Jeg har egentlig hatt ganske god erfaring med testene til Makesure, MEN de ga meg falsk positiv/skyggestrek en syklus, var overbevist om at jeg var gravid før jeg testet med et annet merke som var blenda. Jeg håper det er babystrek i ditt tilfelle, men mine skygger var dessverre ganske like disseForstår ingenting… er det så vanlig med skygge på tester? Jeg er hun som la ut den forferdelige skyggestreken jeg fikk med RFSU, tok da make sure morgen etter som var negativ men kan skimte strek etter tørket (bildet med 2 tester på) tok en ny denne morgenen (bildene med 1 test på) streken kunne skimtes ganske fort men ble såvidt mer synlig når tørket. Får jeg kronisk skyggestrek? Eller treig hcg stigning? Slår make sure ut treigt? Dårlig farge med de testene? Ikke sikkert dere ser «skyggestreken» engang, kan bare være meg med veldig sterkt streksyn også tipper egt eggløsning skal komme om en ukes tid, men som sagt tidligere så har jeg følt for å teste da sist «mens» var veldig rar
Makesure er vel kjent for å ha litt ujevn mengde fargestoff, men de gangene jeg har vært gravid så har det liksom ikke vært noe tvil. Legger ved bilde av test 9DPO, er i dag 13+4.