Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg ser strek
Ingen?Altså damer. Hjelp!
Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer! Jeg har hatt Maksimal på monitor hele tre dager (se charten) å tempen har gått opp i 4 dager med FF har fortsatt ikke satt coverline på meg.? Noen som har vært borti det samme? Tok en graviditetstest imorges for å sjekke, men føler jo det er for tidlig. Men der er det vel to streker? Eller?
Erfaringer?
Kan bare svare utifra egen erfaring på de testene, at den streken hadde jeg ikke stolt på alene. Jeg har opplevd å få slik strek mange ganger uten det har vært noe, og jeg har også opplevd å få en svak strek når jeg har el. Har sett flere her inne har opplevd det.Ingen?
Jeg kan dessverre ikke se noe her. Kan eggløsningen ha kommet litt senere enn antatt siden mensen ikke er kommet?Hatt så ømme bryster/nipler så har i de siste dagene kastet meg over å teste
Føler meg jo helt grønn for føler jeg ser noe men samtidig så vet jeg ikke om det er skygge eller ett hint av tegn til rosa strek.
Testen er tatt nå ikveld
Vis vedlegget 438259Vis vedlegget 438260Vis vedlegget 438261
Etter cirka 3 minutter
Vis vedlegget 438262
cirka 5 minutter
Hva ser dere? Er det noe håp i testene?
Skulle dog hatt mens på onsdag/torsdag så er 3IKM i dag.
Jeg ser absolutt streken, men som Cowgirl sier, så er det foreløpig vanskelig å si om det bare er en skygge eller om det faktisk er en babystrek. Blir spennende med neste test i morgen (hvis du skal teste igjen da)!Altså damer. Hjelp!
Nå trenger jeg litt hjelp fra dere damer! Jeg har hatt Maksimal på monitor hele tre dager (se charten) å tempen har gått opp i 4 dager med FF har fortsatt ikke satt coverline på meg.? Noen som har vært borti det samme? Tok en graviditetstest imorges for å sjekke, men føler jo det er for tidlig. Men der er det vel to streker? Eller?
Erfaringer?
Irriterer meg grønn på at det ikke bare enten er en strek der eller ikke Hater å gå i uvissheten liksom. Men er egentlig charten å coverline jeg er ute etter å finne, men den har jo ikke markert den! Men kanske imorgen da? Tester nok imorra tidlig igjen ja, men har snart ikke mere tester igjen å skal på ferie på Tirsdag så hadde gjerne hatt KLART svar da!Jeg ser absolutt streken, men som Cowgirl sier, så er det foreløpig vanskelig å si om det bare er en skygge eller om det faktisk er en babystrek. Blir spennende med neste test i morgen (hvis du skal teste igjen da)!
Kjenner meg veldig igjen i frustrasjonen!Irriterer meg grønn på at det ikke bare enten er en strek der eller ikke Hater å gå i uvissheten liksom. Men er egentlig charten å coverline jeg er ute etter å finne, men den har jo ikke markert den! Men kanske imorgen da? Tester nok imorra tidlig igjen ja, men har snart ikke mere tester igjen å skal på ferie på Tirsdag så hadde gjerne hatt KLART svar da!
Kjenner meg veldig igjen i frustrasjonen!
Dagens tester! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Jeg ser absolutt streken, men som Cowgirl sier, så er det foreløpig vanskelig å si om det bare er en skygge eller om det faktisk er en babystrek. Blir spennende med neste test i morgen (hvis du skal teste igjen da)!
Ser da rosa ut?Dagens tester! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg.
Skimter noe her også! Og det er jo fortsatt veldig tidlig. Håper det utvikler segDagens tester! Vet ikke helt hva jeg skal tro jeg.
Jaa!Ser da rosa ut?
Skimter jo noe... Jeg synes dessverre slike streker like greit kan dukke opp uten at man er gravid. Blir spennende å se i morgen daTrenger øynene deres jeg. Ser jeg skygge strek/svaaaak babystrek eller innbiller jeg meg det bare, at det er ren ønsketenkning.
Jeg ANER ikke syklusen min, da mens ikke kom som planlagt etter pilleslutt (Slinda) ELtester har ikke vist positivt de siste to uker, siden jeg startet å teste..Vis vedlegget 438332Vis vedlegget 438333Vis vedlegget 438334
Ja, det som er litt skummelt. Men jeg har aldri hatt en falsk strek før i prøvetid tidligere.. spent!!Skimter jo noe... Jeg synes dessverre slike streker like greit kan dukke opp uten at man er gravid. Blir spennende å se i morgen da
Synes dessverre disse ser negative utBlir sprø av å kikke på tester og føle at jeg ser noe dagens tester: