Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som en babystrek i mine øyneHjelp, dette må vel være skygge?
Bakgrunnen før denne testen er at jeg begynte å spotte 3 ish dager før mens, de to påfølgende dagene så blødde jeg friskt blod så gikk det over til spotting igjen? Å ga seg en dag tidligere enn min mens pleier? Så tok en test, dette ble utfallet.. får vel bare vente å se de neste dageneSer ut som en babystrek i mine øyne
Jeg hadde høyere HCG når jeg gikk gravid ned gutt enn jente. 4+2 hadde jeg 107 med jente og 457 med guttNei , det trenger det nok ikke ha . Men jeg synes det kunne hvert kjekt å vite likevel . Synes denne var interresant.
Høres jo ikke ut som en vanlig menstruasjon? Så det kan faktisk være festeblødning eller en tilfeldig blødningBakgrunnen før denne testen er at jeg begynte å spotte 3 ish dager før mens, de to påfølgende dagene så blødde jeg friskt blod så gikk det over til spotting igjen? Å ga seg en dag tidligere enn min mens pleier? Så tok en test, dette ble utfallet.. får vel bare vente å se de neste dagene
Ser kjent utWho’s with me? Flere som har det sånn i undertøysskuffa si, på starten av hver pp?
Vis vedlegget 436649
Å evt et sånt lager med både g - og el tester i massevis
Vis vedlegget 436650
Dette ser ut som metode-tester, som er kjent for å slå ut sent og svakt. Hvis du av og til har sykluser på 33 dager, og ikke vet når eggløsningen var denne runden, kan du jo potensielt bare være på IKM i dag. I så fall vil jeg si at det er et godt tegn at disse testene har slått ut såpass mye allerede! Jeg tillater meg å være forsiktig optimist på dine vegneSyklusdag 34 (aner ikke når el var) og føler jeg har fått skygger hele veien (diverse merker). Tok disse nå (litt over 1t gammel urin) med sensitivitet på 10. Pleier ikke å ha så lange sykluser (max 33) og har mye stikkinger, murringer og ømme/større pupper. Men hadde jeg vært gravid så burde jo testen ha vært sterkere nå? Har testet i en lengre periode, og det har ikke vært noen tydeligere strek enn dette noen av dagene. Bildene er tatt etter tiden, men om noe ble strekene svakere etter utgått tid.
Noen som har opplevd det samme?
Dette ser ut som metode-tester, som er kjent for å slå ut sent og svakt. Hvis du av og til har sykluser på 33 dager, og ikke vet når eggløsningen var denne runden, kan du jo potensielt bare være på IKM i dag. I så fall vil jeg si at det er et godt tegn at disse testene har slått ut såpass mye allerede! Jeg tillater meg å være forsiktig optimist på dine vegne
Er make sure med morgenurin? I så tilfelle ville jeg ikke gitt opp før jeg hadde tatt ny utpå dagen vi er flere som har sterkere tester utpå dagenVar skyggestrek RFSU er tatt i går formiddag og make sure er tatt i dag tidlig, så ville bare få frem den forferdelige skyggen med RFSU
Tenkte samme tanke, så tok et par til 2ish timer etter de fra morgenen å den var negativ «skyggestrek» etter frist/tørket bareEr make sure med morgenurin? I så tilfelle ville jeg ikke gitt opp før jeg hadde tatt ny utpå dagen vi er flere som har sterkere tester utpå dagen
Åja, make sure var med morgen urinså var vel bare en rar menstrasjon og en defekt test denne gangEr make sure med morgenurin? I så tilfelle ville jeg ikke gitt opp før jeg hadde tatt ny utpå dagen vi er flere som har sterkere tester utpå dagen
Ååå jeg er 10 dpo i morgen og har så sykt lyst til å prøve en Clearblue digital! Trodde ikke de kunne slå ut så tidlig, men da er det jo håp. Jeg hadde blitt SÅ glad!Jeg gjorde akkurat det samme! Men ga meg håp likevel når jeg leste dette:
Vis vedlegget 436447
Vis vedlegget 436448
Så tror jeg ryker på en i morgen uansett. Selv om den kanskje ikke slår ut
Oi de var veldig tydlige til å være skyggestrek! RFSU er veldig dårlige… Makesure skal være bra Ville fortsatt å teste, men ja de ser jo ut som babystrekerForstår ingenting… er det så vanlig med skygge på tester? Jeg er hun som la ut den forferdelige skyggestreken jeg fikk med RFSU, tok da make sure morgen etter som var negativ men kan skimte strek etter tørket (bildet med 2 tester på) tok en ny denne morgenen (bildene med 1 test på) streken kunne skimtes ganske fort men ble såvidt mer synlig når tørket. Får jeg kronisk skyggestrek? Eller treig hcg stigning? Slår make sure ut treigt? Dårlig farge med de testene? Ikke sikkert dere ser «skyggestreken» engang, kan bare være meg med veldig sterkt streksyn også tipper egt eggløsning skal komme om en ukes tid, men som sagt tidligere så har jeg følt for å teste da sist «mens» var veldig rar
Hadde vært gøy om det var det men ja, får teste videre de neste dagen for skal jo bli gradevis sterke om det er tilfelletOi de var veldig tydlige til å være skyggestrek! RFSU er veldig dårlige… Makesure skal være bra Ville fortsatt å teste, men ja de ser jo ut som babystreker
Forstår ingenting… er det så vanlig med skygge på tester? Jeg er hun som la ut den forferdelige skyggestreken jeg fikk med RFSU, tok da make sure morgen etter som var negativ men kan skimte strek etter tørket (bildet med 2 tester på) tok en ny denne morgenen (bildene med 1 test på) streken kunne skimtes ganske fort men ble såvidt mer synlig når tørket. Får jeg kronisk skyggestrek? Eller treig hcg stigning? Slår make sure ut treigt? Dårlig farge med de testene? Ikke sikkert dere ser «skyggestreken» engang, kan bare være meg med veldig sterkt streksyn også tipper egt eggløsning skal komme om en ukes tid, men som sagt tidligere så har jeg følt for å teste da sist «mens» var veldig rar
Bildene er tatt etter tidsfrist, så tar det ikke som positiv nei. Men opplever selv at testene er blanke etter tidsfrist til vanlig. Men får se hva testen viser imorgenHvor lenge etter testing har du tatt bildene? Innen tidsfrist ?