Oss testetøser imellom

Mistet 15 mai, ikke hatt mensen siden, føler det skjer littegrann i magen og har lyst å teste men hvor mange timer burde en vente når en var på do i 18 tiden ?? Akkurat kommet hjem fra helgetur og klarer ikke vente til i morgen tidlig xsmile9
 
Mistet 15 mai, ikke hatt mensen siden, føler det skjer littegrann i magen og har lyst å teste men hvor mange timer burde en vente når en var på do i 18 tiden ?? Akkurat kommet hjem fra helgetur og klarer ikke vente til i morgen tidlig xsmile9
Hadde testet nå, så lenge du ikke har drukket masse etter kl 18
 
var så dum og testet i dag 7dpo. sa til neg selv at jeg ikke måtte bli skuffet hvis den ble negativ, fordi det er så tidlig, men ble selvfølgelig det og tenkte håpet er ute, haha…. Noen her som har fått negativ 7dpo så positiv??? Trenger litt oppmuntrende ord ❤️
 
var så dum og testet i dag 7dpo. sa til neg selv at jeg ikke måtte bli skuffet hvis den ble negativ, fordi det er så tidlig, men ble selvfølgelig det og tenkte håpet er ute, haha…. Noen her som har fått negativ 7dpo så positiv??? Trenger litt oppmuntrende ord ❤️
Nesten alle vil jeg tro? Jeg blandt annet ☺️ fikk negativ 7 og 8 dpo, svaak svaak strek 9 dpo og mer synlig 10 dpo osv ☺️
 
var så dum og testet i dag 7dpo. sa til neg selv at jeg ikke måtte bli skuffet hvis den ble negativ, fordi det er så tidlig, men ble selvfølgelig det og tenkte håpet er ute, haha…. Noen her som har fått negativ 7dpo så positiv??? Trenger litt oppmuntrende ord ❤️
Tror ytterst få får positiv på dpo7 og hvis de gjør det har kanskje eggløsning kommet tidligere enn forventet. Har lest at egg fester seg som regel mellom dpo6 og 12 og så tar det ett par dager før det er nok hcg for å slå ut på test.

Jeg har sett noen få svak positiv på dpo8 men det er også veldig tidlig å teste. Selv fikk jeg svak positiv på dpo9. Det var første dag jeg testet fordi jeg opplevde festesmerter 2 dager før og hadde en del symptomer som er uvanlig for meg i luteal fase.
 
Mistet 15 mai, ikke hatt mensen siden, føler det skjer littegrann i magen og har lyst å teste men hvor mange timer burde en vente når en var på do i 18 tiden ?? Akkurat kommet hjem fra helgetur og klarer ikke vente til i morgen tidlig xsmile9
Testet etter å ha holdt meg to timer …min cd 1 var 18.Mai. Fikk denne nå.
Dessverre lider jeg av testomani og har nok gjort babyplan søkkrike…
Håper jeg greier holde meg til en Anna hver dag….

IMG_0243.jpeg
 
Gratulerer Testet etter ca 3,5 time men ikke positiv, så har et lite håp om at det viser noe i morgen tidlig eller så tuller kroppen veldig med meg :oops:
Jeg har mistet mange gg, både da jeg var yngre og selvfølgelig nå på slutten av muligheten. Føler med deg. Ofte tar det litt tid å få syklus på plass, spesielt hvis du hadde en del hcg i kroppen. Krysser fingre for deg likevel.
 
var så dum og testet i dag 7dpo. sa til neg selv at jeg ikke måtte bli skuffet hvis den ble negativ, fordi det er så tidlig, men ble selvfølgelig det og tenkte håpet er ute, haha…. Noen her som har fått negativ 7dpo så positiv??? Trenger litt oppmuntrende ord ❤️
Som andre sier tror jeg de færreste får positiv så tidlig ;-) Fått negativ 8 dpo og det ble barn. Testet da positivt 10 dpo.
 
Back
Topp