Oss testetøser imellom

Forstår ingenting… er det så vanlig med skygge på tester? Jeg er hun som la ut den forferdelige skyggestreken jeg fikk med RFSU, tok da make sure morgen etter som var negativ men kan skimte strek etter tørket (bildet med 2 tester på) tok en ny denne morgenen (bildene med 1 test på) streken kunne skimtes ganske fort men ble såvidt mer synlig når tørket. Får jeg kronisk skyggestrek? Eller treig hcg stigning? Slår make sure ut treigt? Dårlig farge med de testene? Ikke sikkert dere ser «skyggestreken» engang, kan bare være meg med veldig sterkt streksyn også:oops: tipper egt eggløsning skal komme om en ukes tid, men som sagt tidligere så har jeg følt for å teste da sist «mens» var veldig rar:rolleyes:
Jeg har egentlig hatt ganske god erfaring med testene til Makesure, MEN de ga meg falsk positiv/skyggestrek en syklus, var overbevist om at jeg var gravid før jeg testet med et annet merke som var blenda. Jeg håper det er babystrek i ditt tilfelle, men mine skygger var dessverre ganske like disse:(

Makesure er vel kjent for å ha litt ujevn mengde fargestoff, men de gangene jeg har vært gravid så har det liksom ikke vært noe tvil. Legger ved bilde av test 9DPO, er i dag 13+4.
IMG_8701.jpeg
 
Forstår ingenting… er det så vanlig med skygge på tester? Jeg er hun som la ut den forferdelige skyggestreken jeg fikk med RFSU, tok da make sure morgen etter som var negativ men kan skimte strek etter tørket (bildet med 2 tester på) tok en ny denne morgenen (bildene med 1 test på) streken kunne skimtes ganske fort men ble såvidt mer synlig når tørket. Får jeg kronisk skyggestrek? Eller treig hcg stigning? Slår make sure ut treigt? Dårlig farge med de testene? Ikke sikkert dere ser «skyggestreken» engang, kan bare være meg med veldig sterkt streksyn også:oops: tipper egt eggløsning skal komme om en ukes tid, men som sagt tidligere så har jeg følt for å teste da sist «mens» var veldig rar:rolleyes:
Sliter med det samme... er på cd 37 eller noe og får disse hele tiden.. Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men fått sånn på alle testene denne måneden :confused005
 

Vedlegg

  • 20240603_090835.jpg
    20240603_090835.jpg
    1,2 MB · Visninger: 80
  • 20240603_090500.jpg
    20240603_090500.jpg
    771,9 KB · Visninger: 81
Jeg har egentlig hatt ganske god erfaring med testene til Makesure, MEN de ga meg falsk positiv/skyggestrek en syklus, var overbevist om at jeg var gravid før jeg testet med et annet merke som var blenda. Jeg håper det er babystrek i ditt tilfelle, men mine skygger var dessverre ganske like disse:(

Makesure er vel kjent for å ha litt ujevn mengde fargestoff, men de gangene jeg har vært gravid så har det liksom ikke vært noe tvil. Legger ved bilde av test 9DPO, er i dag 13+4.
Vis vedlegget 436758
Gratulerer så mye med graviditeten :Heartpink ja ser jo veldig godt streken din, å mine er veldig tvilsomme i forhold ja:(tenker jeg tester imorgen å muligens dagen etter for blir ikke den «skyggen» noe mer strek aktig så vet jeg med sikkerhet at det er bare det det er:)
 
Sliter med det samme... er på cd 37 eller noe og får disse hele tiden.. Om det er vanlig eller ikke vet jeg ikke, men fått sånn på alle testene denne måneden :confused005
Utrolig kjipt å få forhåpninger:(kanskje vi har naturlig sånn 4-5hcg i blodet som utgjør de skyggene? Jeg vet ikke:banghead: Men bestevenninnen min fikk ikke utslag på sin test før hun var 10 uker på vei:rolleyes:så klarer liksom aldri å gi helt det håpet gå heller:nailbiting:
 
Gratulerer så mye med graviditeten :Heartpink ja ser jo veldig godt streken din, å mine er veldig tvilsomme i forhold ja:(tenker jeg tester imorgen å muligens dagen etter for blir ikke den «skyggen» noe mer strek aktig så vet jeg med sikkerhet at det er bare det det er:)
Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! :Heartred
 
Utrolig kjipt å få forhåpninger:(kanskje vi har naturlig sånn 4-5hcg i blodet som utgjør de skyggene? Jeg vet ikke:banghead: Men bestevenninnen min fikk ikke utslag på sin test før hun var 10 uker på vei:rolleyes:så klarer liksom aldri å gi helt det håpet gå heller:nailbiting:
Kanskje det :scratch men har tidligere ikke fått skygge når jeg har tatt tester, så må i såfall være noe nytt :shifty: Har liksom så mange symptomer også, så blir så forvirra :arghh: oi, 10 uker ja... var det et vellykket svangerskap?
 
Ja
Kanskje det :scratch men har tidligere ikke fått skygge når jeg har tatt tester, så må i såfall være noe nytt :shifty: Har liksom så mange symptomer også, så blir så forvirra :arghh: oi, 10 uker ja... var det et vellykket svangerska
Kanskje ta en blodprøve? :Heartpink Ja det var vellykket, datteren hennes har akk fylt 3 år:shy:
 
Fremdeles svake streker :confused005

Men nyter hvertfall større pupper så lenge det varer da :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20240604_144818.jpg
    20240604_144818.jpg
    2,1 MB · Visninger: 80
Denne ble litt mindre fargestoff rundt omkring på, men føler streken er der selvom :confused005
 

Vedlegg

  • 20240604_193440.jpg
    20240604_193440.jpg
    2,3 MB · Visninger: 98
  • Screenshot_20240604_194046_Adobe Photoshop Express.jpg
    Screenshot_20240604_194046_Adobe Photoshop Express.jpg
    246 KB · Visninger: 101
Etter å ha fått skyggestreker på flere forskjellige tester de to siste syklusene har jeg gitt meg selv testeforbud. Håper jeg klarer å holde det, har ikke kjøpt inn flere tester, så har kun et par tester som ikke er så sensitive.
 
Flere som er CD9 i dag? Er i gang med el-testing, og det er jo alltid spennende ;) fikk 8 på smile i går og 6,5 i dag, heh.. blir spennende å teste i ettermiddag! :)
 
Strek eller ikke strek? Jeg føler det er noe, samtidig som jeg føler den er blenda. Er på syklusdag 30 (aner ikke når eggløsning evt var)
IMG_8151.png
 
Back
Topp