Mulig jeg tar feil her, men mener det er at det vises en svak svak, grå strek på testen uten at det egentlig er noe utslag. Kan se ut som en positiv test, men er ikke det.Dumt spørsmål, men…. Hva menes med skyggestrek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig jeg tar feil her, men mener det er at det vises en svak svak, grå strek på testen uten at det egentlig er noe utslag. Kan se ut som en positiv test, men er ikke det.Dumt spørsmål, men…. Hva menes med skyggestrek?
Ser noe på det øverste bildet. Har du bilde helt uten redigering?Noen som kan se noe her? Vis vedlegget 435953Vis vedlegget 435954
Aha, jeg skjønner! TakkMulig jeg tar feil her, men mener det er at det vises en svak svak, grå strek på testen uten at det egentlig er noe utslag. Kan se ut som en positiv test, men er ikke det.
Ser noe på det øverste bildet. Har du bilde helt uten redigering?
Det der er veldig fin stigning GratulererEr dette ok til å være 12, 13 og 14 dpo? Jeg ser jo tydelig stigning, men burde streken vært sterkere til nå?
Har 1-2 på CB med ukesindikator. Vil ikke fortelle sambo før jeg vet at det ikke er kjemisk
Jeg hadde ikke tolket de som noe kjemisk enda hvertfallKjemisk? Føler streken burde vært mye sterkere nå..
Første bilde: øverste 10 dpo, nederste 14 dpo.
Andre bilde: 10 dpo, 12 dpo, 14 dpo.
Tredje bilde: eggløsningstester for morro skyld. De har økt
Prøv å ta samme type tester, er så vanskelig å sammenlikne mellom forskjellige merker! synes det ser fint ut. Det kan være forskjell på mengde fargestoff i testene ogsåKjemisk? Føler streken burde vært mye sterkere nå..
Første bilde: øverste 10 dpo, nederste 14 dpo.
Andre bilde: 10 dpo, 12 dpo, 14 dpo.
Tredje bilde: eggløsningstester for morro skyld. De har økt
Jeg likte best babyplan og Makesure sine! Makesure fåes kjøpt på kiwi nå og tror jeg, evt SPAR og Meny, og på nettet (farmasiet.no f.eks). Makesure er de blå med gult papir tilSer mange bruker babyplan sine teststrimler, er det de som er best eller andre merker dere anbefaler ?
Ja, men jeg hadde bare igjen to av de første tok ny test i dsg og nå er den sterkere øverste 14 dpo og nederste 15 dpoPrøv å ta samme type tester, er så vanskelig å sammenlikne mellom forskjellige merker! synes det ser fint ut. Det kan være forskjell på mengde fargestoff i testene også
Ser jo kjempefint ut!Ja, men jeg hadde bare igjen to av de første tok ny test i dsg og nå er den sterkere øverste 14 dpo og nederste 15 dpo
Ser streken! Men vet ikke hvilken test det er og om de er kjent for skygger?Noen som har noen formeninger om denne? Er det skygge eller kan det være en reel strek tro? 9dpo Vis vedlegget 436111
Jeg ser streken! Dette er metode ? De slår jo ofte sent ut har jeg lest. Spennende de neste dageneNoen som har noen formeninger om denne? Er det skygge eller kan det være en reel strek tro? 9dpo Vis vedlegget 436111
Det er metode tidligtest. Var ikke mye skygger på de før iallefallSer streken! Men vet ikke hvilken test det er og om de er kjent for skygger?
Tusen takk, var de to typene det sto i mellom å bestille, da kan jeg handle mistet forrige uke selv om vi ikke var prøvere enda men nå klarer vi ikke venteJeg likte best babyplan og Makesure sine! Makesure fåes kjøpt på kiwi nå og tror jeg, evt SPAR og Meny, og på nettet (farmasiet.no f.eks). Makesure er de blå med gult papir til
Blir spennende å se på neste test du tar daDet er metode tidligtest. Var ikke mye skygger på de før iallefall