Oss testetøser imellom

Klarer ikke bli enig med meg selv her om nederste test er helt negativ eller om det er en skygge, eller svak stek. Gjorde fargen litt mørkere, men vet ikke. Er 10 eller 11dpo, så er vel ingenting.
 

Vedlegg

  • 7A70705E-2563-4A00-ABD9-52397F37AC32.jpeg
    7A70705E-2563-4A00-ABD9-52397F37AC32.jpeg
    931,1 KB · Visninger: 100
Klarer ikke bli enig med meg selv her om nederste test er helt negativ eller om det er en skygge, eller svak stek. Gjorde fargen litt mørkere, men vet ikke. Er 10 eller 11dpo, så er vel ingenting.
Vanskelig å si om det er skygge eller babystrek, ville tatt ny å sett om det kommer strek der også :)
 
Klarer ikke bli enig med meg selv her om nederste test er helt negativ eller om det er en skygge, eller svak stek. Gjorde fargen litt mørkere, men vet ikke. Er 10 eller 11dpo, så er vel ingenting.
Vanskelig å si, er bildet innenfor tiden på den siste? Jeg fikk også en tilnærmet en, men det var da flere timer etter jeg tisset på den.
 
Skal ta i morgen tidlig. Den nederste er fra i dag, 11 dpo. Men jeg føler meg veldig pessimistisk :p
Hm.. Håper den er lettere å tyde i morgen! Stusset bare så på at fargen var «tom» på den siste liksom:scratch Kanskje litt defekt? Men føler jeg skimter noe på den før det også, men merker jeg ikke stoler helt på babyplan om dagen. Spennende uansett da!
 
Hm.. Håper den er lettere å tyde i morgen! Stusset bare så på at fargen var «tom» på den siste liksom:scratch Kanskje litt defekt? Men føler jeg skimter noe på den før det også, men merker jeg ikke stoler helt på babyplan om dagen. Spennende uansett da!
Jeg stoler heller ikke helt på de, fikk noen supersvake streker på de sist syklus også, men har aldri fått det tidligere. Merkelig.
Nå har jeg kjøpt makesure, men så at de var på 25 og ikke 10..
 
Alle er tatt på morgenen. Den øverste er 8 dpo, den i midten 9 dpo og den siste er fra i dag, 11 dpo.
Hvis du er usikker, så kan du prøve å ta en nå eller på litt senere urin enn morgen. Vi er mange som opplever sterkere tester på andre urin eller utover ettermiddag/kveld ☺️
 
Jeg stoler heller ikke helt på de, fikk noen supersvake streker på de sist syklus også, men har aldri fått det tidligere. Merkelig.
Nå har jeg kjøpt makesure, men så at de var på 25 og ikke 10..
Jeg gjorde akkurat det samme! Men ga meg håp likevel når jeg leste dette:

IMG_4460.png



IMG_4462.png


Så tror jeg ryker på en i morgen uansett. Selv om den kanskje ikke slår ut :dontknow
 
Jeg stoler heller ikke helt på de, fikk noen supersvake streker på de sist syklus også, men har aldri fått det tidligere. Merkelig.
Nå har jeg kjøpt makesure, men så at de var på 25 og ikke 10..
Makesure får strek tidligere enn tidligtestene!
Jeg tok blodprøve og fikk hcg på 21 samtidig som jeg hadde denne testen:
IMG_5514.jpeg

Ganske sterk strek og hcg under 25!
 
Aner ikke hvilken dpo jeg er siden syklusen er på halv åtte og el kom 6-7 dager for seint. Alt fra 5 - 7 dpo kanskje?Men mye foregår i kroppen som ikke skjer til vanlig :whacky011

Støl i magen, river skikkelig hvis jeg reiser meg opp for raskt. Såre brystvorter i flere dager, i dag har det kommet masse synlige blodårer på puppene :rolleyes: kvalm de to siste dagene. Tempen stiger ikke sånn som den pleier, mer gradvis. Uren hud delux. Aldri hatt sein el på dene måten før. Kanskje kroppen bare er helt hypergira :laughing002

Falt selvfølgelig for fristelsen og testet før jeg la meg nå. Haha. Så blankt som det kan bli, som ventet.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240529-224920_FF App.jpg
    Screenshot_20240529-224920_FF App.jpg
    485 KB · Visninger: 21
Back
Topp