-06-14-16-36-39-95_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2024-06-14-16-36-39-95_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    279,2 KB · Visninger: 122
Åh, så kjipt. Burde jo kontakte Babyplan å gi dem beskjed om at testene deres gir tullestreker. Vi som prøver å har PCOS brenner en del tester i løpet av prøveperioden så blir jo ganske kostbart i lengden dette. Misstenker at mine streker også er tull, men når man håper så iherdig holder man fast ved absolutt alt Håper det klaffer for dere snart
Ja, burde jo det.

Kjenner til det, håper så veldig hver gang ❤️

Takk, dere også! Har dere prøvd lenge?
 
Jeg gjorde det en gang å fikk tilbake 5 tester, men hjalp jo ikke det. Men verdt et forsøk. Prøvd i ca 1 år. Dere da? ❤️
Det var jo fint, men om de også gir skygge så hjelper det ikke :hilarious:
Vi har prøvd i 1,5 år. Nå er det på tide at det klaffer for oss begge ❤️
 
Det var jo fint, men om de også gir skygge så hjelper det ikke :hilarious:
Vi har prøvd i 1,5 år. Nå er det på tide at det klaffer for oss begge ❤️
Første? Tenkte jeg også at 5 nye tester også med skygge gir jo ikke akkurat god "trygghet" for oss testere. Men nå får vi ta helg, kose oss å håpe det klaffer for oss begge to. Hold meg gjerne underrettet da:) God helg og lykke til ❤️
 
Har noen opplevd å få svak strek i ett lys, men ikke i et annet? De to bildene er tatt to forskjellige steder, men kan lyset få frem en strek som ikke egentlig er der?
Ser en svak strek på det første, men ikke det andre. Hadde dere tolket testen som svak positiv, eller negativ? :pompus:

Edit: jeg er 10 eller 11 dpo.
 

Vedlegg

  • IMG_8390.jpeg
    IMG_8390.jpeg
    152,9 KB · Visninger: 63
  • IMG_8391.jpeg
    IMG_8391.jpeg
    99,7 KB · Visninger: 62
Last edited:
Første? Tenkte jeg også at 5 nye tester også med skygge gir jo ikke akkurat god "trygghet" for oss testere. Men nå får vi ta helg, kose oss å håpe det klaffer for oss begge to. Hold meg gjerne underrettet da:) God helg og lykke til ❤️
Nei, nr 3. De 2 første satt på pp 1..

Ja, du også! Så får du prøve å nyte helgen og lykke til med testen, tvi tvi :D
 
Har noen opplevd å få svak strek i ett lys, men ikke i et annet? De to bildene er tatt to forskjellige steder, men kan lyset få frem en strek som ikke egentlig er der?
Ser en svak strek på det første, men ikke det andre. Hadde dere tolket testen som svak positiv, eller negativ? :pompus:

Edit: jeg er 10 eller 11 dpo.
Ja! Det er det rareste! Var dessverre en tullestrek hos meg den gangen….. :sorry: test igjen i morgen?
 
Back
Topp