Oss testetøser imellom

Eggløsningsprøyte. Den gir som regel falsk positivt i 10 dager, for noen enda lengre. Inneholder hcg. Jeg er på dag 12 siden sprøyta, men den kan ofte henge en stund igjen. Og de babyplan tidlig strimlene fanger nok opp det bittelille hcg som fortsatt er i kroppen etter den. Derfor også så varierende tester på samme urin.
Forstår! Kanskje best å vente til IKM da for å unngå å bli forvirret og skuffet. Men krysser fingrene for deg :Heartred
 
Som regel ikke mer enn 10 dager, men for endel ganske lenge. Veg noen som har fått skyggestreker opp til 14 dpo. Tidlig tester fanger jo opp alt mulig, så er nok derfor jeg for utslag på dem og ikke på CB digital. Men, jeg tar hcg i morgen så kan jeg slutte på medisiner om hcg er under 5. så blir det nytt forsøk neste syklus.

Håper hcg prøven viser en graviditet og at dere slipper nytt forsøk neste syklus.
 
Forstår! Kanskje best å vente til IKM da for å unngå å bli forvirret og skuffet. Men krysser fingrene for deg :Heartred
Ja egentlig, men har hatt tre forsøk før og blitt gravid alle gangene så har ikke opplevd før nå å få sånne skyggestreker som varierer etc, men neste forsøk venter jeg med strimler til 11/12 dpo iallefall. Er det graviditet via IVF så bør det være en positiv senest 11 dpo, men det finns jo selvfølgelig unntak
 
9 og 10 dpo :/ tror kanskje det er ovitrelle
IMG_2390.jpeg
 
Min test 9 dpo. Stoler ikke helt på den siden jeg har fått strek på babyplan uten å være gravid :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_9369.jpeg
    IMG_9369.jpeg
    126,4 KB · Visninger: 64
Jeg fikk nesten blanke tester i dag, men positiv på ultra tidlig digital. 11 dpo, så må være stusselig med HCG. Strimlene er svakere enn i går og da fikk jeg negativ på digital. Merkelig? Noen som har fått positiv digital, men samtidig nesten blanke tester? Og, noen som har erfart at ovitrielle kan gi falsk positiv på digital så sent?
IMG_3226.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_3228.jpeg
    IMG_3228.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 16
Jeg vet man leter etter symptomer i prøvetiden, men er det andre som er varme for tiden? Er så kokt hele tiden, to dager over IKM og negative tester. Er det vanlig å være varm før mensen også kanskje? Har glemt alt jeg :arghh:
 
Noen som har opplevd at babyplan og makesure sine strimler har blitt «positive» etter at sjekktiden har gått ut? Har aldri opplevd dette før og nå er det plutselig 3 tester med streker her..
 
I dag er de svakere dessverre, men positiv på ultra digital. Merkelig
Hvor mange dpo ? Det har skjedd meg også altså . Kommer ann på hvor mye hcg som treffer pinnen . Men er de mye svakere ? Jeg testa som en gal :bag:
 
Hvor mange dpo ? Det har skjedd meg også altså . Kommer ann på hvor mye hcg som treffer pinnen . Men er de mye svakere ? Jeg testa som en gal :bag:
Ja, de var nesten blanke i dag. Tok HCG i dag tidlig. Den var på 5, så dette er definitivt kjemisk. Rart at clearblue slår ut på 5 i HCG.
Fikk forøvrig litt sterkere strek nå, men med 5 i HCG på 11 dpo er det ikke håp.
 
Ja, de var nesten blanke i dag. Tok HCG i dag tidlig. Den var på 5, så dette er definitivt kjemisk. Rart at clearblue slår ut på 5 i HCG.
Fikk forøvrig litt sterkere strek nå, men med 5 i HCG på 11 dpo er det ikke håp.
Nei , den var lav . Bedre med kjemisk nå enn senere :Heartred Ønsker deg lykke til videre :Heartred
 
Back
Topp