Hennie88
Forelsket i forumet
Lol ny test. Er hjemme alene så da har man for god tidJeg ser![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lol ny test. Er hjemme alene så da har man for god tidJeg ser![]()
Jeg testa sterkere enn kontrollstrek lørdag ettermiddag og tom søndag morgen. Svakere enn kontrollstrek mandag morgen. Monitor sa høy lørdag, maks søndag og mandag og høy i dag.Er det noen som vet hvor lenge en el-test pleier å være sterk! Hvor lang tid tar det før den blir svakere igjen etter eggløsning?
Akkurat likt som meg da!Jeg testa sterkere enn kontrollstrek lørdag ettermiddag og tom søndag morgen. Svakere enn kontrollstrek mandag morgen. Monitor sa høy lørdag, maks søndag og mandag og høy i dag.
Det er i hvert fall strek der, no doubt!Oi, i dag kom det strek som jeg ikke trenger å myse for å se. Den ser grå ut på bildet, men har et klart rosaskjær i virkeligheten![]()
Make sure vanlig test, den slår tidlig ut og er billig på Meny eller ofte på tilbud på nettSkal kjøpe graviditetstester på apoteket, da jeg ikke har flere fra babyplan igjen. Hvilket merke er best mtp sensitivitet? Og hvilke bør man unngå for tidlig testing?

Har du tatt en til?
Den siste jeg postet bilde av var en ny test hvor streken var tydeligere enn den forrige, riktig nok bare 1,5 time etter jeg tok den første, haha. Tar en ny i ettermiddag/kveldHar du tatt en til?

Jeg ser jo strek, men synes den er litt utflytende? Vet ikke om det kan bety skygge? (har ikke veldig erfarent streksyn)Testetøs av rang! Hva tenker dere, er det kun skygge?
Synes jeg ser noe på denne?? Eller har jeg bare stirret for mye. Fikk skyggestrek sist pp og, med babyplan (i dag er det metode tidlig strimmel), så er mye mulig jeg bare innbiler meg det
Kan være jeg bare er 9dpo, ikke 10 som jeg tror.Tok denne nåHar du tatt en til?
Åh for en deilig testTok denne nåVeldig utvannet urin, men likevel sterkere enn i dag morges.

Hvor mange dpo er du?Ja jeg slapp å lure så mye i hvert fall! Er bare 8 eller 9 dpo, så det var tidligÅh for en deilig testHvor mange dpo er du?

Hjelp!Skulle visst bare ta to prøveperioder før jeg har utviklet streksyn eller begynt med synerSynes jeg ser noe på denne?? Eller har jeg bare stirret for mye. Fikk skyggestrek sist pp og, med babyplan (i dag er det metode tidlig strimmel), så er mye mulig jeg bare innbiler meg det
Kan være jeg bare er 9dpo, ikke 10 som jeg tror.
Nei Gud så gøyTok denne nåVeldig utvannet urin, men likevel sterkere enn i dag morges.