Oss testetøser imellom

Jeg gjorde akkurat det samme! Men ga meg håp likevel når jeg leste dette:

Vis vedlegget 436447


Vis vedlegget 436448

Så tror jeg ryker på en i morgen uansett. Selv om den kanskje ikke slår ut :dontknow
Hihi, det øverste bildet kjenner jeg igjen! :shy: Jeg tok ovitrelle som jeg testet ut, derfor kan man skimte streker 6 og 7 dpo. Var sikker på at det var baby da jeg så rosa strek 9 dpo :Heartred
 
Hvordan gikk testen i dag?:angelic:
IMG_6598.jpeg

Jeg skimter noe, men har begynt å spotte litt, så det er nok bare skygger :/ Den ser heller ikke særlig rosa ut. Men det er jo merkelig å få skygger på flere tester, som ikke engang er av samme merke..
 
Hei!

Her er TR i gang og jeg klargjør for ny pp! Har bestilt både g-test og el-test fra babyplan med merket Smile- har noen testet dette? <3 :)
 
Jeg hadde hcg på 18193 5+2 23DPO og 46560 hcg 5+6 27DPO .

Er det noen som har hatt høyt uten at det var tvillinger og hvilket kjønn ble det ?
 
Hcg nivå har ingenting med kjønn å gjøre ☺️ hørt om flere med høyt hcg nivå og det kun har vært 1. uavhengig av kjønn ☺️
 
Hcg nivå har ingenting med kjønn å gjøre ☺️ hørt om flere med høyt hcg nivå og det kun har vært 1. uavhengig av kjønn ☺️
Nei , det trenger det nok ikke ha . Men jeg synes det kunne hvert kjekt å vite likevel . Synes denne var interresant. :)
 

Vedlegg

  • IMG_7185.jpeg
    IMG_7185.jpeg
    769 KB · Visninger: 46
Back
Topp