Dessverre Krysser fingrene for at det bare er litt tidligNoen som kan se noe her? Ca 8 dpo
Vis vedlegget 437359
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dessverre Krysser fingrene for at det bare er litt tidligNoen som kan se noe her? Ca 8 dpo
Vis vedlegget 437359
Gratulerer! Tipper du er rundt 9 DPOKom raskere frem, men fortsatt svak, så vet ikke helt… cd 25 vet ikke el…
Vis vedlegget 437367
Ser helt klart , trenger ikke demontereKom raskere frem, men fortsatt svak, så vet ikke helt… cd 25 vet ikke el…
Vis vedlegget 437367
Ser desverre ikke noeHeisann! 8 dpo og utålmodig ser dere noe antydning her?
Ikke foreløpig- men forhåpentligvis snartHeisann! 8 dpo og utålmodig ser dere noe antydning her?
Ikke gitt å få positiv test 9 dpo, det er veldig tidlig og ikke alle får det Mange har ikke positiv test før 11 eller 12 dpo. Egget kan feste seg alt fra 5-12 dpo mener jeg å ha lest, og man får ikke pos.test før det er festaTest fra i dag… ser strek, men den er på «feil sted» ser det ut som? Og den burde vel vært sterkere i dag om det var noe? Er 9dpo.
Vis vedlegget 437387
Disse to er tørket også fra i dag
Vis vedlegget 437388
Nå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfallSer desverre ikke noe
Ser strek jaNå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfall
SnikerVis vedlegget 437612Positiv el-test i går, men enda sterkere i dag. Har hatt litt kramper i dag, sterke kramper i 20-30 min midt på dagen, og masse slim i 2-3 dager allerede. Når vil dere si eggløsning mest sannsynlig er? Vanskelig å regne når testene er positive så lenge
Er alltid den første positive som gjelder.Vis vedlegget 437612Positiv el-test i går, men enda sterkere i dag. Har hatt litt kramper i dag, sterke kramper i 20-30 min midt på dagen, og masse slim i 2-3 dager allerede. Når vil dere si eggløsning mest sannsynlig er? Vanskelig å regne når testene er positive så lenge
SeeeeerNå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfall
Ja , der ser man tydelig strekNå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfall
Hvorfor? Jeg har samme problemstilling nemligEr alltid den første positive som gjelder.