Dessverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dessverre
Gratulerer!Kom raskere frem, men fortsatt svak, så vet ikke helt… cd 25 vet ikke el…
Vis vedlegget 437367

Fikk denne nå og progesteron…. Håper
Satser på mange babystreker fremover Ser helt klart , trenger ikke demontereKom raskere frem, men fortsatt svak, så vet ikke helt… cd 25 vet ikke el…
Vis vedlegget 437367

Ser desverre ikke noeHeisann! 8 dpo og utålmodigser dere noe antydning her?

Ikke foreløpig- men forhåpentligvis snartHeisann! 8 dpo og utålmodigser dere noe antydning her?

Ikke gitt å få positiv test 9 dpo, det er veldig tidlig og ikke alle får detTest fra i dag… ser strek, men den er på «feil sted» ser det ut som? Og den burde vel vært sterkere i dag om det var noe? Er 9dpo.
Vis vedlegget 437387
Disse to er tørket også fra i dag
Vis vedlegget 437388
Mange har ikke positiv test før 11 eller 12 dpo. Egget kan feste seg alt fra 5-12 dpo mener jeg å ha lest, og man får ikke pos.test før det er festa

Nå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfallSer desverre ikke noe![]()

Ser strek jaNå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfall![]()
Vanskelig å regne når testene er positive så lengeSnikerVis vedlegget 437612Positiv el-test i går, men enda sterkere i dag. Har hatt litt kramper i dag, sterke kramper i 20-30 min midt på dagen, og masse slim i 2-3 dager allerede. Når vil dere si eggløsning mest sannsynlig er?Vanskelig å regne når testene er positive så lenge
Er alltid den første positive som gjelder.Vis vedlegget 437612Positiv el-test i går, men enda sterkere i dag. Har hatt litt kramper i dag, sterke kramper i 20-30 min midt på dagen, og masse slim i 2-3 dager allerede. Når vil dere si eggløsning mest sannsynlig er?Vanskelig å regne når testene er positive så lenge

SeeeeerNå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfall![]()

Ja , der ser man tydelig strekNå da? Ny test i dag. Nå er jeg overbevist selv hvertfall![]()

Hvorfor? Jeg har samme problemstilling nemligEr alltid den første positive som gjelder.![]()