Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skimter noe på alle, tatt flere da?Hva tenker dere om disse? 8,9 og 11 dpo. Er det bare skygge på den nederste?
Vis vedlegget 436442
Vanskelig å si om det er skygge eller babystrek, ville tatt ny å sett om det kommer strek der ogsåKlarer ikke bli enig med meg selv her om nederste test er helt negativ eller om det er en skygge, eller svak stek. Gjorde fargen litt mørkere, men vet ikke. Er 10 eller 11dpo, så er vel ingenting.
Jeg ser strek .Hva tenker dere om disse? 8,9 og 11 dpo. Er det bare skygge på den nederste?
Vis vedlegget 436442
Jeg ser på de to nederste, og ser ut som den nederste er sterkere. Er den siste tatt nå på kvelden eller er de på morgenurin?Hva tenker dere om disse? 8,9 og 11 dpo. Er det bare skygge på den nederste?
Vis vedlegget 436442
Svak strek?Klarer ikke bli enig med meg selv her om nederste test er helt negativ eller om det er en skygge, eller svak stek. Gjorde fargen litt mørkere, men vet ikke. Er 10 eller 11dpo, så er vel ingenting.
Vanskelig å si, er bildet innenfor tiden på den siste? Jeg fikk også en tilnærmet en, men det var da flere timer etter jeg tisset på den.Klarer ikke bli enig med meg selv her om nederste test er helt negativ eller om det er en skygge, eller svak stek. Gjorde fargen litt mørkere, men vet ikke. Er 10 eller 11dpo, så er vel ingenting.
Tror det, men senere etter at den tørket er det så og si umulig å skimte noe.Vanskelig å si, er bildet innenfor tiden på den siste? Jeg fikk også en tilnærmet en, men det var da flere timer etter jeg tisset på den.
Vanskelig å si om det er skygge eller babystrek, ville tatt ny å sett om det kommer strek der også
Tror jeg tester igjen i morgen eller fredag. Da må den vel være enten negativ eller positiv. Angrer alltid på at jeg tester før IKM.Svak strek?
Alle er tatt på morgenen. Den øverste er 8 dpo, den i midten 9 dpo og den siste er fra i dag, 11 dpo.Jeg ser på de to nederste, og ser ut som den nederste er sterkere. Er den siste tatt nå på kvelden eller er de på morgenurin?
Skal ta i morgen tidlig. Den nederste er fra i dag, 11 dpo. Men jeg føler meg veldig pessimistiskskimter noe på alle, tatt flere da?
Hm.. Håper den er lettere å tyde i morgen! Stusset bare så på at fargen var «tom» på den siste liksom Kanskje litt defekt? Men føler jeg skimter noe på den før det også, men merker jeg ikke stoler helt på babyplan om dagen. Spennende uansett da!Skal ta i morgen tidlig. Den nederste er fra i dag, 11 dpo. Men jeg føler meg veldig pessimistisk
Jeg stoler heller ikke helt på de, fikk noen supersvake streker på de sist syklus også, men har aldri fått det tidligere. Merkelig.Hm.. Håper den er lettere å tyde i morgen! Stusset bare så på at fargen var «tom» på den siste liksom Kanskje litt defekt? Men føler jeg skimter noe på den før det også, men merker jeg ikke stoler helt på babyplan om dagen. Spennende uansett da!
Ser strek på den til venstreHva tenker dere om disse? 8,9 og 11 dpo. Er det bare skygge på den nederste?
Vis vedlegget 436442
Hvis du er usikker, så kan du prøve å ta en nå eller på litt senere urin enn morgen. Vi er mange som opplever sterkere tester på andre urin eller utover ettermiddag/kveldAlle er tatt på morgenen. Den øverste er 8 dpo, den i midten 9 dpo og den siste er fra i dag, 11 dpo.
Ååå jeg håper for deg!Alle er tatt på morgenen. Den øverste er 8 dpo, den i midten 9 dpo og den siste er fra i dag, 11 dpo.
Jeg gjorde akkurat det samme! Men ga meg håp likevel når jeg leste dette:Jeg stoler heller ikke helt på de, fikk noen supersvake streker på de sist syklus også, men har aldri fått det tidligere. Merkelig.
Nå har jeg kjøpt makesure, men så at de var på 25 og ikke 10..
Makesure får strek tidligere enn tidligtestene!Jeg stoler heller ikke helt på de, fikk noen supersvake streker på de sist syklus også, men har aldri fått det tidligere. Merkelig.
Nå har jeg kjøpt makesure, men så at de var på 25 og ikke 10..